Obserwatorzy

czwartek, 2 czerwca 2016

Drożdżowa maska do włosów, Receptury Babuszki Agafii

Maska ta to mój pierwszy rosyjski kosmetyk, jaki udało mi się zakupić, było to przed świętami Bożego Narodzenia, a używać zaczęłam dopiero pod koniec kwietnia. Sama nie wiem dlaczego tak długo czekałam, ale w tym momencie jest to akurat mało ważne. Przejdźmy do tematu, czyli jak maska sprawdziła się u mnie, bo chyba tego jesteście najbardziej ciekawe.


Co mówi producent?


Skład :


Opakowanie :
Maskę otrzymujemy w plastikowym słoiczku, który dodatkowo pod nakrętką ma taką nakładkę, które ma zabezpieczyć zamykanie przed zabrudzeniem (przynajmniej tak podejrzewam). Lubię takie opakowania, bo przynajmniej mam pewność, że produkt wydobędę do samego końca bez rozcinania. Na słoiczku mamy naklejkę na której znajdziemy opis producenta w języku polskim za co duży plus. Szata graficzna bardzo ładna, kojarzy mi się z naturą. Pojemność 300 ml.

Zapach, konsystencja :
Zapach jak dla mnie jest bardzo ciekawy, czytałam różne opinie ale jak dla mnie przypomina on ciasteczka, aż chciałoby się zjeść. Na włosach czuć go bardzo długo, ostatnio mama pytała mi się co nałożyłam na włosy, bo pachną jakoś tak słodko, jak ciasto, czyli to nie tylko moja opinia. Konsystencja jest rzadka, trzeba uważać żeby maska nie spłynęła z dłoni zanim wyląduje na włosach. 

Działanie :
Maseczka ma za zadanie przyspieszać wzrost włosów, jednak wtedy trzeba nałożyć ją na skórę głowy, w tym temacie nie wypowiem się, ponieważ nakładałam ją od ucha w dół. Próbowałam wmasować ją trochę wyżej i niestety po wyschnięciu moje włosy były przyklapnięte, nie ładne (a jak wiecie, moje włosy ciężko czymkolwiek obciążyć). Nałożona od ucha w dół i pozostawiona na 10-15 minut świetnie wygładzała włosy, łatwo się rozczesują i ślicznie się błyszczą. Maska nawilża włosy, ale muszę przyznać, że nie jest to jakieś spektakularne nawilżenie, znam produkty, które robią to zdecydowanie lepiej. Producent pisze, żeby nakładać ją na 1-2 minuty, ale jak dla mnie po tym czasie to tylko delikatnie je wygładza i ułatwia rozczesywanie, polecam pozostawić ją na dłużej, wtedy efekt będzie bardziej widoczny.

Wydajność :
Przez tą konsystencję jest mało wydajna, włosy ją dosłownie piją i trochę jej potrzeba, a zdarza się również, że spłynie z dłoni i wyląduje na kafelkach i wtedy nie pozostaje nic innego jak wytrzeć i wyrzucić.

Cena :
Około 10-12 zł.


Podsumowując :
Jak dla mnie jest to po prostu dobra odżywka, na maskę jest za słaba. No i szkoda, że kiedy nałożę ją zbyt wysoko moje włosy są przyklapnięte.


Pozdrawiam, Ala.

30 komentarzy:

  1. Mam tą maskę od dawna. Nałożyłam ją na włosy z 4 razy i powiem szczerze, że spodziewałam się lepszych efektów.. Przez ten cały szum w blogosferze.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze miałam ochotę poznać te maski.
    Ale za każdym razem odkrywam zupełnie coś innego i o tej zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że wygładza włosy, u mnie ten efekt jest bardzo pożądany, też nigdy nie nakładam masek bezpośrednio na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślę że ta maska to raczej taka odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie testowalam zadnych rosyjskich kosmetykow :) Probuje po malu odbudowac moje wlosy hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jej wpływu na szybszy wzrost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam tej maski od jakiegoś czasu i jestem z niej zadowolona. Zaskoczyło mnie to, co co piszesz o przyklapywaniu włosów - moje mają tendencję do przetłuszczania, ale po tej masce są właśnie bardzo fajne i dlużej zachowują świeżość. No ale wiadomo, włosy włosom nierówne, każde reagują trochę inaczej. Za to zapach mnie zabija, jest dla mnie największym minusem tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki tej firmy, choć akurat tej maski jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją dwa razy, za pierwszym spisała się znakomicie, drugie opakowanie już nie było takie same. Nie wiem czy wina dystrybutora czy po prostu zmienili skład :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tej maski ale raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna z moich ulubionych masek do włosów, bardzo lubię jej działanie i zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako odżywka super się u mnie sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawaaa maseczka. Nigdy jeszcze nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. no właśnie za wysoko nie bardzo nakładać

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś szampon i strasznym okazał się bublem dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię jej zapach :) działanie średnio!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ją dodawałam ją jako bubel w poście :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze jej nie miałam a czytałam o niej różne opinie - i pozytywne i negatywne;) A próbowałaś wmasowywać ją w skórę głowy przed myciem włosów? Czytałam, że niektórzy ją tak stosują, by pobudzić wzrost włosów i wtedy nie ma problemu z oklapniętymi włosami;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maska konsystencją przypomina mi maski do włosów z BINGO SPA. Miałam okazję powąchać ją w sklepie ale jakoś mnie nie skusiła. Obecnie nie mogę wykończyć maski z Kallosa - może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam wiele negatywnych recenzji na temat tej maski. Dla mnie to istny bubel :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj jeśli obciąża to niestety nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam że maska cuda czyni:D

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  24. o to super że jesteśmy w tym samym tyg :)
    obserwuje :)i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie duzo nie trzeba do obciazenia wlosow... raczej jej nie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię masek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi ta maska akurat bardzo służy, zamówiłam przez internet nahttp://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/30-receptury-babuszki-agafii-maska-drozdzowa-pobudzajaca-wzrost-wlosow.html i nie mogę się do niczego przyczepić. Obawiałam się, że będzie obciążać ale szczęśliwie nie ma tego problemu, chociaż za każdym razem bardzo dokładnie ją spłukuję – może to dlatego. Tak czy siak działa – włosy są nawilżone, lśnią, a rozczesywanie.. no bajka po prostu, miałam kołtun na kołtunie podczas rozczesywania włosów po myciu, a tu rewelacja, żadnego problemu. Zapach genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam kilka produktów do włosów babuszki agafii ale tej maski jeszcze nie używałam,pewnie niebawem ją wypróbuję

    OdpowiedzUsuń