Obserwatorzy

niedziela, 12 czerwca 2016

Ogórkowy tonik do twarzy, Ziaja

Nie wiem czy tylko mi ten czas tak szybko leci, czy wam też, ale ledwo co był poniedziałek, a już niedziela. Nim się nie obejrzę, a będzie październik i moje życie zmieni się o 180 stopni, kiedy na świecie pojawi się synek. Również na blogu się wtedy trochę zmieni, bo pojawiać się będą również recenzję kosmetyków do maluchów. Do października jednak jeszcze trochę czasu, na razie jest czerwiec, więc przejdźmy do tematu postu.

Tonik o którym dzisiaj mowa kupowałam kiedyś bardzo często, wtedy jednak miał jeszcze inną szatę graficzną, opakowania były zielone. W zeszłym miesiącu skończył mi się tonik i postanowiłam sprawdzić czy się coś w nim zmieniło. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do czytania.


Co mówi producent ?



Skład :


Opakowanie :
Tonik otrzymujemy w buteleczce z białego plastiku, niestety nawet pod światło nie zobaczymy ile produktu nam zostało, trzeba to oceniać na oko, ewentualnie odkręcić korek i zobaczyć. Zamknięcie typu flip top jest poręczne przy tego typu produktach, bez problemu idzie otworzyć bez obawy o paznokcie. Szata graficzna skromna, ale przyjemna dla oka, przejrzysta. Zdecydowanie bardziej podoba mi się teraz, niż ta co była wcześniej. Pojemność 200 ml.

Zapach, konsystencja :
Nie do końca potrafię określić zapach, gdzieś w tle wyczuwalny jest ogórek, ale przed nim jest kompozycja jakiś innych nut zapachowych. Jak dla mnie jest całkiem przyjemny, delikatny, nie powinien nikomu przeszkadzać, na skórze utrzymuje się bardzo krótko. Konsystencja jak na tego typu produkty przystało wodnista, przeźroczysta. 

Działanie :
Toniku używam regularnie wieczorem po demakijażu i rano po umyciu twarzy żelem, chociaż czasem zdarza mi się, że po przebudzeniu przecieram buźkę tylko tym produktem i nakładam krem. Ostatnio trafiam na żele, po których mam uczucie ściągnięcia skóry na twarzy, dzięki temu tonikowi poczułam ukojenie i przyjemne odświeżenie. Produkt dobrze radzi sobie z usunięciem ewentualnych resztek makijażu, jeżeli takowe zostaną, oraz z pozostałościami kremu po nocy. Buzia po przetarciu tonikiem jest przygotowana na dalsze kroki pielęgnacyjne.

Wydajność :
Stosowany 2 razy dziennie wystarcza na jakieś 3-4 tygodnie stosowania.

Cena :
Około 7-8 zł.


Podsumowując :
Nie wymagam dużo od toniku, ten spełnia moje wymagania a przy okazji jest tani. Moim zdaniem każdy powinien go wypróbować.


Pozdrawiam, Ala.

41 komentarzy:

  1. Słyszałam już o nim kiedyś, ale nie miałam okazji wypróbować :) Może jak skończę obecny tonik to skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest przeznaczony do mojej cery także nie przetestuję go :)) Ale cieszę się, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i całkiem fajnie się sprawdził :)

    zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego toniku, dobrze że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę go, choć nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się sprawdził :) Osobiście nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś lubiłam serię ogórkową, ale teraz nie sięgnęłabym już po nią, ze względu na skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja i ja to nie udany związek, ale patrzę, że jak na ziaję ma fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten tonik jeszcze w starszym opakowaniu i bardzo mnie uczulał. Niestety z Ziaji kosmetyki nie wszystkie mi podejdą, choć muszę przyznać, że firma niektóre kosmetyki ma nawet ok, poprawili się nieco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele o nim słyszałam, aczkolwiek raczej się nie skuszę. Do kosmetyków Ziaji do twarzy podchodzę bardzo sceptycznie

    OdpowiedzUsuń
  11. ja póki co nie używam toników, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że jesteś z niego zadowolona. U mnie niestety większość dostępnych kosmetyków odpada ze względu na podrażnienie oczu....tego jeszcze nie miałam, aczkolwiek pewne płyny do demakijażu owej firmy nie spisały się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. używam go aktualnie, ale nie stał się moim ideałem :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam, ale nadal moim ulubieńcem z ich oferty zostaje, tonik płatki róży :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam go z innej szaty graficznej

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię ziaję, polecam Ci żele bez sls , nie będziesz czuła ściągnięcia

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś używałam starszej wersji w innym opakowaniu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ech może gdybym firmę znała;p

    OdpowiedzUsuń
  19. od toników nie ma co wymagać, chodzi tylko o przywrócenie pH :D lubię ten ogórkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubie ogórków dlatego to nie dla mnie :(
    marrstyle.blogspot.com poklikasz w ostatnim ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam go kiedyś i bardzo go polubiłam :)
    Może do niego wrócę?

    OdpowiedzUsuń
  22. tego nie miałam, ale skończyłam właśnie nagietkowy i jestem zadowolona, w kolejce mam jeszcze witaminowy

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam go kiedyś, fajnie odświeżał skórę twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamiast toników częściej sięgam po hydrolaty :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :* Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten tonik. I zdecydowanie bardziej podoba mi się nowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś ogórkowy tonik z Garniera i był taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę wypróbować ten tonik koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś ostatnio zapomniałam o toniku, tak samo jak o marce Ziaja, kiedyś dawno ją lubiłam ale ostatnio o niej zapominam

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam go i całkiem lubię ;)
    karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zastanawiałam się kiedyś nad jego kupnem

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy stosujesz gó również na oczy? czy ich nie podrażnia? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja obecnie używam tonik z zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń