Obserwatorzy

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Żel do mycia twarzy i demakijażu oczu, Isana Young

Na kalendarzu już mamy 5 grudnia.. jak ten czas szybko leci. U mnie niestety dalej nie ma śniegu, właściwie to był przez jeden dzień w zeszłym tygodniu.. ale wolałabym aby było go już więcej i żeby nie zmieniał się zaraz w wielkie błoto. Mam jednak nadzieję, że do świąt się pojawi i utrzyma dłużej niż jeden czy dwa dni.


Co mówi producent ?


Skład :


Opakowanie :
Żel znajduje się w tubce wykonanej z miękkiego plastiku. Otwieranie typu flip-top nie sprawia problemu, nawet kiedy mamy mokre dłonie. Otwór odpowiedniej wielkości, wydobywamy tyle produktu ile faktycznie jest nam potrzebne. Szata graficzna skromna, muszę przyznać że gdyby nie promocja to pewnie nie zwróciłabym nawet na niego uwagi, ponieważ niczym się nie wyróżnia z półki. Pojemność 150 ml.

Zapach, konsystencja :
Początkowo nie mogłam przekonać się do tego zapachu, jak dla mnie jest mydlany. Na szczęście w kontakcie z wodą staje się przyjemniejszy i można się do niego przyzwyczaić. Nie utrzymuje się długo na skórze.
Żel jest gęsty, przeźroczysty, dzięki czemu na jedno użycie potrzeba niewiele produktu.

Działanie :
 Żel kupiłam z ciekawości, akurat był w promocji, więc stwierdziłam dlaczego nie, tym bardziej, że akurat kończył mi się wtedy podobny produkt.
Używam go dwa razy dziennie, rano do oczyszczenia pozostałości kremu na noc oraz zanieczyszczeń które zebrały się w nocy na mojej buźce oraz wieczorem do usunięcia makijażu. W obu przypadkach radzi sobie bardzo dobrze. Żel świetnie usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia i sebum. Nie straszny mu podkład, puder czy bronzer, po umyciu nim i przetarciu twarzy płatkiem z micelem jest on czysty. Producent pisze o tym, że nadaje się on do demakijażu oczu, niestety u mnie się to nie sprawdziło, ponieważ wywołał pieczenie i łzawienie. Nie mam mu tego za złe, dlatego że to zmywania oczu zdecydowanie wolę płyny dwufazowe czy micelarne. Nie zauważyłam, aby żel wysuszał czy podrażniał skórę twarzy.

Wydajność :
Dzięki gęstej konsystencji wystarczy mała ilość na jedno użycie, przekłada się to na wydajność. Używam żelu drugi miesiąc i jest go jeszcze na parę użyć.

Cena :
Żel można kupić w Rossmannie za około 7-8 zł, a w promocji nawet za 5 zł.


Podsumowując :
Jeśli szukacie dobrego, taniego żelu do mycia twarzy, niekoniecznie do demakijażu oczu to jest on dla was !


Pozdrawiam, Ala.

11 komentarzy:

  1. Tego żelu nie miałam, ale ta seria Isana do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mycia twarzy używam jedynie pianek, żele bardzo podrażniają mi oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten żel, nie miałam go nigdy ale za taką cenę chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczy zawsze i tak zmywam płynem micelarnym więc może i ten żel by mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze nie nadaje sie do oczu ale skoro to zel to nic w tym złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie byłam z niego zadowolona, nie dość, że nie nadawał się do demakijażu to jeszcze pozostawiał cerę ściągniętą.

    OdpowiedzUsuń
  7. już kilka razy przechodziłam koło tego produktu :) hm do oczyszczania twarzy jak na razie najlepiej spisuje się u mnie pasta z liści manuka od Ziaji, wypróbuj. Cenowo bardzo podobnie a działa cuda. Moja skóra ma o wiele lepszą kondycję, stosuję 2 razy dziennie :)

    OdpowiedzUsuń