Obserwatorzy

wtorek, 31 stycznia 2017

Yankee Candle - Pink Grapefruit

Przychodzę dzisiaj do Was z opinią na temat kolejnego już wosku z firmy Yankee Candle na które szał cały czas trwa i co chwilę pojawiają się jakieś nowe zapachy. Ostatnio stworzyłam listę aromatów które chciałabym przetestować i muszę przyznać, że dużo się tego nazbierało, będę musiała to rozłożyć na kilka zamówień. 


Co producent mówi o zapachu ?
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: różowy grejpfrut.

Moja opinia :
Zamawiając wosk Pink Grapefruit byłam bardzo ciekawa aromatu, ale z drugiej strony obawiałam się że zapach może być sztuczny, chemiczny jak to często bywa w przypadku tego owocu. Kiedy otrzymałam paczkę od razu sięgnęłam po niego, okazało się że na sucho pachnie bardzo przyjemnie, zanim jednak go odpaliłam minęło sporo czasu. Ostatnio jednak postanowiłam go odpalić i już po kilku minutach w pokoju unosił się przyjemny owocowy aromat. Zapach tak jak przystało na owoc grapefruita słodko gorzki, ale bardzo ładny. Muszę przyznać, że aromat jest naturalny, jednak troszkę brakuje mi takiego kwasu jak to przy cytrusach bywa, mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi. Mimo wszystko wosk bardzo mi się podoba, zresztą nie tylko mi.. mam zamiar zamówić sobie świeczkę o tym zapachu, no ale zobaczymy jak to wyjdzie.

Wosk Yankee Candle - Pink Grapefruit możecie zakupić na stronie Goodies [TUTAJ] w cenie 9 zł.

Pozdrawiam, Ala.

14 komentarzy:

  1. Lubie ten zapach, choć za samym grapefruitem nie przepadam jako za owocem, tak uważam, że ten zapach jest świetnie odzwierciedlony w wosku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam produktu z Yankee Candle-muszę to zmienić
    Utworzyłam nowego bloga o tematyce urodowej, lifestyle, powstał już drugi post! Tym razem na temat cudownych właściwości olejku rycynowego, zapraszam! http://13hacks.blogspot.com/2017/01/olejek-rycynowy-pynne-zoto_31.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie muszę zapalać świeczki grapefruitowej, bo mąż uwielbia te owoce a ja wdycham zapachy ;)
    Tak na poważnie jej zapach na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zapach byłby odpowiedni dla mnie. Nawet żele kupuję w takim wariancie. Czasami też mi brakowało tego "kwasku" ale mimo wszystko bardzo lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego owocu ani jego zapachu, ale muszę przyznać, że świeczki firmy Yankee Candle prześlicznie pachną. Najbardziej polubiłam tę o zapachu strawberry butter cream :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie owocowe zapachy :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń