Obserwatorzy

sobota, 18 marca 2017

Akcja ŻYCZENIA DLA BLOGERKI - podsumowanie lutego.

Witajcie Kochani :*
Mamy 18 marca, a ja przychodzę do Was dopiero z podsumowaniem drugiego miesiąca naszej akcji, ale popsuł mi się laptop i liczyłam, że uda się go naprawić.. niestety się przeliczyłam. Skończyło się na tym, że dzisiaj wybrałam się do sklepu po nowy sprzęt. Mam nadzieję, że trochę mi posłuży, chociaż muszę przyznać, że ciężko mi się przestawić.


W lutym swoje święto obchodziła tylko Kasia, ale za to podwójne, ponieważ w tym samym miesiącu ma urodziny i imieniny. Z tej okazji otrzymała pięć upominków.


W paczce od Darii znalazła ;
- Drewnianą szczotkę do masażu 
- Róż do policzków, Live Love
- Mgiełkę do ciała o zapachu zielonej herbaty, Belle Nature 
- Ręcznie robione kolczyki
- Nawilżającą maskę łagodzącą, Tołpa
- Próbkę balsamu Evree
- Kartkę z życzeniami


Od Anszpi :
- Żel pod prysznic Zielona Cytryna z Meksyku, Yves Rocher
- Róż do policzków, Kiko
- Próbki 
- Kartkę z życzeniami


 Od Eweliny :
- Peeling Jagody Acai i Wiśnia Japońska, Hean Owocowe Spa
- Pomadkę do ust, Oriflame
- Kredkę do oczu, Oriflame
- Próbki
- Saszetki herbat


Od Agnieszki:
- Butelka ze słomką
- Zabieg Laminowanie Włosów, Marion
- Peeling do ciała Wiśnia, Joanna
- Krem do twarzy, AA
- Błyszczyk do ust, Freedom
- Maseczki
- Próbki
- Kartkę z życzeniami


Również ja wysłałam Kasi paczuszkę w której znalazła :
- Żel pod prysznic Frozen Breeze, Balea
- Balsam do ust, Himalaya Herbals
- Pomadkę do ust Color Wear, Lovely
- Maseczki
- Próbki
- Kartkę z życzeniami

To by było na tyle, a już niedługo podsumujemy marzec ;)
Pozdrawiam, Ala.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie jednorazowe maseczki i peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki! Uwielbiam te jednorazowe ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paczuszki :) spóźnione życzenia dla Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do wszystkiego najlepszego dla Kasi! :)

    OdpowiedzUsuń