Obserwatorzy

środa, 15 lutego 2017

Płyn micelarny Hydrain 3 Hialuro, Dermedic

W mojej łazience płyny micelarne mają swoje miejsce od dawna, niby znalazłam już takie które sprawdzają się u mnie idealnie jednak i tak sięgam po inne produkty, aby zobaczyć czy może akurat nie będą lepsze. Po płyn Hydrain 3 Hialuro z firmy Dermedic kusił mnie już dawno, aż w końcu otrzymałam go w grudniowym JoyBoxie. Jeśli jesteście ciekawi jak zadziałał u mnie to zapraszam do dalszego czytania.


Co mówi producent ?



Skład :



Opakowanie :
Płyn otrzymujemy w plastikowej, przeźroczystej butelce, dzięki czemu widać ile produktu zostało. Zamknięcie typu flip-top nie sprawia problemu nawet przy dłuższych paznokciach. Na opakowaniu znajdziemy potrzebne nam informacje czyli opis tego co obiecuje producent oraz skład. Szata graficzna skromna, ale ładna. Płyn można zakupić w trzech różnych pojemnościach, ja posiadam butelkę 100 ml.

Zapach, konsystencja :
Płyn ma przyjemy świeży zapach, wyczuwalny jest tylko przez chwilę po czym się ulatnia, więc nikomu nie powinien przeszkadzać. Jak na micel przystało konsystencja wodna, bezbarwna.

Działanie :
Jak już wiecie, ponieważ często to powtarzam, miceli używam najczęściej do demakijażu oczu. Kiedy sięgnęłam po niego po raz pierwszy byłam przekonana, że jeśli u większości dziewczyn się sprawdza to i u mnie dobrze zadziała. Okazało się jednak trochę inaczej... aby zmyć mój delikatny makijaż oka, czyli tusz do rzęs i jasne cienie, zużyłam kilka wacików. O ile z cieniami poradził sobie bez problemu to przy maskarze pojawił się problem, tusz rozmazywał się tworząc efekt pandy. Postanowiłam wypróbować go do demakijażu twarzy i tu było już lepiej, dobrze poradził sobie z podkładem czy pudrem, Skóra po nim jest dobrze oczyszczona, ale mimo wszystko i tak zawsze używałam jeszcze żelu... tak dla pewności. Tak jak zapewnia producent, płyn nie wysuszył mojej skóry. Spotkałam się z opiniami, że podrażnia oczy, na szczęście u mnie nic takiego nie wystąpiło, co czasami niestety zdarzało się przy innych płynach.

Wydajność :
Kiepska, aby zmyć dokładnie cały makijaż oczu i twarzy potrzeba go sporo.

Cena :
Za 100 ml zapłacimy około 14 zł, płyn występuje również w pojemności 200 ml w cenie 27,50 zł oraz 400 ml za 43,10 zł.


Podsumowując :
Niestety jestem na nie, znam o wiele lepsze płyny, które świetnie radzą sobie z makijażem, również tuszem do rzęs i są o wiele tańsze.


Pozdrawiam, Ala.

28 komentarzy:

  1. U mnie tez się wgle nie sprawdził, musiałabym chyba wylać z pół butelki aby zmyć makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego płynu, ale dostałam kiedyś próbki kremu z Dermedic i bardzo, bardzo przypadł mi do gustu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też zdobył miano tego złego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodziewałam się czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zdecydowanie nie skusze się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wygrałam ten płyn i stwierdziłąm że jego mała gramatura będzie idealna na wyjazdy, ale widzę że wcale nie jest szałowy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu ktoś ma o nim tak samo kiepską opinię jak i ja :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie go testuję i nie potrafię do końca go poczuć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go nigdy i raczej będę go omijać <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam swojego garniera i bardzo lubię go stosować:) widzę, że nie jest to płyn warty uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie trwam w zachwycie nad żelem i tonikiem z Fitomedu, które świetnie oczyszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Dermedic jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie uzywałam jeszcze tego produktu, ale tez zetknęłam sie z opiniami, ze potrafi podraznic.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również nie sprawdził się w demakijażu oczu musiałam czynność kilkakrotnie powtarzać. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym się strasznie wkurzała jakbym musiała tyle go zużyć za jednym razem. Zdecydowanie wolę płyny, które dobrze zmywają mascare.

    OdpowiedzUsuń
  16. w lutym w ziko ten płyn można kupić za 10,90

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kusi mnie raczej, mam swojego ulubieńca z Garniera, któremu jestem wierna już prawie 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z nim miałam chyba pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że jest tak mało wydajny i nie zachwyca już myślałam, że go kupię,ale najwyraźniej muszę szukać dalej.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja go używałam typowo jako tonik;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przykład produktu, który mimo wysokiej ceny nie jest dobry, a szkoda :) Ja pozostaje wierna BeBeauty z Biedronki :)
    Dodaję do obserwowanych :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie - będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, nie stosuje. Ale uwielbiam płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem wierna Garnierowi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie tez sie on nie sprawdzil ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. mialam go ładnych parę lat temu! ale nie pamiętam jka się u mnei sprawdził, a to oznacza, że pewnie średnio :)

    OdpowiedzUsuń