Obserwatorzy

sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt !

Mamy dziś 24 grudnia, czyli Wigilia.. jak ten czas szybko zleciał. Niestety w ostatnich dniach mój laptop odmówił posłuszeństwa o dopiero dzisiaj go odebrałam od naprawy przez co nie zrealizowałam wszystkich postów z serii Blogmas 2016, no cóż. Na Instagramie również poległam.. postaram się poprawić w przyszłym roku. Teraz jednak koniec z narzekaniem, bo mam jeszcze dużo rzeczy do zrobienia, więc przejdźmy do tematu.


Śnieg już pada, śnieg już prószy.
Marzną nosy, marzną uszy.
A ja biegnę bez wytchnienia,
żeby złożyć ci życzenia:
pachnącej lasem choinki,
na stole barszczu i szynki,
radosnych kolędników
oraz podarków bez liku.
Świąt pełnych wesołości,
karpia bez ości,
przyjaciół - tylko serdecznych,
miłości i piór wiecznych,
Sukcesów bardzo licznych,
i gdy się tylko nadarzy
fajnych i wesołych wojaży,
na koniec zaś wspaniałego Roku Nowego!

Pozdrawiam, Ala.

10 komentarzy:

  1. Wesołych, spokojnych świąt i dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę wszystkiego dobrego:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Święta były udane ;)
    Co do BLOGMAS to pocieszę Cię, że też poległam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W Nowym Roku,niezmiennie, życzę pasji do blogowania- żeby przynosiło ci to satysfakcję i po prostu żeby cię to cieszyło :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń