Obserwatorzy

środa, 7 grudnia 2016

Joy Box ''XMAS''

Wczoraj po południu odwiedził mnie kurier z pudełkiem Joy Box z edycji świątecznej. Muszę przyznać, że jest to pierwszy box na jaki się skusiłam.. zwykle nie lubię wydawać pieniędzy w ciemno, ale w wypadku tych pudełek wiemy co dostaniemy. Kiedy zobaczyłam na instagramie co będzie znajdować się w pudełku wiedziałam od razu, że muszę je mieć tym bardziej że kosztowało ono tylko 49 zł. 



W boxie znajduje się 10 kosmetyków podstawowych, które znajdują się w każdym pudełku i jeden dodatkowy, który można sobie samodzielnie wybrać. W kosmetykach do wyboru znalazł się : świeczka zapachowa Yankee Candle, zaawansowany krem z kwasem pirogronowym Arkana, cień do powiek Vipera, regenerująca maska w kremie do twarzy Mincer Pharma, szminka do ust Vipera, serum z jojobą lub mirrą Indygo lub olej kokosowy Oilove. Ja zdecydowałam się właśnie na ten ostatni czyli olej kokosowy, więcej o nim napisze poniżej.
Kosmetyki znajdują się w pięknym pudełku z motywem gwiazdek. Joy Box sprawdziłby się idealnie jako prezent pod choinkę dla fanki kosmetyków.


Paleta rozświetlaczy do twarzy Strobing Make Up, Wibo

Wyjątkowa formuła rozświetlaczy, gwarantuje trwałość i intensywny blask. Zestaw zawiera dwa bardzo drobno zmikronizowane odcienie: jeden ze złotą poświatą, drugi ze srebrną poświatą. Dają one efekt mokrego policzka. Dwa odcienie złota o kremowej konsystencji nadające metalicznego blasku. Kasetka wyposażona w duże lusterko i aplikator. Zestaw o wszechstronnym zastosowaniu. Idealny do wykonania makijażu najmodniejszą techniką strobingu. Cena: 29,99 zł / 9 g

Muszę przyznać, że gdybym miała kupić tą paletę w drogerii na pewno bym tego nie zrobiła, rozświetlaczy używam rzadko a kilka w swojej kolekcji już mam. Ucieszyłam się jednak, że znalazła się ona w tym pudełku ze względu na dwa ciemniejsze odcienie które mam zamiar wykorzystać do makijażu oczu.


Enzymatyczny peeling do twarzy, Sylveco 

Preparat złuszczający działający w oparciu o proces proteolizy martwych komórek naskórka. Wyjątkowa formuła, bogata w silnie odżywcze i nawilżające oleje oraz masła, pozwala zachować 100% aktywność enzymów bromelainy i papainy. Peeling delikatnie, ale skutecznie rozpuszcza martwe, zrogowaciałe komórki, wygładza i poprawia strukturę skóry, ujednolica koloryt cery. Cena: 25,99 zł / 75 ml

Jest to mój pierwszy produkt z tej firmy, chociaż planowałam coś z niej kupić od dłuższego czasu zawsze coś było ważniejsze. Do peelingów enzymatycznych mam mieszane uczucia, jednak bardzo chętnie wypróbuję, może akurat okaże się ulubieńcem.


Bio-Olejek do ciała, Kneipp

Doskonały do intensywnej pielęgnacji skóry bardzo suchej i zniszczonej, pomaga w likwidacji blizn i rozstępów. Olejek z owocu grejpfrutu wspomaga naturalną przemianę materii skóry oraz naturalną regenerację i wznowienie skóry. Saflor i oliwa z oliwek z biologicznej uprawy są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe, zabezpieczają skórę przed utratą wilgoci i doskonale odżywiają skórę. Bio olejek zapewnia, że skóra staje gładka i elastyczna, przy dłuższym stosowaniu likwiduje rozstępy oraz blizny.Cena 5,90/ 20ml

Jeszcze parę miesięcy temu z tego produktu na pewno bym się nie ucieszyła, ponieważ nie przepadałam za olejkami do pielęgnacji ciała, w czasie ciąży się to jednak zmieniło. Z tej firmy miałam już jeden tego typu produkt, którego bardzo lubiłam, mam nadzieję że i ten się sprawdzi.


Oliwka do manicure, Semilac

Inteligentna formuła oliwek Semilac nadaje zdrowego wyglądu, nawilża i odżywia skórki w bezpośrednim sąsiedztwie płytki paznokcia. Dodatkowo słodkie i egzotyczne zapachy przyjemnie koją zmysły przywołując wakacyjne wspomnienia. Oliwka dostępna w czterech zapachach: cytrynowa, brzoskwiniowa, ananasowa, kokosowa. Zapach dobierany losowo. Cena: 12 zł/ 12 ml

Lakier do paznokci Ultimate Nail, Catrice

Wymarzony lakier do manikiuru w pięknym ognistym odcieniu czerwieni. Udoskonalona formuła lakieru gwarantuje wysokie krycie, jeszcze więcej kolory, niezwykły połysk oraz dłuższą trwałość. Zaokrąglony pędzelek został udoskonalony dla jeszcze łatwiejszej aplikacji. Cena: 10,49 zł / 10 ml

Ucieszyłam się z obu produktów, ponieważ ostatnio moje paznokcie są trochę zaniedbane przez co liczę że oliwka pomoże mi poprawić stan skórek, a jeśli chodzi o kolejny czerwony lakier to ich nigdy nie ma się za dużo.


Odżywczy krem do rąk, Vianek

Bogaty krem do rąk przeznaczony do intensywnej pielęgnacji zniszczonej i przesuszonej skóry. Zawiera kompleks składników odżywczych (miód, lecytyna, olej z pestek moreli i rokitnikowy oraz masło shea), które dodatkowo odbudowują warstwę ochronną i zapobiegają utracie wody ze skóry. Ekstrakt z szyszek chmielu działa przeciwstarzeniowo. Krem stosowany systematycznie gwarantuje skórze dłoni optymalne nawilżenie i zadbany wygląd. Cena: 14,99 zł/ 75 ml

Myślę, że będzie to produkt idealny dla mnie, szczególnie teraz na zimę kiedy stan moich dłoni się pogarsza. Tylko chyba muszę ustawić sobie przypomnienia w telefonie, żeby regularnie używać, bo jeśli chodzi o kremy do rąk to z tym u mnie kiepsko.


Płyn micelarny H2O, Dermedic 

Zalecany do demakijażu i oczyszczania wrażliwych oczu i skóry twarzy. Również dla osób nietolerujących wody, tradycyjnych preparatów do demakijażu i mydeł. Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik. Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry. Cena: 12 zł / 100 ml

Bardzo lubię testować płyny micelarne i chociaż w zapasach mam chyba 5, ucieszyłam się z niego ponieważ nigdy wcześniej go nie miałam.


Bioaktywny krem barierowy, Oillan Active

Krem opracowany z myślą i wrażliwej, suchej, uszkodzonej, szorstkiej, podrażnionej skórze twarzy, dłoni i innych partii ciała. Dogłębnie nawilża, zmiękcza i wygładza skórę, zapewniając odbudowę naturalnej warstwy ochronnej od pierwszej sekundy aplikacji oraz ochronę do 12 godzin. Cena 19zł/ 40ml

Jedyny produkt z pudełka z którego nie jestem do końca zadowolona. Krem raczej nie sprawdzi się na mojej mieszanej cerze, ale mam nadzieję że znajdę mu jakieś zastosowanie i się nie zmarnuje.


Kaszmirowy olejek do kąpieli, Spa Vintage Body Oil

Olejek do kąpieli SPA VINTAGE BODY OIL zawiera olej abisyński, zapewnia intensywne nawilżenie, poprawia kondycję skóry, redukuje zmarszczki. Pozostawia skórę gładszą, elastyczną i miękką w dotyku. Idealny do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie skóry przesuszonej oraz dojrzałej Cena: 12,9 zł/200ml

Olejek dotarł do mnie z delikatnie wyłamanym zamknięciem, na szczęście nic się nie wylało. Wanny niestety nie posiadam, ale można go stosować również pod prysznicem, więc tak go zużyje.


Maski Kompres Moisture+, Garnier

Zestaw składa się z trzech masek: Maska Kompres Moisture + Super Nawilżenie dla skóry odwodnionej, przywracająca równowagę dla skóry normalnej i mieszanej oraz przynoszące ukojenie dla skóry suchej i wrażliwej. Maski długotrwale nawilżają, oczyszczają i odżywiają skórę. Cena: 8,99 zł / maska

Muszę przyznać, że nigdy wcześniej ich nie widziałam i jestem ich bardzo ciekawa. Tym bardziej, że maski w płatach bardzo lubię.


Olej kokosowy Oilove

100% olej kokosowy najwyższej jakości - nareszcie w opakowaniu, które można mieć zawsze przy sobie! Idealny do torebki, bagażu podręcznego, na basen, saunę czy trening. Pokochali go wszyscy – gwiazdy, blogerki, modelki, sportowcy, rodzice! Dlaczego? Niezastąpiony jako balsam do ust, ratunek dla suchej skóry, krem dla dzieci, dodatek do koktajli lub kawy, odżywka do włosów czy serum do paznokci.Olej wysyłany również w wersji dla mężczyzn. Cena: 20 zł / 50 ml

Ostatni produkt jaki znalazłam w boxie to właśnie ten, który samodzielnie wybrałam. Bardzo lubię olej kokosowy i mam nadzieję że ten również się sprawdzi. Duży plus za poręczne opakowanie.

Podsumowując:
W boxie za 49 zł znajdziemy kosmetyki o wartości 190,23 zł. Myślę, że się opłaca tym bardziej że zawartość jest świetna.

Zamawiacie tego typu pudełka?
Pozdrawiam, Ala.


27 komentarzy:

  1. fajny jest ten box, ja sie niestety spóżniłam i nie udało mi sie go dopasc

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie super jest to pudełko :) Dużo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość jest całkiem poczciwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełka Joy są bardzo fajne. Do tej pory skusiłam się na jedno i byłam bardzo zadowolona z jego zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ekstra produkty powiem szczerze. Aż mam ochotę zacząć zamawiać boxy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość pudełka całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam krem z Oillan, świetny jest oraz płyn z Dermedic (zaczęłam nie dawno trzecią  buteleczkę).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad zakupem tego pudełka, ale ostatecznie zrezygnowałam ;) Najbardziej ciekawi mnie paletka do Strobbingu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z racji sporych zapasów kosmetycznych pudełek nie zamawiam, ale może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne produkty szczegolnie maseczki garniera i paleta rozswietlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, pudełko, byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa zawartość :) w sumie miłe zaskoczenie bo ostatnio różne pudełka się trafiają, Ja osobiście nie zamawiam choć nie raz mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zawartość, aż mam ochotę sama sobie sprawić taki prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo widzę się jednak skusiłaś na boxa😊 Ciekawa zawartość-faktycznie się opłacało😊
    Ciekawe co w tym miesiącu w ShinyBoxie będzie..

    http://czarnakretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet całkiem fajny jest ten Twój box :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wartość tych produktów w porównaniu do ceny pudełka powala! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten box:) Paletka z Wibo najbardziej mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka do strobingu? No nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No taki box to ja rozumiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie cierpię tego micela :/ Choć może u Ciebie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna jest ta paleta z Wibo :-) na żywo bardzo ładnie się prezentuje :-) fajne pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne pudełko, paletkę rozświetlaczy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń