Obserwatorzy

piątek, 13 maja 2016

Peeling cukrowy Mango i Kokos, Wellness&Beauty

Peeling o którym możecie dzisiaj przeczytać dostępny jest w Rossmannie, ale nie każdym.. Od dawna chciałam go mieć, ale niestety  mnie był niedostępny. Udało mi się go jednak dostać w innym mieście, w którym akurat często bywałam z racji przygotowania do egzaminu na prawo jazdy. Było to już dość dawno, peeling czekał na swoją kolej aż w końcu pojawił się w łazience. Dzisiaj przyszła pora, abym podzieliła się z Wami co o nim sądzę.


Co mówi producent ?



Skład :



Opakowanie :
Nie wiem jak Wam, ale moim zdaniem opakowanie jest urocze, kojarzy mi się z dzieciństwem. U mojej babci w podobnych słoiczkach znajdowała się konfitura malinowa, którą uwielbiam do tej pory. Okazało się jednak, że peeling znajduje się w plastikowym opakowaniu, które i tak na pewno do czegoś wykorzystam. Łatwo się otwiera, nie ma problemu z wydobyciem go do samego końca, trzeba tylko uważać, aby niedostała się do środka woda. Pojemność 300 g.

Zapach, konsystencja :
Zapach przyjemny, owocowy, wyczuwam mango z delikatną domieszką kokosa. Na ciele jak i w całej łazience utrzymuje się dość długo. Konsystencja wilgotna, cukier wymieszany z olejkami. Przyzwyczajona jestem do bardziej zwartej konsystencji w tym wypadku trzeba uważać, aby peeling nie spadł nam z dłoni. Należy brać mniejszą ilość i częściej dobierać.

Działanie :
Przed użyciem musimy peeling trochę wymieszać, ponieważ olejki wypływają na wierz, a drobinki cukru zostają na dole, później możemy przejść do zabiegu. Drobinek jest sporo i są ostre jak to w przypadku tego typu produktu, przyjemnie masują ciało. Efekt możemy sobie stopniować poprzez siłę nacisku, lubię mocne peelingowanie, przez co po spłukaniu moja skóra jest lekko zaróżowiona. Wtedy czuję, że zabieg jest naprawdę dobrze wykonany, ciało jest idealnie oczyszczone, a martwy naskórek usunięty. W przypadku tego peelingu nie muszę używać już żadnego masła czy balsamu, ponieważ olejki w nim zawarte nawilżają skórę przez co jest gładka i miękka.

Wydajność :
W moim przypadku cukrowe peelingi kończą się bardzo szybko, ten użyłam zaledwie 6 razy i widzę, że jeszcze na jeden oszczędny zabieg wystarczy.

Cena :
Około 14 zł.


Podsumowując :
Bardzo dobry peeling po którym nie trzeba używać już balsamu.


Pozdrawiam, Ala.

25 komentarzy:

  1. Przyglądałam mu się ostatnio, ale jednak kupiłam peeling Tutti Frutti. Promocja była ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale wydaje się być bardzo fajny.
    Jeśli będę miała okazję na pewno go kupię.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mango i kokos <3 zaraz polecę go kupić chyba;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego peelingu ani nie kojarzę firmy. Polecam peeling cukrowy z Bielendy, używam go od dłuższego czasu i do ciała i do rąk. Bardzo ładnie pachnie i lekko natłuszcza skórę jak po zabiegu parafinowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy niczego nie używałam od Wellness&Beauty, chociaż czytałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna mam go na oku. Gdy wykorzystam swoje zapasy muszę go kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie nim zaciekawiłaś :) Musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie przepadam za zapachem kokosa. :( Ciekawi mnie wersja tego peelingu o zapachu oliwy z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno fajnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie używałam cukrowego peelingu tej marki
    Brzmi ciekawie, i zapach kusi :) Opakowanie też świetne! Pozdrawiam gorąco.
    Ps. Świetny blog! Obserwuję :) W wolnej chwili zapraszam do siebie, jak Ci się spodoba zostań na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam w wersji z morza martwego i musiałam pddać przyjaciółce, bo zapach był zupełnie odpychający jak dla mnie :( a zapowiadał się tak fajnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio się nad nim zastanawiałam, ale w końcu wzięłam jakiś z innej firmy z błotem z morza marttwego ;) jeśli chodzi o peelingi, to też szybko mi się kończą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam na niego ochotę, szkoda że ich u nas nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością kiedyś się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam go :) akurat ten mam teraz zaczety :) ale używałam zielonego i tego białego jeszcze z tego co pamiętam tamte są solne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam peelingi do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmmm...Musi cudnie pachnieć - mango i kokos! Uwielbiam takie słodkie połączenia❤

    OdpowiedzUsuń