Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Nowości Lipiec 2016

W poprzednim miesiącu trochę Was zaniedbałam, ale mam nadzieję że w tym będzie trochę lepiej i częściej będą się pojawiały wpisy. Dzisiaj przychodzę z kosmetykami, które przybyły mi w lipcu, nie ma tego dużo. Staram się ograniczać zakupy, aby zużyć to co mam w zapasach... ale z tym to różnie bywa.


W lipcu złożyłam swoje pierwsze zamówienie na DOZ.PL skusiłam się na dwa produkty, które mają pomóc mi z walką z rozstępami. Pierwszy do koszyka wpadła Preparat zmniejszający istniejące rozstępy i blizny poporodowe, Pharmaceris M za 31,49 zł, chciałam go wypróbować gdy tylko zobaczyłam w stacjonarnej aptece, jednak taniej wyszło przez internet. Drugi preparat to Serum 2w1 Reduce, Pharmacery 19,99 zł kupiłam w ciemno, ot tak, bo skład wydawał mi się dobry. Od niego zaczęłam testy i muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczył, Na pewno pojawi się osobny post na jego temat. 


Moje włosy mają ostatnio ciężki okres, dlatego będąc w Rossmannie kupiłam Szampon przeciwłupieżowy Citrus Detox, Garnier Fructis około 9 zł. Lubię te szampony, ponieważ porządnie oczyszczają włosy oraz skórę głowy, a tego mi teraz potrzeba.


Przy kolejnej wizycie w Rossmannie skusiłam się na dwie maseczki Maseczka złuszczająca z Rival de Loop 1,19 zł oraz Hydrożelową maseczkę ultra nawilżającą, Bielenda 2,99 zł. W szafie Lovely zaciekawiła mnie maskara do brwi nr 2 za 9,29 zł na razie jednak mam mieszane uczucia. Do koszyka wpadł również Tusz do rzęs Growing Lashes, Wibo 10,99 zł miałam ją już wcześniej i byłam zadowolona, ma małą poręczną szczoteczkę i daję ładny efekt na rzęsach. Z racji że Kolastyna wprowadziła nowości (chyba, że są to nowości, wcześniej nie rzuciły mi się w oczy) wzięłam Aktywny żel peelingujący do mycia twarzy Pure&Clear za 8,99 zł, testy trwają i na pewno napiszę o nim więcej.


Od dawna kusiło mnie Skoncentrowane serum udoskonalające Skin Perfection, L'oreal Paris ale czekałam na jakąś fajną promocję, na którą trafiłam, dzięki czemu dorwałam je za 21,99 zł. Do kompletu wzięłam jeszcze Wodę micelarną, L'oreal Paris za 11,99 zł.

Podsumowując :
W lipcu przybyło mi : 10 kosmetyków.
Na które wydałam : około 127,91 zł.

Pozdrawiam, Ala.

25 komentarzy:

  1. muszę wrócić do tego zielonego tuszu, bo miałam 2 opakowania i mile je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości :)
    Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie szampon od Garniera :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów prócz maseczek z RdL które często kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemne nowości ;) miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja w lipcu wydałam tylko 30zł :D włączam tryb oszczędzania :) serum najbardziej mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum Reduce 2w1 nie znam, ale przyznam się, że mocno mnie zaintrygowało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na post o Pharmeceris :) Serię Skin Perfection też miałam, serum spisało się tak samo podobnie jak krem.. ale krem BB za to był fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemne nowości :) muszę kupić ten micel z LOreal :) Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak kolekcja bardzo ładnie się powiększyła :) Czekam na recenzję serum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię szampony od Garniera, dobrze myją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tej wody micelarnej z L'oreal:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z żadnych z powyższych produktów nie miałam styczności .

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne nowości ;) szampony Garnier uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te maseczki Rival de loop :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płyn micelarny z Loreala lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żel do brwi marki Lovely to mój absolutny ulubieniec. Osobiście używam wersji jaśniejszej idealnej dla blondynek. Świetny produkt w niskiej cenie - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam spróbować ostatnio tę maskarę do brwi z Lovely, ale że jestem blondynką to 2 będzie za ciemna a 1 wydaje się zbyt ciepła :(

    OdpowiedzUsuń