Obserwatorzy

środa, 1 czerwca 2016

Nowości Maj 2016

Mamy już czerwiec, jak ten czas szybko leci.. Z racji, że dzisiaj Dzień Dziecka życzę wszystkiego dobrego tym małym i tym większym, bo w końcu wszyscy jesteśmy dziećmi. Przychodzę dzisiaj do Was z postem o nowościach maja, których nie ma za dużo, a za niedługo lecę do lekarza sprawdzić co tam słychać u mojego maleństwa.
Koniec gadania, przejdźmy do tego o co powiększyły się moje zapasy w maju.


Któregoś dnia w maju wybrałam się na spacer, a że było dość ciepło szybko zachciało mi się pić, więc weszłam do Biedronki po sok, a wyszłam z trzema peelingami, ale spokojnie sok też kupiłam.
Pierwsza do koszyka wpadła Galaretka peelingująca do ciała Słodka Poziomka, Perfecta za 9,99 zł, po raz pierwszy się z nią spotkałam. Następnie wypatrzyłam Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka, Perfecta za 12,99 zł, uwielbiam jagody, więc nie mogłam się oprzeć. Kiedy już miałam iść do kasy w moje łapki wpadł jeszcze Myjący peeling do ciała Owoce Leśne, BeBeauty za 2,99 zł, to aż żal było nie wziąć.


W Rossmannie byłam tylko raz, no dobra może nie do końca tak było, ale tylko raz coś kupiłam, to jak dla mnie bardzo dobry wynik. Do koszyka wpadł Olejek do ciała Mango i Papaja, Wellness&Beauty za 11,69 zł , ostatnio polubiłam smarowanie ciała olejami, więc chętnie przetestuje. Skusiłam się również na Zabieg regenerująco-kojący zabieg do stóp, Perfecta za 2,75 zł, liczyłam, że poprawi stan moich stóp niestety się przeliczyłam, pisałam o nim w poprzednim poście. Przy regale z maseczkami wpadła jeszcze Maseczka z solą z Morza Martwego, Rival de Loop 1,69 zł oraz Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie ekstraktu z czerwonego wina, Efektima 3,99 zł nie był to zakup, który musiałam wykonać, od tak taka zachcianka. Ostatnią rzeczą z Rossmanna są Chusteczki do higieny intymnej, Facelle 3,29 zł na ciepłe dni są idealne do odświeżenia okolic intymnych, a przy okazji nie są drogie. 


Jeśli śledzicie mnie na Instagramie to już wiecie, że w moim mieście dostępne są Rosyjskie Kosmetyki, na razie nie ma dużego wyboru, ale mam nadzieję, że z czasem się to zmieni. Mój wybór padł na Regenerujący szampon-balsam do mycia włosów 3,95 zł oraz Miodowe mydło do mycia ciała i dłoni 6,85 zł. Ceny nie są wysokie, więc moim zdaniem warto. Szampon jest już w użyciu, a mydło zostawię na jesień/zimę, kiedy będzie już chłodniej.


Ostatnim zakupem było małe zamówienie z Avonu, skusiłam się tylko na Żel pod prysznic Joyful Tropics za 5,99 zł, zapach cudowny, połączenie papai i brzoskwini na pewno będzie umilał każdy prysznic. 
Tak przy okazji, moje zapasy żeli pod prysznic są coraz większe, co przestaje mi się podobać.

Podsumowując:
W maju przybyło mi 11 kosmetyków, na które wydałam 66,17 zł.

Pozdrawiam, Ala.

24 komentarze:

  1. Też ostatnio wolę smarować się olejkami, między czasie zużywam zapasy balsamów:) Używałaś już tych peelingów z perfecty? Pewnie pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rosyjskie kosmetyki bardzo lubię :) Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nowości :) takie peelingi sama bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej biedronce nie było tych kosmetyków Perfecta . Ciekawe te chusteczki Facelle, ja wolę chusteczki dla dzieci w tej roli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Galaretka peelingująca? :D Brzmi dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tego muffinkowego peelingu cukrowego

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, takie cudne peelingi w Biedrze? I ja nic o tym nie wiem? Buziaki dla Ciebie i małego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie galaretka peelingujacą, peeling bebeauty też. Nie widziałam go wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie owocowe zapachy z Perfecty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej galaretki, może sama bym się na nią skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dawna mam ochotę wypróbować coś z rosyjskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam tych chusteczek Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez kupilam Te odzywke z wellness

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak za tyle kosmetyków to niezła cena :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak za tyle kosmetyków to niezła cena :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten myjący peeling do ciała łudząco opakowaniem przypomina ten który kiedyś miałam chyba z Farmony

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka fajnych kosmetyków wypatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam że z bebeauty są takie fajne peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nowości;) Ciekawy ten olejek do ciała, maseczka z Rossmanna no i oczywiście te rosyjskie cudeńka;) Miłego użytkowania;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbowałabym te peelingi , ślicznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten peeling owoce leśne, wkrótce będę go testować :)

    OdpowiedzUsuń