Obserwatorzy

piątek, 2 grudnia 2016

Blogmas 2016 --> Za co kocham zimę

Za co kocham zimę? Muszę przyznać, że jeśli chodziłoby o lato to wymieniłabym mnóstwo powodów, ale zima ? No dobra mimo wszystko postaram się znaleźć kilka rzeczy, które jednak sprawiają, że jestem w stanie znieść tą porę roku.

Za co kocham zimę?

- Za święta Bożego Narodzenia - od zawsze lubiłam święta, ale w tym roku będą one wyjątkowe, ponieważ będzie to pierwsze Boże Narodzenie mojego synka.


- Za śnieg - uwielbiam śnieżny krajobraz, ale niestety taka prawdziwa zima, kiedy śnieg utrzymywał się dłuższy czas ostatnio była kilka lat temu.


- Za urodziny - urodziłam się 20 stycznia, więc chcąc nie chcąc muszę lubić tą porę roku.




- Za długie wieczory - które można miło spędzić pod kocem z gorącą herbatą i dobrą książką. W zeszłym roku spędzałam tak prawie każdy wieczór, w tym książkę zamieniam na synka.


A za co Wy kochacie zimę ?

Źródła zdjęć : klikklikklikklik

17 komentarzy:

  1. Moja córeczka (też Ala), prawdopodobnie urodzi się w podobnym dniu co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie przepadam za zimą, za to kocham lato :) Dla mnie mogłaby trwać cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem fanką lata, ale w zimie również staram się dostrzec pozytywne aspekty ;)

      Usuń
  3. Ja jestem zdecydowanie ciepłolubna ;) Kocham zimę, za nastrój panujący za oknem, ale funkcjonowanie w zimę mnie dobija ;( ;D Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię długie zimowe wieczory. Włączamy lampki, zapalamy świeczki czy kominek i wspólnie spędzamy czas :) jakoś wtedy on tak wolniej płynie. Natomiast śnieg to chciałabym żeby tylko był na święta i ferie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem z końcówki listopada ale mimo to jesieni i zimy nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo :) Ja zimę kocham za święta, ale również za mandarynki, pierniczki i imbir w herbatce ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham za ten niepowtarzalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem chyba wyjątkiem, bo nienawidze zimy. Nic tylko szaro albo biało zimno albo mokro.To nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te rzeczy które wymieniałaś(oprócz urodzin) właśnie kojarzą mi się ze świętami. To dla mnie nie cudowna chwila.A u mnie KONKURS świąteczny, także wpadaj i bierz udział. Bo na prawdę warto!

    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie znoszę zimy i ciężko mi będzie z tego posta wybrnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach te długie wieczory! Kocham zimę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej chyba lubię zimę za długie wieczory i gorącą herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham zimę za święta i czas spędzony z rodziną. Niestety w tym roku spędzam je tylko z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zimę mimo że niezły ze mnie zmarźluch :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Za sporty zimowe😁 Sanki zwłaszcza😁 hehe

    http://czarnakretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń