Obserwatorzy

wtorek, 13 grudnia 2016

Blogmas 2016 ---> Zimowy manicure

Do świąt pozostało tylko 11 dni, ten czas leci jak szalony.. Dziś przyszła pora na kolejny post z serii świątecznej Blogmas 2016, tym razem jego tytuł brzmi Zimowy manicure. Niestety w tym kierunku zdolności nie posiadam, dlatego we wpisie umieszczam inspiracje. Może kiedyś się w tej dziedzinie podszkolę i jeszcze będę miała okazję pochwalić się na blogu swoimi dziełami.











Wszystkie inspiracje znalazłam TUTAJ

Na moich paznokciach jak zwykle w święta zagości pewnie czerwony lakier..
A wy na jakie paznokcie stawiacie zimą ? Wybieracie jeden kolor, czy może jednak jakieś wzorki ? 

17 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje
    Ja postawię na czerwień i na jakieś wzorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jelonek na granatowym tle z gałązkami mnie zainspirował!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne wzorki. Ja niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy, więc u mnie będą tylko czerwone paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdobienia. Ja też nie mam tej umiejętności robienia takich pięknych mani :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne propozycje, niestety moje króciutkie paznokcie nie nadają się na takie malowidła

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne ;) no może Elsa to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim hitem są pazurki sweterkowe ale jak na złość wszystkie połamałam na siłowni i muszę czekać aż odrosną...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre są naprawdę piękne :) np wzorek sweterkowy mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jka ja bym chciała takie cuda umeć robić <3

    OdpowiedzUsuń
  10. przedostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba, myślę że będę miała podobną na święta, bo akurat zamówiłam takie kolory z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Piękne reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne paznokcie <3 Zakochałam się. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś takie zrobić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń