Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2016

Zamówienie ze sklep Volperossa

Przychodzę dzisiaj do Was z moim zamówieniem ze sklepu Volperossa. Jest to sklep Kornelii z Zakątka Rudej, którą zapewne znacie. Znajdziecie w nim takie firmy jak Sylveco, Biolaven, Vianek, Elfa Pharm, Yope, Nacomi itd. Od jakiegoś czasu mamy z Kornelią kontakt przez facebooka i kiedy napisała mi, że sklep już działa od razu wiedziałam, że muszę zamówić kilka rzeczy, dlatego że z większości tych firm nigdy nic nie miałam, a ceny mnie zachęciły do zakupów. Jeśli jesteście ciekawe o co powiększyły się moje zbiory to zapraszam do dalszego czytania.


Całość prezentuje się tak, nie jest tego bardzo dużo, ale mało też nie. Wszystkie te kosmetyki mam po raz pierwszy, ale czytałam też o nich sporo opinii, więc mam nadzieję że się sprawdzą.


Żeby nie było, że myślę tylko o sobie, zamówiłam dla Igorka Zestaw szampon i płyn do kąpieli + oliwka, Sylveco do której dołączona jest gratis myjka. Zapłaciłam za niego 38,99 zł. Szampon mam zamiar wypróbować również na swoich włosach, ponieważ ostatnio ponownie zaczęłam sięgać po delikatniejsze myjadła.


Z Vianka skusiłam się na Normalizujący krem do twarzy na noc za 21,79 zł, Odżywczo-wygładzający peeling do ciała za 15,59 zł oraz Odżywczy olejek do włosów za 17,99 zł . Olejek jest już po pierwszych testach i muszę przyznać, że efekt mi się podoba. Pozostałe dwa produkty muszą poczekać na swoją kolej.

 

Nacomi to firma, która jako pierwsza rzuciła mi się w oczy, od razu wiedziałam że chcę mus do ciała, ale nie wiedziałam o jakim zapachu, ostatecznie wzięłam o zapachu ciasteczek 25,50 zł do tego do wirtualnego koszyka wrzuciłam Bioaktywny peeling kokosowy za 20,99 zł. Oba produkty pachną przecudownie i jeśli tak jak ja lubicie słodkie, jedzeniowe zapachy w kosmetykach to będą one idealne dla was. Mam tylko nadzieję, że działanie również jest dobre.


Jeśli śledzicie mnie od dłuższego czasu na blogu to wiecie że na Hibiskusowy tonik do twarzy, Sylveco czaiłam się od dawna, zawsze jednak było coś ważniejszego, jednak przy okazji zamówienia wzięłam go wreszcie, kosztuje 16,99 zł. Mój wybór padł również na Żel do mycia twarzy z Biolavenu 15,99 zł, dlatego że akurat kończył mi się tego typu produkt, a w zapasie nie miałam żadnego innego... aż dziwne. Ostatnim produktem który zamówiłam jest Maska do twarzy daurska tonizująca z Banii Agafii, lubię te maski bo są bardzo dobre i nie drogie, za tą zapłaciłam 6,99 zł.


Dostałam od Kornelii gratis Orzeźwiający żel pod prysznic z Vianka, dwa małe Balsamy naturalne z masłem shea z Nacomi o zapachu wiśni piżma, sporo próbek oraz ulotki informacyjne o firmach i ich produktach.

Z zakupów jestem zadowolona, wszystko przyszło pięknie zapakowane. W sklepie Volperossa od 180 zł jest darmowa przesyłka, dlatego moje zamówienie wyniosło 180 zł z groszami, zawsze oszczędność na kosztach przesyłki 😊



Znacie już sklep Volperossa ? 
O którym z produktów chciałybyście poczytać więcej ?

18 komentarzy:

  1. Urocze opakowania, mogą służyć za łazienkowe ozdobne kosmetyki ;)
    Nie znałam wcześniej tego sklepu, ale chętnie ich odwiedzę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony tonik hibiskusowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklepu nie znałam wcześniej. Tonik hibiskusowy miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu ale go sobie zapamiętam :) Sporo wspaniałych produktów zamówiłaś, ostatnio bardzo polubiłam peelingi do ciała więc to peeling Vianka zaciekawił mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego :) ale widzę same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore zamówienie. Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same fajne produkty :) sklep znam :) mam nadzieję że odniesie sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore zamówienie :) sklep znam wiadomo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super produkty, jednak chyba troszkę drogo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedzialam ze Zakątek Rudej prowadzi sklep dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hibiskusowy tonik jest na mojej liście zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego sklepu ale ciekawi mnie jak spisze sie olejek Vianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię powyższe produkty. często korzystam z tej firmy, zarówno jeśli chodzi pielęgnację cery jak i włosów. Dobrze sprawował się krem rokitnikowy i olej do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń