Obserwatorzy

środa, 18 stycznia 2017

Odżywka wzmacniająca do włosów Grow Strong, Garnier Fructis

Hej, dzisiaj niestety znów pogoda nie zachęca do wyjścia z domu, temperatura minusowa. Za oknem jakoś szaro, buro, najchętniej nie wychodziłoby się z łóżka. Niestety nie ma tak dobrze i trzeba ruszyć swoje cztery litery, ja już dzisiaj jestem na nogach od piątek, ponieważ mój synek stwierdził, że to jest odpowiednia pora na pobudkę, z racji że on teraz ma drzemkę ja przychodzę do was z kolejnym wpisem, tym razem parę słów o odżywce z Garniera.


Co mówi producent ?


Skład :


Opakowanie :
Odżywka znajduje się w typowym opakowaniu dla tej firmy, spłaszczona butelka wykonana z dość twardego plastiku. Końcówkę produktu dość ciężko wydobyć, wiem że niektórzy rozcinają opakowanie, ja jednak tego nie robię, ponieważ już raz mój palec na tym ucierpiał. Opakowanie stoi ''na głowie'' co częściowo ułatwia sprawę, ponieważ odżywka spływa po ściankach. Zamknięcie typu flip-top nie sprawia problemu nawet gdy mamy mokre dłonie. Kolorystyka w odcieniu turkusu, rzuca się w oczy z półki. Na opakowaniu możemy znaleźć wszystkie potrzebne informacje. Pojemność 200 ml.

Zapach, konsystencja :
Jak wszystkie odżywki z tej firmy zapach ma prześliczny, owocowy, który utrzymuje się na włosach dość długo. Konsystencja gęsta, dobrze się rozprowadza i nie musimy się obawiać, że spłynie nam na płytki.

Działanie :
Odżywkę nakładam od ucha w dół, czasami zdarzy mi się troszkę wyżej nie żałując sobie ilości i muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie zdarzyło się, żeby obciążyła moje włosy. Zostawiam ją na około 3-5 minut po czym spłukuje. Włosy już w trakcie zmywania są wygładzone, śliskie. Po wyschnięciu włosy są mięciutkie, lejąca i wyglądają na zdrowe. Odżywka ułatwia rozczesywanie i efekt ten utrzymuje się aż do kolejnego mycia. Nie wymagam od niej jakiejś regeneracji, ponieważ od tego są maski. Producent wspomina, że jest to odżywka która ma pomagać przy wypadaniu włosów, no cóż nie zauważyłam nic takiego, ale też nie nastawiałam się na to że może w tym pomóc.

Wydajność :
Na moje włosy, które sięgają do zapięcia od stanika wystarczyła na około 12 użyć, więc jak dla mnie jest to bardzo dobry wynik.

Cena :
8-10 zł.


Podsumowując :
Dobra, niedroga i łatwo dostępna odzywka.


Pozdrawiam, Ala.

22 komentarze:

  1. Dawno temu miałam odżywkę tej marki wersję lawendową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnier do włosów średnio służy moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tej odżywki, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją kiedyś i była dobra :) Ja uwielbiam Oleo Repair z Garniera!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją, bardzo ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze używam produktów do włosów w duecie ( przynajmniej staram się ;D ) więc ciekawe czy szampon by się sprawdził u mnie, bo z tego co pamiętam to Garnier nie bardzo działał na moich włosach ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. zdziwiłabym się, gdyby pomogła w kwestii wypadania włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam odżywkę z Garnier, ale nawet nie pamiętam jak to była ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie! Nie! Nie! Nawet jak czytam o niej to już mnie swędzi głowa. Ja się z tą odżywką nie polubię. Niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach ma przecudowny, jednak moja głowa nie pokochała działania niestety :( Bardzo źle na mnie wpływała :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Też używam tej odżywki i nic złego mi nie robi:) ani nie obciąża włosów ani nie szkodzi:) czy pomaga? Nie wiem:-P włosy rzeczywiście mniej mi wypadają na chwilę obecną ale nie wiem czy to jej zasługa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam odżywkę tej marki, ale pomarańczową i lubiłam ją. Tą chętnie też bym kiedyś spróbowała, skoro polecasz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całę wieki nie miałam ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktualnie używam odżywki z Garniera Oil Repair 3 i jest fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Garniera chyba od czasów liceum nie miałam niczego do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się nad nią,miałam kiedyś wersję pomarańczową i była całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju, jak ja dawno nie sięgałam po produkty Garniera przeznaczone do włosów! Jakoś tak się składa, że zaopatruję się w bardziej te mniej znane marki ;) i nie wiem, od czego to zależy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem ciekawa odżywka. Może to coś dla mnie skoro ułatwia rozczesywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ją kiedyś, ale już nie pamiętam, jak się spisywała. Ogólnie lubię odżywki Garnier Fructis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubie produkty Garniera Fructis, u mnie sprawdzaja się świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. mam z tej seri szampon do włosów ,lubię firmę Garnier :) pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń