Obserwatorzy

środa, 16 listopada 2016

Blogmas 2016 z Make Life Perfect

Powiedzcie mi, dlaczego doba ma tylko 24 godziny ? Może gdyby trwała parę godzin dłużej miałabym więcej czasu aby jednak wpadać tutaj regularnie ? Ostatnio mój synek stwierdził, że spać w dzień zbyt długo nie będzie. Oczywiście jest kilka drzemek, ale to dosłownie po 15-20 minut, w tym czasie staram się trochę ogarnąć, wstawić pranie czy wypić na spokojnie herbatę. Dłuższą drzemkę ma podczas spaceru, ale wtedy wiadomo postu nie napiszę. Najważniejsze jednak jest to, że synek ładnie śpi w nocy, ale wtedy ja też i znowu nie jestem wstanie nic napisać. 

Mam nadzieję, że jednak uda mi się wygospodarować trochę czasu, żeby coś się tutaj pojawiało. Z pomocą przyszła mi Milena z bloga Make Life Perfect, która postanowiła stworzyć wyzwanie Blogmas 2016. Mam nadzieję, że takie wyzwanie mnie zmotywuje i 1 grudnia na blogu pojawiać się będą regularnie posty. Będą one o tematyce trochę świątecznej, trochę zimowej.. niekoniecznie typowo kosmetyczne. Wspólnie będziemy odliczać dni do świąt. 
Mam nadzieję, że sprostam wyzwaniu... a wy będziecie mnie regularnie odwiedzać i motywować do tworzenia kolejnych wpisów.


Jeśli tak jak ja chcecie wziąć udział w wyzwaniu zapraszam Was TUTAJ i TUTAJ aby dowiedzieć się więcej. 

Przyznawać się, które z Was również biorą udział w wyzwaniu ? 
Pozdrawiam i do zobaczenia (mam nadzieję, że nastąpi to szybciej niż 1 grudnia).

14 komentarzy:

  1. W wyzwaniu nie biorę udziału jednak sama próbuję się motywować do pisania postów, malutkie dziecko daje popalić i wtedy kiedy on śpi to ja też nie mam ochoty na nic innego. Zapraszam u mnie na konkurs, do wygrania Bożonarodzeniowa opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Bąbel też tak spał jak był mały, a od 18 dostawał kolek i tak tańczyłam z nim przez 2 miesiące... po kilka godzin. Także powiem Ci że nie masz źle. Trzymam kciuki żeby udało Ci się w miarę ogarnąć z blogowaniem. Sama biorę udział w tym wyzwaniu i ciekawa jestem czy podołam :P Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się zastanawiam czy brać udział w wyzwaniu, sama akcja bardzo mi się podoba :)
    Życzę ci dużo odpoczynku :* dasz radę :* zdrówka dla ciebie i dzieciątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa sprawa z tym wyzwaniem, może dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza myśl: Już Blogmas?! Nie, ja jeszcze jesienią się napawam! :-)

    Ale od grudnia, to spoko. ;-) U mnie i tak w tym czasie pojawia się dużo okołoświątecznych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jak znajdę czas to też dołączę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa z tym wyzwaniem ;) Czekam z niecierpliwością na świąteczne posty;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety też ciężko znaleźć teraz czas na pisanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo że nie jestem mamą, i tak ciężko mi czasami wygospodarować czas na pisanie postów. A już z pewnością nie jestem regularna. Chociaż może taka akcja pomogłaby mi się właśnie zorganizować.

    OdpowiedzUsuń
  10. O super, nie wiedziałam że jest cos takiego na blogu :) ja planuję nagrywać vlogmas na youtube, ale jak nie naprawię laptopa to pozostanie mi blogowanie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Vlogmasy na YT znam ale Blogmasy ? wow coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dla mnie też doba jest jakby troszkę za krótka. Masz bardzo ciekawego bloga,dlatego z przyjemnością będę go obserwować. I już czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń