Obserwatorzy

niedziela, 8 maja 2016

Olejek do masażu Migdały i Papaja, Alterra

Ostatnie dni były dla mnie dość nerwowe, ponieważ w piątek miałam kolejny egzamin praktyczny na prawo jazdy, na szczęście tym razem się udało, co z tego że za 3 razem, najważniejsze że jest i jeszcze trochę to będę mogła śmigać autkiem.
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją olejku do masażu, który kupiłam z myślą o włosach, ale wykorzystuję go również na ciało. Więcej o nim możecie przeczytać poniżej.


Co mówi producent ?


Skład :


Opakowanie :
Olejek otrzymujemy w szklanej butelce typu airless, trzeba uważać ponieważ jeśli z tłustych łapek wyślizgnęłaby się nam to byłaby katastrofa. Pompka działa bez zarzutu, nic się nie zacina, możemy panować nad ilością wydobywanego produktu. Dodatkowo buteleczka umieszczona jest w kartoniku na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje. Szata graficzna przejrzysta, przyjemna dla oka. Pojemność 100 ml.

Zapach, konsystencja :
Olejek ma przyjemny, owocowy zapach, który długo utrzymuje się na ciele, a przy olejowaniu włosów wyczuwalny jest przez cały czas trzymania. Konsystencja jak to przystało na tego typu produkt, rzadka, oleista. 

Działanie :
Olejek kupowałam z myślą o nakładaniu na włosy i tak początkowo go użytkowałam. Na moje włosy za łopatki wystarczą 2-3 pompki, zwykle zostawiam go na około 2 godziny po czym myję głowę. Z usunięciem oleju nie mam żadnego problemu, nawet delikatny szampon daje radę. Po takim zabiegu włosy są dobrze nawilżone i miękkie. Przy regularnym stosowaniu ich stan się poprawia. 
Odkąd jestem w ciąży, a brzuszek rośnie coraz większy postanowiłam również stosować go właśnie na brzuch uda, aby dobrze nawilżyć skórę w tych partiach i liczyć na to, że rozstępy się nie pojawią. Olejek pozytywnie mnie zaskoczył, ponieważ dość szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża. Jednak moim zdaniem do masażu to on się nie nadaje, no chyba że nałożyłby go bardzo dużo, wtedy na pewno wchłaniałby się dłużej i masowanie ciała byłoby możliwe. 

Wydajność :
Olejku używam już dość długo początkowo tylko na włosy, teraz i na brzuszek i jeszcze trochę go zostało, także jest wydajny.

Cena :
Około 19-20 zł, czasem można go dorwać w promocji.


Podsumowując :
Dobry, niedrogi olejek który nadaje się do stosowania na ciało jak i również włosy.


Pozdrawiam, Ala.

20 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanego egzaminu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale musi pięknie pachnieć! Tego olejku jeszcze nie próbowałam ale mam go na swojej liście produktów do przetestowania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam zapach już mnie przyciąga! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o nim już wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten olejek, jak byłam miesiąc temu w Polsce szukałam tych olejkow ale w zadnym bliskim rossmanie ich nie było -szkoda. Ja tez używam oliwek na ciało -polecam Ci te z Babydream ma dobry skład i ładnie nawilża ciałko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham jego zapach, jednakże w przypadku moich włosów nie daje niemal żadnego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę kupić ten z pomarańczą ;) ten też fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm zaciekawiłaś mnie nim :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w trakcie ciąży smarowałam brzuszek sporadycznie oliwką BD dla mam, i całe szczęście - nie zostały mi po ciąży ani rozstępy ani obwisły brzuszek, wszystko wróciło do stanu "z przed. Nie wiem czy to zasługa olejku czy może genetyki, ale myślę że trochę jednego i trochę drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym stosowała olejki, to może bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fuj, fuj, miałam go i skóra mi się złuszczyła na ciele przez niego jakby była spalona słońcem :/ Bubel roku :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej firmy wersję z pomarańcza i brzozą - nakładałam głównie na włosy i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Chyba skuszę się na produkty z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja juz dawno nie olejowalam swoich wlosow,lenistwo :P
    całkiem fajny ten olejek,moze kiedys srawdzę przy okazji wizyty w Rossie

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te olejki z Alterry. Kiedyś często je kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie wczoraj go skończyłam :) Używam na włosy i do peelingu - lubię go :)

    OdpowiedzUsuń