Obserwatorzy

sobota, 31 grudnia 2016

Akcja ŻYCZENIA DLA BLOGERKI, czyli wysyłamy kartki.

Pomysł na taką akcje wpadł mi już jakiś czas temu, ale wtedy nie byłam pewna czy jest sens. Jednak myśl ta cały czas siedziała mi w głowie i nawet w nocy kiedy nie mogłam zasnąć gdzieś z tyłu głowy zastanawiałam się nad tym. Zapytałam również o to na Instagramie i pomysł ten wzbudził Wasze zainteresowanie, więc postanowiłam działać. Jeśli jesteście ciekawe o co chodzi zapraszam do dalszego czytania. Mam nadzieję, że znajdę grupę chętnych.

O akcji :
Każda z nas lubi dostawać prezenty, prawda ? Dlatego przychodzę do Was z akcją ŻYCZENIA DLA BLOGERKI, która polegać będzie na wysyłaniu do siebie kartek urodzinowych i imieninowych z drobnym upominkiem. Niby taki drobny gest, a myślę że u wszystkich wywoła uśmiech na twarzy.



Regulamin akcji:
1. Do akcji zgłaszać można się w każdym momencie jej trwania, jednak minimum miesiąc przed swoim świętem, również zrezygnować można miesiąc po swoich urodzinach/imieninach'' . (Nie dotyczy to początku akcji, do 7 stycznia zgłaszać mogą się wszyscy, nie zależnie od daty urodzin czy imienin
2. Wziąć udział może każda osoba która posiada bloga lub profil na instagramie (albo to i to)
3. Uczestnik musi mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców.
4. Zgłaszać można się poprzez wysłanie meila na adres : kosmetyki.moim.zyciem@gmail.com w tytule wpisując Akcja ŻYCZENIA DLA BLOGERKI. Zgłoszenie zawierać musi :
- imię i nazwisko
- datę urodzin
- datę imienin
- adres zamieszkania
- link do bloga/instagrama
- kilka krótkich informacji o tym co lubicie, np. pomadki, maseczki, herbata, woski zapachowe (pomoże to osobie wysyłającej kartkę w doborze upominku)
- zgodę na przesłanie adresu osobom uczestniczącym w akcji.
5. Nie trzeba wysyłać kartki do każdego, który w danym miesiącu ma urodziny czy imieniny. Wybieramy minimum jedną osobę i wysyłamy jej mały upominek (do 20-30 zł). 
6. Może się zdarzyć tak, że w danym miesiącu ktoś nie da rady wysłać życzeń i każdy to zrozumie, jeśli jednak osoba ta w ciągu dwóch miesięcy nie wyśle żadnej kartki zostaje usunięta z akcji.
7. W zależności ile będzie chętnych adresy z danego miesiąca podzielę na kilka grup i wtedy dostaniecie różne adresy, aby każdy miał szansę otrzymać upominek. 
8. Adresy wysyłać będę meilem do każdej chętnej osoby 1 dnia każdego miesiąca ( w styczniu z racji początku akcji będzie to 7 styczeń).
9. Uczestnik pod otrzymaniu kartki/kartek wraz upominkiem zobowiązany jest zrobieniem zdjęcia i wysłaniem go do mnie z informacją od kogo otrzymał niespodziankę, dlatego że co miesiąc będę robiła podsumowanie akcji na blogu. 

LISTA UCZESTNIKÓW :
1. Ala (czyli ja)
2. Kasia
3. Aneta
4. Daria
5. Agnieszka
6. Ewelina
7. Paulina
8. To miejsce czeka na Ciebie !

Zapraszam Was również na grupę na facebooku, będę umieszczała tam wszystkie informacje na bieżąco.
Będzie mi bardzo miło, jeśli przekażecie informacje o akcji dalej, np. na blogu czy na instagramie.

Zaczynamy za kilka dni ! 
Pozdrawiam, Ala.

11 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł! Chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa akcja ;) Być może zgłoszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ;) może sama się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanowię się i może się zgłoszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł rewelacyjny, ale ja jakoś boję się udostępniać innym swoich prywatnych danych :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super aukcja😊 Sama się chyba zgłoszę😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Codziennie przeglądam listę czytelniczą a ten post mi umknął. Ale już nadrabiam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Można zgłaszać się jeszcze do akcji ?

    OdpowiedzUsuń