Obserwatorzy

wtorek, 26 lipca 2016

Regenerująca maska do włosów, Kąpiel Agafii

Hej Kochani. Dawno mnie tu nie było, ale mam cichą nadzieję, że jeszcze o mnie pamiętacie. Doszłam dzisiaj do wniosku, że strasznie tęsknie za blogowaniem, dlatego postanowiłam szybciutko wziąć się za pisanie posta. Muszę przyznać, że dzisiejsza pogoda źle na mnie wpływa, czuję się słabo, a dodatkowo mały wariuje w brzuszku, ale mam nadzieję że dam radę.


Co mówi producent ?


Skład :


Opakowanie :
Maskę otrzymujemy w opakowaniach, które osobiście kojarzą mi się z CzekoTubką, albo z musem owocowym z Kubusia. Saszetka zakończona zakręcanym dzióbkiem jest wygodne w użyciu, bez problemu wydobędziemy produkt do samego końca. Produkt zajmuje mało miejsca, spokojnie można zabrać ją ze sobą w jakąś podróż. Pojemność 100 ml.

Zapach, konsystencja :
Zapach okropny, szczerze mówiąc to mi przypomina kostki do WC, na szczęście na włosach długo się nie utrzymuje. Ogólnie to czytałam opinie, że zapach innym się podoba, może po prostu mój nos w ciąży wariuje i inaczej odbiera zapachy. Konsystencja średnio gęsta, łatwo się wydobywa i dobrze rozprowadza na włosach nie spływając z nich.

Działanie :
Producent zaleca aby nakładać maskę na 3-5 minut, ja zwykle zostawiałam ją na 10-15 minut po czym spłukiwałam. Produkt jednak nie nazwałabym maską, a jednak dobrą odżywką. Nie zauważyłam, aby włosy były zregenerowane, lecz tylko trochę nawilżone. Po wyschnięciu ładnie się błyszczą oraz wyglądają na zdrowe. Odżywka ułatwia rozczesywanie, ostatnio moje włosy mają ciężki okres i mocno się plączą, dzięki temu produktowi jestem w stanie szybko się z nimi uporać.

Wydajność :
Odżywka wystarczyła mi na jakieś 7-8 użyć, czyli jak na pojemność 100 ml to wynik całkiem dobry.

Cena :
Około 7 zł.


Podsumowując :
Jako odżywka sprawdza się dobrze, jednak od maski wymagam czegoś więcej.


Pozdrawiam, Ala.

19 komentarzy:

  1. Mam balsam z tej serii ale dopiero będę go testować :) tej maski Jeszce nie miałam i jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie miałam okazji spróbować.
    Życzę zdrowia dla Ciebie i małego ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mogłaby być dla mnie trochę za słaba :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, mogłaby być trochę lepsza jak na maskę.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie wszystkie banie agafii spisywały się tak samo, nie widzę w działaniu żadnej różnicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją i nawet lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam odżywek ani masek Agafii, ale muszę jakąś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją - ogólnie te włosowe produkty rosyjskie są dla mnie fajne, ale bez szału większego, o wiele bardziej wolę te do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli warto spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam maskę drożdżowa od agafii jako (typowa maska) kiepski produkt jako odżywka nawet ok ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej akurat jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam bardzo dużo negatywnych recenzji na temat produktów tej marki i nie mam zamiaru ich wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że ma brzydki zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. kupiłam ją już dawno, ale dopiero teraz zaczęłam używać, jechałam akurat na wakacje i wydałą mi się odpowiednia jeśli chodzi o kształt i zajmowanie miejsca w torbie. Nie powiem, żeby była zła, ale też mnie nie zachwyciła. Jak na hotelowe warunki dała radę, a po powrocie do Polski już jej nie używam. Może kiedyś jak skończy mi się moja jedwabna maska Agafii w pudełku, która imho też nie jest za specjalna

    OdpowiedzUsuń
  16. Produktów do włosów od Agafii jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zamawiam tu, bo jest w rewelacyjnej cenie http://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/106-receptury-babuszki-agafii-maska-do-wlosow-ekspresowa-regeneracyjna-100-ml.html i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Jest mega tania, bardzo skuteczna i wcale nie jest jej tak mało! A na włosy działa świetnie! Moje stały się po niej dużo zdrowsze, a trzeba przyznać, że nie były w najlepszej formie. Faktem jest, że stosowałam ją regularnie, ale naprawdę efekty są widoczne: włosy stały się zregenerowane, lśniące, dużo lepiej się układają, nie rozdwajają się, ogólnie uważam, że nie ma się do czego przyczepić. No i podstawa: regularne stosowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja maski na włosy nakładam na minimum 30 minut. Po takim czasie zazwyczaj jestem zadowolona z efektów. :-)
    Z Banią Agafii mam do czynienia i bardzo lubię produkty tej marki. :-)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Maski i szampony z Bani Agafi dobrze się u mnie spisują :)

    OdpowiedzUsuń