Obserwatorzy

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Piękne Ciało z olejkiem Kneipp

Jeśli ktoś śledzi mojego bloga od początku to pewnie teraz chwyta się za głowę.. tak, tak ja wielka przeciwniczka olejków/oliwek do ciała zmieniłam swoje podejście i teraz używam ich w miarę regularnie. Dlaczego tak się stało ? A no dlatego, że jak to w ciąży bywa tak i u mnie pojawiły się rozstępy. Jako pierwsze na udzie, dość płytkie i wtedy stwierdziłam, że coś trzeba z tym zrobić. Będąc w Rossmannie do koszyka wpadł mi właśnie olejek Kneipp, mimo że nie jest to produkt typowo na rozstępy jednak postanowiłam dać mu szansę. Dzisiaj przychodzę, aby podzielić się z Wami opinią na jego temat.


Co mówi producent ?


Skład :


Opakowanie :
Olejek otrzymujemy w małej, szklanej buteleczce, na którą trzeba uważać, aby ze śliskich dłoni nie wypadła nam, ponieważ będzie katastrofa. Po odkręceniu nakrętki naszym oczom ukazuje się kroplomierz, dzięki czemu bez problemu wydobędziemy potrzebną ilość produktu, bez obawy. że wyleje nam się połowa naraz. Olejek dodatkowo umieszczony jest w kartoniku na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje. Opakowanie utrzymane w kolorystyce zielonej, wyróżnia się z półki. Pojemność 100 ml.

Zapach, konsystencja :
Olejek ma bardzo ładny, świeży, trochę cytrusowy zapach.. nie wiem do czego mam go porównać, ale myślę że większości z Wam powinien się spodobać. Na ciele utrzymuje się dość długo, czasami czuję go jeszcze rano. Konsystencja jak na olejek przystało, czyli rzadka, oleista w delikatnie żółtym kolorze.

Działanie :
Początkowo olejku używałam na uda, pośladki i brzuch, z czasem jednak zaczęłam używać go na całe ciało po wieczornym prysznicu. Producent pisze, że efekty mają być już widoczne po dwóch tygodniach i muszę przyznać, że naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył.
Olejek po nałożeniu na ciało staje się jakby trochę mniej tłusty, dzięki czemu szybko się wchłania. Jeśli ktoś chciałby wykonać nim dłuższy masaż to oczywiście może, ale będzie musiał użyć więcej produktu. Przy regularnym używaniu skóra jest świetnie nawilżona i wygładzona. Wiadomo, że sam olejek ciała nam nie ujędrni, od tego są ćwiczenia, ale skóra stała się zdecydowanie bardziej elastyczna, wzmocniona. Zauważyłam, że z każdym kolejnym użyciem rozstępy na udzie robiły się coraz płytsze, oczywiście nie znikły całkowicie i nawet na to nie liczyłam. Olejek pomógł mi ostatnio również z łuszczącą skórą na brzuszku, podejrzewam że to przez rozciągającą się skórę.. zużyłam na niego już resztę produktu, która starczyła mi tylko na cztery użycia ale problem znikł. 

Wydajność :
Wydajność bardzo dobra, obawiałam się że 100 ml wystarczy mi na bardzo krótko, a tu miłe zaskoczenie, ponieważ olejek zużywałam przez ponad miesiąc, a starałam się używać regularnie.

Cena :
Około 30 zł, ale często w promocji można dostać go za 19,99 zł


Podsumowując :
Świetny produkt nawet dla osób, które do tej pory za olejkami nie przepadały.


,,To nie cuda, to działanie''
 muszę przyznać, że tym napisem producent jeszcze bardziej skłonił mnie do zakupu.


Pozdrawiam, Ala.

24 komentarze:

  1. Nie znam go, raczej nie mam potrzeby korzystania z takich olejków, ale warto wiedzieć, że są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię takie olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jakieś próbki olejku Kneipp i był dla mnie taki zwyczajny, cudów nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie spodziewałam się, że wpłynie tak dobrze na rozstępy, bardzo lubię pielęgnację olejkami, z tej firmy miałam tylko do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie świetny olejek :) Będę do niego wracać reglarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na niego oko:) głownie ze względu na zapach bo rozstępów etc nie mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nigdy tych olejków, ale kuszą mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejki to jednak świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam takie olejki :) często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem specjalnie fanką olejków ale brzmi bardzo zachęcająco :)Może sięgnę po niego jak będę na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten olejek, polecam, ładnie natłuszcza skóre

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam olejki, ale tych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam tego produktu w Rossmannie, ale uwielbiam olejki i kupię go przy pierwszej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jeśli rozstępy są chociaż troszkę płytsze to warto go kupić:) Sama mam ten problem, może niewielki, ale jednak..

    OdpowiedzUsuń
  15. polecę koleżance. ona ma straszne problemy rozstępowe po ciąży

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam olejki, więc chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio także coraz częściej przekonuję się do olejków,mają świetne zastosowanie

    OdpowiedzUsuń
  19. tego olejku nie znam ale generalnie lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam problem ze skórą dłoni więc może by mi pomógł. =)

    OdpowiedzUsuń