Obserwatorzy

środa, 1 lutego 2017

Akcja ŻYCZENIA DLA BLOGERKI - podsumowanie stycznia.

Sama w to nie wierzę, że dziś już pierwszy dzień lutego, ale skoro tak pokazuje kalendarz to pewnie tak jest. Przyszła więc pora na podsumowanie pierwszego miesiąca akcji Życzenia Dla Blogerki o której więcej możecie dowiedzieć się TUTAJ
Tak się złożyło, że 20 stycznia również i ja miałam urodziny, więc dzięki akcji też otrzymałam upominki które wywołały dużo uśmiechu na mojej buźce i jeszcze raz dziękuję. Jeżeli obserwujecie mnie na instagramie, pewnie już je widzieliście, jeśli jednak nie to zobaczycie je poniżej.


Kto obchodził swoje święto w styczniu ?

20 stycznia obchodziłam swoje urodziny, z tej właśnie okazji otrzymałam :


Od Kasi :
- Paletkę do makijażu oczu LOVE NAKED z Live Love
- Maseczkę złuszczającą z Rival de Loop
- Maseczkę hydrożelową do twarzy ultra nawilżenie z Bielendy 
- Maseczkę do twarzy Mango z Marion
- Próbkę żelu aloesowego 
- Kartkę z życzeniami


Kolejna paczka przyszła od Anszpi i znalazłam w niej :
- Peelingujący żel pod prysznic brzoskwiniowy, Yves Rocher 
- Paletkę do makijażu oczu Love Sexy, Live Love
- 3 saszetki herbat
- Kartkę z życzeniami.


Ostatnią paczuszkę otrzymałam od Agnieszki, znalazłam w niej:
- Kryształki do kąpieli, Kneipp
- Peeling do ciała, Tutti Frutti
- Pomadka do ust Matte Crayon w odcieniu nr 10, Golden Rose
- Wosk Wild Mint, Yankee Candle
- Trzy próbeczki
- Butelkę z rurką
- Żelki
- Kartkę z życzeniami

Nawet nie wiecie jak się cieszę z każdej z paczuszki, paletki cieni poszły już w ruch, w wolnych chwilach staram się podszkolić w makijażu oka. Może kiedyś rozszerzę bloga o makijaże, ale to chyba za dziesięć lat.


21 stycznia Agnieszka obchodziła imieniny i z tej okazji otrzymała :


Od Kasi :
- Pomadkę z witaminą E w kolorze nr 142, Golden Rose
- dwa cienie do powiek w odcieniach 50 i 80, Bell
- Oczyszczającą maskę węglową, Bielenda
- Maseczkę do twarzy Granat, Marion
- SOS rozgrzewającą maseczkę oczyszczającą 5w1, Eveline
- Próbkę żelu aloesowego
- Kartkę z życzeniami


Od Anszpi :
- Szampon odbudowujący z olejkiem jojoba, Yves Rocher
- Paletę róży i rozświetlaczy, Live Love
- 3 saszetki herbat
- Kartkę z życzeniami


Również ja wysłałam Agnieszce upominek i znalazła w nim:
- Olejek do ciała Kwiat Migdała Jedwabna skóra, Kneipp
- Miniaturkę żurawinowego peelingu cukrowego, Lirene
- Witaminową maskę nawilżającą, Lirene
- Maseczkę Mezo Nawilżanie, Perfecta
- Zabieg do stóp peeling+maska, Evree
- 2 saszetki herbat
- Dwie próbeczki
- Kartkę z życzeniami

23 stycznia swoje urodziny obchodziła Anszpi, a jej upominki prezentują się tak :



Od Agnieszki otrzymała :
- Oleo-krem z Biovaxu
- Peeling do ciała, Tutti Frutti
- Kryształki do kąpieli, Kneipp
- Butelkę z rurką
- Trzy próbeczki
- Żelki
- Kartkę z życzeniami


W paczce od Kasi znalazła :
- Oleo-krem, Biovax
- Maseczkę do twarzy Ogórek, Marion
- Oczyszczająca maska węglowa, Bielenda
- 60 sekundowa maseczka do włosów, Marion
- Próbkę szamponu
- Kartkę z życzeniami


W paczce ode mnie Aneta znalazła :
- Ekstremalne serum do włosów, Gliss Kur
- Błyskawiczną terapię do włosów, L'oreal
- Witaminową maskę do twarzy, Lirene
- Dwie próbki
- Dwie saszetki herbat
- Kartkę z życzeniami.

Dziękuję dziewczynom za udział w akcji, mam nadzieję że nasze grono jeszcze się powiększy i w kolejnych miesiącach będzie więcej prezentów do pokazania. Kolejne podsumowanie już za miesiąc.

Pozdrawiam, Ala.

16 komentarzy:

  1. Super, że akcja się udała :)
    Też jestem ze stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna akcja :) ja właśnie szykuje rozdanie bo wnet będę miała pierwsze urodziny bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja! :) Może sama się do niej zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na akcję - nie ma to jak celebrowanie urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz wielkie dzięki dziewczyny😙 Nic tylko czekać na kolejne podsumowanie, a luty krótszy😉
    Patrząc na zdjęcia, to tak sobie myślę, fajnie że udało się nie zdublować maseczek do włosów dla Anszpi😊 hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio też wpadła mi ta paletka, ale z bronzerami i rozświetlaczami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taka akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna sprawa! super prezenty :)
    zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com oraz do logowania na stronie: http://dresscloud.pl/share/68C86/ gdzie dzięki zbieraniu punktów zgarniesz świetne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sprawa! super prezenty :)
    zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com oraz do logowania na stronie: http://dresscloud.pl/share/68C86/ gdzie dzięki zbieraniu punktów zgarniesz świetne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam o tej akcji i jestem pod wrażeniem :) To naprawdę bardzo fajny pomysł i nie słyszałam wcześniej o czymś takim. Wszystkie upominki są wyjątkowe i na pewno sprawiły wiele radości.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowności, nie potrafiłabym wybrać najlepszego zestawu, ponieważ każdy ma w sobie jakąś perełkę :)
    Muszę poczytać o tej akcji, zaciekawiła mnie!

    OdpowiedzUsuń