Obserwatorzy

niedziela, 5 czerwca 2016

Lakier do paznokci Care+Strong nr 193, Golden Rose

Przejrzałam publikowane posty na blogu i zorientowałam się jak ja już dawno nie pokazywałam Wam żadnego lakieru do paznokci, to aż do mnie nie podobne. Postanowiłam to jednak nadrobić zanim przytnę moje pazurki, bo powoli zaczynają mi przeszkadzać. Wybór padł na lakier z firmy Golden Rose o ślicznym, niebieskim kolorze. Jesteście ciekawe ? Zapraszam więc do czytania i oglądania.



Odcień : nr 193, czyli śliczny niebieski kolor
Wykończenie : kremowe
Pojemność : 11 ml
Cena : około 7 zł
Krycie : 2 warstwy
Trwałość : około 5 dni


Lakier znajduje się w buteleczce w kształcie prostopadłościanu, łatwo się odkręca i trzyma w dłoni. Pędzelek odpowiedniej szerokości i długości, nie mam z nim problemu, chociaż szczerze mówiąc to nabiera trochę za dużo lakieru, ale z tym to idzie sobie poradzić. 
Aby paznokcie było dobrze pokryte lakierem potrzebujemy dwóch cienkich warstw. Trzeba uważać, ponieważ produkt jest dość rzadki i przy nieuważnym malowaniu można pozalewać sobie skórki. Lakier schnie bardzo szybko, po około 10 minutach możemy wrócić do poprzednich czynności. 
Trwałość lakieru jest zadowalająca, wytrzymuje około 5 dni, co jak dla mnie jest świetnym wynikiem. Po tym czasie pojawiają się małe odpryski oraz końcówki są już mocno starte. Ze zmyciem lakieru nie ma problemu, idzie to bardzo sprawnie, nie tak jak w przypadku lakierów piaskowych.




I jeszcze dwa zdjęcia w słońcu



Pozdrawiam, Ala. 

34 komentarze:

  1. jaki piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich kolorów u siebie, ale wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny jest ten kolor i paznokcie oczywiście, nigdy nie miałam i nie zapuszczę tak długich

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo ładny sama mam podobne paznokcie aktualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo fajny, ale ja jestem taką niedojdą, że na pewno bym pozalewała skórki, skoro nie jest najgęstszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie długie paznokcie - cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie zaopatrzyć się w taki kolorek na lato :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam kiedyś na urodziny lakier w tym kolorze. Niestety schodził jeszcze tego dnia, co został położony, dlatego jakoś nie czuję przekonania do tego koloru.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny odcień niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, mam podobny z Laura Conti :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień! :) Jak jeszcze używałam zwykłych lakierów, to bardzo często sięgałam po Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam identyczny kolor z essi i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolor, lubię takowe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tam kolory, ja podziwiam długość i kształt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor świetny :) Ogólnie lubię lakiery GR :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor. Mam z tej serii dwa baaardzo jasne kolorki, i tam niestety potrzeba już trzech warstw do dobrego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym się nie zdecydowała na aż tak mocny odcień niebieskiego lakieru, wolę baby blue :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny niebieściak, lubię Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo modny kolor tego roku :)

    OdpowiedzUsuń