Obserwatorzy

środa, 29 marca 2017

Regenerująca maseczka do włosów Białe Trufle i Orchidea, Biovax

W ostatnim czasie pogoda dopisuje, więc musicie mi wybaczyć nieobecność tutaj, ponieważ większość dnia spędzamy z Igorem na świeżym powietrzu. Jak tylko znajdę trochę czasu to postaram się napisać coś na zapas, tak żeby regularnie na blogu wpisy się pojawiały. Zapraszam Was również na mojego Instagrama tam jestem na bieżąco.


Co mówi producent ?



Skład :



Opakowanie :
Maseczkę otrzymujemy w plastikowym słoiczku w intensywnie fioletowo-różowym kolorze. Dodatkowo umieszczony jest w kartoniku na którym znajdziemy skład oraz wszystkie potrzebne informacje. Opakowanie jest malutkie, no ale cóż, w końcu zawiera tylko 125 ml produktu. Nie wiem jak wy, ale ja lubię na swojej łazienkowej półce takie intensywne kolory. Maska ma spory otwór, więc nie ma problemu z wydobyciem produktu.

Zapach, konsystencja :
Zapach taki trochę perfumowany, ale przyjemny, na włosach utrzymuje się przez jakiś czas, ale w niczym to nie przeszkadza. Konsystencja gęsta, typowa do masek z tej firmy, tyle że ta zawiera dodatkowo różowe kuleczki które przy nakładaniu na włosy pękają.

Działanie :
Po tym jak świetnie sprawdziła się u mnie maska z tej firmy z olejem migdałowym podchodziłam do tej z pełnym optymizmem, ale czy dobrze ?
Niekoniecznie, już po pierwszym użyciu czegoś mi brakowało.. Włosy po masce są nawilżone, miękkie ale jak dla mnie słabo dociążone, nie ma tego efektu wow, który czasem występuje. Niestety na drugi dzień było jeszcze gorzej, moje kłaczki żyły swoim życiem i za nic nie chciały mnie słuchać, każdy w inną stronę, skończyło się kucyku. Przy kolejnym użyciu postanowiłam jej nałożyć trochę więcej, efekt jednak był taki sam. Plus za to, że nie obciąża oraz ułatwia rozczesywanie. Zużyłam ją do końca, jednak nakładałam ją wtedy gdy wiedziałam, że na drugi dzień nie mam większych wyjść i swobodnie mogę mieć związane włosy w kucyk lub koczek.

Wydajność :
Maseczka jest w małej pojemności, w tym wypadku jest to na plus. Wystarczyła mi na 5 użyć.

Cena :
Mi udało się ją dorwać za 7,99 zł, ale wiem że zwykle występuje w cenie około 15-18 zł.


Podsumowując :
Szału nie ma, liczyłam jednak na więcej, tym bardziej że regularna cena przy takiej pojemności jest wysoka.


Pozdrawiam, Ala.

21 komentarzy:

  1. Faktycznie bez szału, zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kosmetyków L-biotica podchodzę ostrożnie i mam niestety mieszane uczucia. Z jednej strony faktycznie działają, ale z drugiej - odstrasza mnie polityka marki która utwierdza nas w przekonaniu, ze sprzedaje naturalne produkty, a tak naprawdę szprycuje swoje kosmetyki szkodliwą chemią :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre maski tylko nadają zapach włosom...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej wersji nie miałam ale bardzo polubiłam diamond :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli nie warto próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska może być idealna dla mnie! Obciążenie nie jest mi potrzebne, bo moje włosy z zasady są bardzo "uporządkowane", a będę miała pewność, że nie obciąży ich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na taką wydajność to w regularnej cenie jest dosyć droga. Szkoda bo gdyby nie to z chęcią bym przetestowała ta maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej po nią nie sięgnę przy niektórych maskach moje włosy są dość kapryśne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obecnie testuję serię z kawiorem ;) Póki co jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowały mnie te pękające kulki :D Ciekawe jakby moje włosy zareagowały na maskę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jej jeszcze i jakoś mnie nie kusi narazie :) Mam za duże zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A miło być tak pięknie, ja raczej potrzebuję czegoś co dociązy moje włosy, więc tutaj chyba się nie uda

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że tak obciąża :( Kiedyś miałam jakieś maseczki L'Biotica, ale szczerze już nie pamiętam jak działały

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć, chyba jednak powrócę do Kallosa zamiast szukać nowej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. අපි ලබා දෙන හා බීජ සම්පූර්ණයෙන්ම රෝග සුව කළ හැකි බව ඖෂධ භාවිතා, විවිධ සෞඛ්ය ගැටළු ප්රතිකාර සඳහා ඖෂධ ලබාදීම.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm trufle to ja bym zjadłą ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak bez szału to nie będę próbować ale ogólnie lubię tą firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nigdy nie miałam problemów z maskami Biovaxa. Lubię to jak pielęgnują moje włosy i nie oczekuję efektu wow za każdym razem, bo wiem że kondycję włosów wpływa nie tylko maska ;)

    OdpowiedzUsuń