Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2016

Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka, Perfecta

W ostatnim czasie przerzuciłam się na domowy peeling kawowy i muszę przyznać, że naprawdę się polubiliśmy. Z racji jednak tego, że w mojej szafce z zapasami nadal znajdują się peelingi ze sklepu używam ich na przemiennie. Do mojej łazienki jakiś czas temu powędrował Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka, brzmi ciekawie, prawda ? Wczoraj jednak w opakowaniu ujrzałam dno, więc przyszła pora abym podzieliła się z Wami opinią na jego temat. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do dalszej części postu.


Co mówi producent ?


Skład :


Opakowanie :
Peeling otrzymujemy w plastikowym słoiczku, jak dla mnie takie opakowania są najwygodniejsze dla tego typu produktów, ponieważ wiem że zużywam produkt do samego końca. Pod nakrętką znajduje się zabezpieczające sreberko, dzięki czemu wiemy, że nikt przed nami nie ''testował'' peelingu. Szata graficzna bardzo ładna, nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podobają te muffinki, aż ma się ochotę na coś słodkiego. Pojemność 225g.

Zapach, konsystencja :
Zapach słodki, faktycznie trochę przypomina jagodową muffinkę. W opakowaniu jest trochę sztuczny, ale na szczęście w kontakcie z wodą aromat jest przyjemny i długi czas utrzymuje się w łazience. Konsystencja gęsta, ale łatwo wydobyć produkt z opakowania, ponieważ nie jest mocno zbita, jak to czasem bywa w cukrowych peelingach.

Działanie :
Kupując peeling nie zwróciłam uwagi na skład, no cóż tak to już ze mną jest... jednak w domu kiedy na niego spojrzałam już wiedziałam, że parafina na pierwszym miejscu nic dobrego nie wróży. Stwierdziłam jednak, że jeśli już kupiłam to muszę wypróbować i wzięłam go któregoś dnia pod prysznic. 
Nad efektami nie będę się zbytnio rozpisywać, ponieważ prawie ich nie ma.. drobinki cukru są tak oblepione parafiną, że właściwie nie peelingują, a na ciele zostaje okropna warstwa, którą muszę jak najszybciej zmyć, ponieważ źle się z nią czuję. Zużyłam go do stóp, tam ten film mi nie przeszkadza. Jeśli są jednak wśród was osoby, które lubię delikatne peelingi, a warstwa parafiny na ciele wam nie przeszkadza, to możecie wypróbować.

Wydajność :
Kiepska, na jedno użycie zużyłam jakieś 1/5 słoiczka, a efekt i tak był słaby. 

Cena :
Około 15 zł, chociaż można czasem dorwać taniej np. w Biedronce.


Podsumowując :
Bubel jakich mało..


Pozdrawiam, Ala.

30 komentarzy:

  1. Kusi mnie od dawna , chyba w końcu skuszę się na niego ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach niespecjalnie mnie kusi :) ale inny, czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygląda. Niczym galaretka z kawałkami jagód. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że taki słaby efekt.. i jeszcze taka kiepska wydajność...

    OdpowiedzUsuń
  5. a co złego jest w tej parafinie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach jakoś nieszczególnie w moim guście :) do tego zero efektów, na pewno po niego nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Parafinka na ciało mi nie szkodzi gorzej na twarz :D Tłustej warstewki nie za bardzo lubię ale czasem mi nie przeszkadza bo ułatwia mi masaż skóry ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię peelingi z Perfecty moim ulubieńcem był czekoladowy ale już go nie ma :( Strasznie nad tym ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam wypróbować ten peeling, ale teraz już nie wiem co robić :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam w planach go kupić, w sumie parafina nie przeszkadza mi ale lubię mocne zdzieraki :) choć po te lekkie też sięgam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że jest w nim ta parafina :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach i tak kusi :) Lubię słodkości *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dlatego na amen się zraziłam do peelingów na parafinie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja miałam pina coladę od perfecty i miło go wspominam, mimo parafiny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś peeling z parafiną i też czułam się nią tak nie fajnie oblepiona :/

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam go, ja lubię peelingi perfecty

    OdpowiedzUsuń
  17. zapach ciekawy, szkoda że w działaniu się nie spisał

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach musi być cudowny. Lubię takie gęste peelingi

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieraz kusił mnie ten peeling, ale jakoś nigdy go nie kupiłam. Teraz staram się przerzucić na naturalne kosmetyki i nie testowane na zwierzętach więc pewnie i tak go nie kupię. Dobrze jednak wiedzieć, że nie mam czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że jego działanie nie jest tak fajne jak jego wygląd :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie kupiłabym choćby ze względu na zapach <3 Ładnie też wygląda, w sumie jak jakiś żelek :D Kusisz Kochana, kusisz :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy go nie miałam i chyba się nie skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że się nie sprawdził :( Obecność parafiny mnie odpycha...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś mnie nigdy nie ciągnęło do peelingów Perfecty i jak widać słusznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm, jagodowa muffinka brzmi pysznie. Szkoda tylko, że peeling okazał się być bublem ;( Mam jeden peeling z tej firmy (był dołączony do gazety) i też nie budzi we mnie zachwytu. Zapach zbyt słodki, a konsystencja i efekty marne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że taki bubel, bo wygląda zachęcająco :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda fajnie i zapach ciekawy, ale skoro działanie kiepskie to cóż, nie wart zakupu.

    OdpowiedzUsuń