Obserwatorzy

sobota, 25 czerwca 2016

TAG : I love Summer

Lubię czytać na blogach, czy oglądać na you tube, wszelkiego rodzaju TAGi, ale na moim właściwie ich nie ma, może na samym początku jakiś się tam pojawił, ale to było dawno temu. Ostatnio siedzę większość czasu w domu i zamiast oglądać TV w którym zresztą lecą same powtórki to zaczęłam oglądać od początku kanał digitalgirlworld13, polubiłam Hanię, staram się od jakiegoś czasu zaglądać do niej ją regularnie, a teraz jeszcze nadrobić zaległości. U niej właśnie natrafiłam na ten TAG i postanowiłam zrobić coś takiego u siebie na blogu, ponieważ kocham lato. 


1. Ulubiony bronzer na lato ?

Ulubionym bronzerem od kilku lat, którego najczęściej używam właśnie latem są kuleczki bronzujące z Avonu, bardzo ładnie wyglądają na opalonej buźce. W tym roku jednak używam je naprzemiennie z pudrem bronzującym z Golden Rose w odcieniu 103, idealnie nadaje się do konturowania twarzy.



2. Relaksujesz się na hamaku. Co pijesz ?

W tym roku jest to woda z cytryną i lodem, oraz mrożona kawa. Mogłabym sobie pomarzyć o jakiejś Pinacoladzie lub Mojto, chociaż w sumie bezalkoholowym bym nie pogardziła.

3. Ulubiony letni produkt do ust ?

Must have o każdej porze roku jest masełko Nivea, w tym momencie posiadam wersję kokosową. Na jakieś wyjście idealnie sprawdza się pomadka Baby Lips Electro w kolorze różowym od Maybelline. Kiedy jednak przychodzi jakieś wyjście wieczorowe na ustach ląduje Matowa pomadka w płynie Million Dollar Lips od Wibo w odcieniu nr 2.



4. Basen czy plaża ?

Zdecydowanie plaża, uwielbiam leżeć na piasku.

5. Lato = szaleństwo na głowie. Twój ulubiony produkt do stylizacji bez którego się nie obejdziesz ?

Nie ma takiego, nie używam produktów do stylizacji włosów, ewentualnie kilka razy do roku jest to lakier do włosów, ale to musi być jakaś duża okazja. Latem związuje włosy w kucyk lub luźny koczek i nie potrzebuję do tego żadnego produktu.

6. Opalanie czy sztuczna opalenizna ?

Zdecydowanie opalanie, z natury mam dość ciemną karnację, ale dodatkowo uwielbiam leżeć na słońcu. W tym roku ze względu na ciążę, będę starała wybierać się bardziej zacienione miejsca, ale w przyszłym roku to nadrobię.

7. Ulubiony letni lakier do paznokci ?

Nie mam ulubionego, latem sięgam po wyraziste, neonowe kolory, a smutnym, ciemnych lakierom mówię nie . Najczęściej sięgam po te ze zdjęcia.



8. Czy masz jakieś tradycje/zwyczaje związane z latem ?

Lato to okres kiedy w lesie pojawiają się jagody, muszę przyznać że odkąd byłam dzieckiem uwielbiałam je zbierać. Tradycją stało się to, że chociaż raz w ciągu sezonu muszę wybrać się do lasu i nazbierać chociaż trochę.. uwierzcie mi te zbierane sobie smakują o wiele lepiej niż kupione w warzywniaku.

9. Ulubiony letni zapach ?

Latem najczęściej sięgam po mgiełki zapachowe z Avonu, może i nie są mega trwałe, ale i tak je uwielbiam. Najbardziej przypadły mi do gustu: Marakuja i Peonia, Jagoda i Orchidea, Zielona herbata i Werbena oraz wycofany już niestety Arbuz.
Tak wgl to bym się cieszyła, gdyby właśnie Arbuz oraz Fiołek i Liczi zostały ponownie wprowadzone do oferty.



10. Ulubione jedzenie z grilla ?

Zdecydowanie karkówka, jednak skrzydełkami z kurczaka też nie pogardzę .

11. Jaki jest twój ulubiony produkt, który pomaga Ci przetrwać lato/na który możesz liczyć w lecie ?

Chyba nie mam takiego produktu, nie mam problemu z upałami, ale lubię czasem spryskać się orzeźwiającą mgiełką. Latem na pewno też przydatne są żele pod prysznic o nie przytłaczającym zapachu.

12. Czy masz jakieś plany na wakacje ?

Kompletowanie wyprawki dla synka. Nie planuję żadnych wyjazdów, nie wiem jak będę się czuła, na razie jest dobrze, ale to może się w każdej chwili zmienić. Chętnie zrobię sobie wyjazd do rodziny na wieś. Lato jest długie, co ma być to będzie... tym razem na spontanie.

To by było na tyle, lubicie czytać TAGi ? Chcecie, żeby było ich więcej na blogu ?
Pozdrawiam, Ala.

16 komentarzy:

  1. Ja również jestem uzależniona od mgiełek avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag :) nominujesz kogoś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuleczki brązujące z Avon bardzo lubię, mgielki niektóre też :)natomiast maselka kokosowego nie lubię. A reszty nie miałam :) a z grilla kocham oscypki mmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawy mrożonej muszę się koniecznie napić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię mgiełki, ale nie z avonu :) np. hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag :) ja tam wolę skrzydelłka :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny TAG, ja znam trochę inną wersję letniego TAGu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję.
    Ja też niestety tylko bezalkoholowe mogę.
    Natomiast chętnie bym poszła na basen, a słońca unikam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zawsze każdego lata zbierałam jagody, a później jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tag, oby takich wiecej! Mgiełki od AVON są idealne na upały, bo nie dość, że pachną, to orzeźwiają w upalne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mgiełki Avonu są fantastyczne :) Ja opalać się zbytnio nie lubię, ale za to nie wyobrażam sobie lata bez kąpieli w jeziorze czy w morzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mgiełki na lato są super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tagi! Fajnie się je czyta, można dowiedzieć się ciekawych rzeczy. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chociaż raz w roku muszę wybrać się na jagody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to masełko do ust z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mgiełki też na lato must have ;) To zbawienie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń