Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2016

Blogmas 2016 --> List do Świętego Mikołaja

Obudziłam się dzisiaj rano, patrzę na telefon... a tam data 1 grudnia. Pierwszą moją myślą było to, że moja komórka zwariowała... ale to jednak nie to, ponieważ właśnie rozpoczął się grudzień. 
Tak jak pisałam w połowie listopada rozpoczynamy od dzisiaj serie postów świątecznych Blogmas 2016. Na pierwszy ogień idzie wpis pod tytułem List do Świętego Mikołaja.

Drogi Święty Mikołaju !
Ostatnio pisałam do Ciebie list chyba 10 lat temu, a może i jeszcze więcej... teraz dzięki akcji Blogmas mogę do tego powrócić i znów poczuć się jak dziecko. Dowiedziałam się, że lubisz zaglądać na blogi więc wstawiam go tutaj, bo jeszcze zawieruszyłby się gdzieś na poczcie i zamiast trafić do Ciebie, wylądowałby w koszu.
Nie będę pisała o tym, że byłam bardzo grzeczna, bo przecież o tym doskonale wiesz. Zapewne zastanawiasz się o czym marzę, dlatego piszę do Ciebie ten list. Jak to przystało na dziewczynę blogującą o kosmetykach to właśnie ich pragnę. Wiem, że na pewno przestraszysz się mojej listy... ale spokojnie, chcę abyś miał wybór, no i wiadomo z dostępnością przed świętami jest różnie. 
Nie będę już zanudzać Cię wstępem, bo masz przecież jeszcze ich miliony do przeczytania, więc przejdźmy do tego czego pragnę.

Kredki do konturowania, Smashbox - ostatnio dość mocno wkręciłam się w konturowanie, ale w swojej kolekcji posiadam tylko produkty do konturowania na sucho, a chyba czas o krok w przód i spróbować kremowych produktów. O kredkach Smashbox słyszałam wiele dobrego i zapragnęłam wypróbować je na sobie.



Paleta cieni Pink Fizz, Makeup Revolution - z palet czekoladowych najbardziej urzekła mnie różowa, nawet chciałam ją sama kupić kiedy były w Rossmannie, ale kiedy po nią poszłam tej akurat już nie było. Może akurat ty jako Św. Mikołaj masz swoje źródła i uda Ci się ją upolować
Podkład HD Liquid Coverage 040, Catrice - wiem, że zapasu podkładów to mam co najmniej na rok, ale o tym ostatnio zrobiło się na tyle głośno, że i ja chciałabym go przetestować. 
Naturalny balsam do ciała i rąk Wanilia i Cynamon, Yope - uwielbiam wszelkiego rodzaju smarowidła do ciała, a szczególnie zimą. Kiedy ostatnio na jakimś blogu zauważyłam ten balsam od razu zapragnęłam go mieć.
Oczyszczająca maska do twarzy Green Tea, Skin79 - azjatyckie kosmetyki ostatnio robią furorę, więc postanowiłam przejrzeć ich ofertę i wtedy natrafiłam na tą maskę, muszę przyznać, że od razu pojawiła się chęć jej przetestowania.

Słoik duży Nutcracker, Yankee Candle - do zakupu wosków zbierałam się kilka miesięcy, teraz zapragnęłam świecy, a dokładnie w zapachu Nutcracker który na święta będzie idealny. Chociaż nie obrażę się, jeśli dostanę świecę w jakiejś innej wersji zapachowej.


To byłoby na tyle, są to rzeczy o których ostatnio marzę najbardziej.
Mam nadzieję, że natrafisz na ten list i weźmiesz pod uwagę moje pragnienia. 

A co Wy chcielibyście znaleźć pod choinką ?
Pozdrawiam, Ala.

Źródła zdjęć : klikklikklik



14 komentarzy:

  1. Świecę sama bym chętnie przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredki ze Smashboxa to cudo, oby Święty Ci je przyniósł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką dużą świecę chciałabym mieć :) podkład catrice też mnie kusi :)
    Ja też byłam i jestem grzeczna!! :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chętnie przygarnęła wszystko od SKIN 79 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz jakiś tam wygórowanych wymogów ;) Mikołaj da radę! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci tego, aby Mikołaj przyniósł Tobie wszystkie wymarzone rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj fajne rzeczy, chętnie sama bym takie dostała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świece też bym chętnie dostała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nutcracker jest obłędny! też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same fajnie rzeczy, podkład kusi i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mojej liście numerem jeden jest kuferek na wszystkie moje produkty do paznokci, następnie planner oraz torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kredki do konturowania ciekawe😉 Świeczuszkę chętnie bym przygarnęła. Czekoladkę pink mam i kurcze nie polubiłyśmy się😐

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość z tych rzeczy sama z chęcią bym dostała :D

    OdpowiedzUsuń