Obserwatorzy

wtorek, 6 grudnia 2016

Blogmas 2016 --> Christmas Diy - inspiracje

Mamy dzisiaj Mikołajki, no niestety o mnie dzisiaj zapomniał, ale mam nadzieję że w święta nadrobi zaległości. Skoro mamy dzisiaj kolejny dzień grudnia, więc pora na kolejny wpis z serii Blogmas 2016, tym razem będą to inspiracje świątecznych dekoracji które możemy wykonać własnoręcznie. Jeszcze w zeszłym roku sama bawiłam się w takie rzeczy, ale niestety w tym roku nie mam zbytnio czasu, ponieważ w ciągu dnia synek ma tylko krótkie drzemki, a w nocy to ja chce się wyspać. Na dniach planuję piec pierniczki, będzie to i tak wielkie wyzwanie.

1. Choinka z szyszek, a właściwie to nie z całych, a ich części. Na pewno pracy jest bardzo dużo, ale efekt przepiękny. Chętnie postawiłabym taką choineczkę na swojej komodzie. Mam nadzieję, że na przyszły rok uda mi się zrobić coś podobnego.



2, Ozdoby z masy solnej, które można powiesić na choince lub w innych miejscach w domu. Pamiętam, gdy byłam mała bardzo często mama przygotowywała mi masę solną i wtedy lepiłam wszelkiego rodzaju figurki, które później malowałam farbkami. Jak dla mnie zdecydowanie lepsza zabawa niż plasteliną.


3. Wianek z szyszek, orzechów, żołędzi itd jest świetną ozdobą do powieszenia na drzwi. Można też zrobić z niego stroik ze świeczką.  Wykonanie nie jest trudne, a każdy wianek może być inny, wyjątkowy... wystarczy odrobina wyobraźni i chęci.


4. Własnoręczne Cotton Balls . Kuleczki Cotton Balls już dłuższy czas robią furorę.. a może by tak zrobić je samemu? W internecie znajdziemy wiele instrukcji, filmików jak to zrobić. Po co kupować w sklepie jak możemy zrobić je sami, czy z dziećmi i potraktować to jako świetną zabawę.


5. Papierowy łańcuch na choinkę. Jako dziecko robił je chyba każdy, więc może i teraz zrobicie je ponownie razem ze swoimi dziećmi ? Kiedy byłam mała robiłam takie łańcuchy razem z braćmi, zakładaliśmy się kto zrobi najdłuższy, a na końcu łączyliśmy w jedną całość, dzięki czemu powstawał wąż o długości paru metrów. Kiedy mój synek będzie starszy mam zamiar z nim kontynuować tą zabawę.


A wy sami robicie ozdoby, czy kupujecie już gotowe?
Pozdrawiam, Ala.

15 komentarzy:

  1. Ja staram się kilka zrobić :). Podoba mi się choinka z szyszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszka z masy solnej :)
    Też robiłam łańcuchy z papieru!

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Mieć tylko czas na takie rzeczy, świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ozdoby te same od wielu lat. Tylko na lampki zawsze się skuszę co roku :)Te ozdoby z masy solnej bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupuję, ale w tym roku już bez szału, mam wszystko, czego potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z trą sysunią to troszkę jest zabawy ;) Ja nie robię ozdób samodzielnie, zawsze kupuję jakieś duperelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na masę solną - świetny chyba zrobię coś ciekawego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko super, cotton bals chcę kupić lub zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja robiłam w tym roku choinkę z łupin orzechów-na blogu jest opis co i jak😊 Takie proste się wydaje, a czasu jednak trochę zajęło😉

    http://czarnakretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna choinka z szyszek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta choinka z szyszek jest niesamowita! Misternie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń