Obserwatorzy

wtorek, 30 sierpnia 2016

Zawieszenie bloga !

Cześć wszystkim, długo myślałam nad tą decyzją, początkowo nie chciałam tego robić, ale stwierdziłam. że jednak muszę. Ostatnio mam wiele na głowie, nazbierało się trochę problemów i innych spraw, które muszę sobie poukładać, wyjaśnić. 
Dlatego postanowiłam na jakiś czas ZAWIESIĆ BLOG. Obiecuję, że wrócę, za jakiś czas... może za 2,3 tygodnie, może za miesiąc, może po porodzie... ale na pewno wrócę. Dajecie mi dużo wsparcia i nie chcę zrywać tego kontaktu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie i gdy wrócę za jakiś czas będziecie o mnie pamiętać. 
Tymczasem zapraszam Was na mojego Instagrama . Tam postaram się być cały czas aktywna.

Pozdrawiam. 
Cześć, do zobaczenia :*

15 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że po porodzie nabierzesz sił i ochoty do blogowania - znam to z autopsji :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozałatwiaj co trzeba, wypocznij i wracaj do nas!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo siły do walki i pozytywnego załatwienia spraw :*
    Czekamy tu na Ciebie i na maleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :) Odpoczywaj i zbieraj siły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy czekać mam nadzieję że szybko wrócisz z podwójna energią i w pełni sił :* ja będę czekać !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam za Ciebie kciuki, zbierz siły, energię i szybko do nas wróć! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na Ciebie czekam i trzymam za Was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka szkoda, że robisz przerwę ale może wrócisz podwójnie wzmocniona :)) będę czekać na nowe notki :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz :* Trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zawiesiłam bloga, niestety nie wiem czy nie ma stałe :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy potrzebuje wytchnienia. Życzę aby wszystko dobrze się ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością czekamy na Twój powrót ;) Powodzenia w układaniu spraw.

    OdpowiedzUsuń