Obserwatorzy

wtorek, 20 grudnia 2016

Blogmas 2016 --> Nastrój się na gwiazdkę.

Długo zastanawiałam się co napisać w tym poście. Nastrajanie się na święta to indywidualna sprawa, jedni słuchają świątecznych piosenek na długo przed świętami, inni przygotowują niektóre potrawy świąteczne np. pierogi czy uszka dużo wcześniej i wkładają do zamrażarki, inni jeszcze odliczają dni na adwentowych kalendarzach. U mnie wszystkiego jest po trochu..
Mimo wszystko mam wrażenie, że teraz nie ma już takiej atmosfery świątecznej jak była kiedy byłam dzieckiem, teraz już w listopadzie w sklepach są święta, co moim zdaniem jest przesadą..

Na kolejny wpis z serii Blogmas 2016 Nastrój się na gwiazdkę przygotowałam świąteczny tag znaleziony w internecie.


1. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę ?
W tym roku z choinką jest wiele przygód.. Postanowiliśmy zmienić choinkę na dużo większą niż w zeszłym roku, nikt nie pomyślał o tym, żeby zawczasu dokupić bombek w kolorze czerwieni i złota, tak jak ma być ubrana. Na całe nasze szczęście część szklanych bombek jakimś cudem się stłukła. Po przejściu po sklepach wczoraj udało mi się dostać tylko 12 dużych, złotych bombek.. Choinka na razie jest trochę goła, ale do Wigilii może coś jeszcze wymyślę, W moim domu stoi choinka sztuczna, chociaż w przyszłości marzy mi się żywa.

2. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką ?
Oczywiście prezenty, chętnie znalazłabym jakieś kosmetyki.

3. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy ?
Zdecydowanie wszystkie części Kevina i Beethoven - Świąteczna przygoda

4. Jak wyglądają święta w twoim domu ?
Spędzane są zawsze w rodzinnej atmosferze, słuchamy wspólnie kolęd, oglądamy filmy, rozmawiamy. Na stole jest dużo jedzenia i wszyscy twierdzą, że już nie mają miejsca w brzuchu, a i tak jedzą.

5. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny ?
,Mandarynki, cynamon i wszelkiego rodzaju zimowe przyprawy.

6. Ulubiona świąteczna potrawa ?
Zdecydowanie makiełki i ryba w papilotach. 

7. Odliczasz dni do świąt ?
Oczywiście, że tak.

8. Czy na święta lubisz cały dzień zostać w piźamie czy stroisz się specjalnie na tą okazję ?
Chyba jak większość osób stroję się, zawsze przed świętami jest akcja zakupy i kupuję ubrania specjalnie na tą okazję.

9. Jak spędzasz tegoroczne święta ?
Wigilię spędzam u moje brata a święta w domu z rodzicami i synkiem.

10. Ulubiony świąteczny napój?
Herbata z miodem, cytryną i imbirem.. pychota.

11. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z piernika ?
Tak, kilka lat temu.

12. Jaki kolor lampeczek lubisz najbardziej ?
Zdecydowanie kolorowe.

13. Posiadasz kalendarz adwentowy ?
W tym roku jakoś tak wyszło, że nie kupiłam.

14. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka ?
Wiele ich, był oddzielny wpis o mojej świątecznej playliście, dlatego odsyłam was tam.


To by było na tyle..
Pozdrawiam, Ala.

11 komentarzy:

  1. Też mam wrażenie, że kiedyś była zupełnie inna, lepsza atmosfera świąt. W tym roku widziałam zdjęcia z galerii w którymś mieście, gdzie były już porozstawiane dekoracje świąteczne przed 1 listopada :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to zniesmacza. Niedługo w połowie czerwca będą choinki i Mikołaje. :-)

      Usuń
  2. Ja już jestem nastrojona choć fakt faktem to już nie jest to co kiedyś ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie czuje kompletnie świąt :P nawet w minimalnym stopniu. Na wigilię ubieram się ładnie ale nie jak "stróż w boże ciało" lubię święta choć od jakiegoś czasu nie cieszą mnie zbytnio..

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że teraz wszystko jest inaczej niż kiedyś. Jest łatwy dostęp do tylu rzeczy a mimo tego to już nie cieszy jak kiedyś. Jeszcze ten rozpiernicz w sklepach. Ludzie przechodzą jak bydło przez supermarket.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi :) Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam święta i zawsze z niecierpliwością czekam na ten czas, niestety w tym roku jakoś nie potrafię wczuć się w tą atmosferę, może zmieni się to jeszcze wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też, niestety, każdego roku choinka sztuczna. Ale my zawsze na wszystkie kolory tęczy ubieramy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdy nie pokusiłam się z zbudowanie domku z piernika:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tej świątecznej atmosfery w listopadzie :/
    Teraz do świąt brakuje mi śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam zapach mandarynek i cynamonu. Święta u mnie też spędza się bardzo rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń