Obserwatorzy

niedziela, 4 grudnia 2016

Blogmas 2016 --> Świąteczna playlista

Nie wiem jak wy, ale świąteczne piosenki czy kolędy wprost uwielbiam i mogłabym je słuchać cały grudzień, styczeń a nawet i luty. Dzisiaj jednak wraz z kolejnym postem z serii Blogmas 2016 przedstawiam Wam listę 10 piosenek świątecznych i kolęd, które najczęściej lecą z moich głośników czy słuchawek. Nie wiem jak Wy, ale ja stawiam na polskie przeboje.

MIEJSCE 10

Varius Manx - Hej ludzie, Idą święta



MIEJSCE 9

Edyta Górniak feat Krzysztof Antkowiak - Pada śnieg



MIEJSCE 8

Masters - Prezent



MIEJSCE 7

Sylwia Grzeszczak - Jezus Malusieńki



MIEJSCE 6

Feel - Gdy Wigilia Jest



MIEJSCE 5

Skaldowie - Z kopyta kulig rwie



MIEJSCE 4

Eleni - Maleńka Przyszła Miłość



MIEJSCE 3

Margaret - Coraz Bliżej Święta



MIEJSCE 2

Natalia Szroeder - Lulajże Jezuniu



MIEJSCE 1

Piękni i Młodzi - To nasze Święta



A jak wyglądają Wasze playlisty ?
Pozdrawiam, Ala.

16 komentarzy:

  1. Moja playlista wygląda bardzo podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało kiedy słucham świątecznych piosenek. Może dlatego, że niewiele jest takich z gatunku rock/metal :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię te stare przeboje świąteczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piosenki świąteczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już od pewnego czasu lecą jedynie świąteczne piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mariah Carey w Święta u mnie, króluje zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją sobie przesłuchać. Przed świętami (ale tak naprawdę tuż tuż), słucham zazwyczaj kolęd Eleni. Taki sentyment z dzieciństwa, bo miałam kiedyś kasetę z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak świątecznie się zrobiło ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam swojej ulubionej listy muzycznej :) wszystkie które ty pokazałaś są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie te piosenki :) Są magiczne *.*

    http://pauladowlasz.blogspot.com/2016/12/blogmas-za-co-kocham-zime-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej lubię wykonanie Margaret :) Kilka nowych poznałam dzięki Tobie :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa "Z kopyta kulig rwie"❤ Najlepsze! 😊

    http://czarnakretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń