Obserwatorzy

piątek, 20 maja 2016

Kąpiel do stóp Granat i Czekolada, Avon

Nie wiem jak u Was, ale u mnie wreszcie poprawia się pogoda, niby słońca nie ma ale jest dużo cieplej. Jednak mimo poprawy coś się dzisiaj gorzej czuję, wyszłam na chwilę na szybkie zakupy i w jednym momencie myślałam, że zemdleje.. no cóż uroki ciąży, chociaż już dawno mi się to nie zdarzyło, więc się trochę zdziwiłam. Po powrocie do domu stwierdziłam, że nie ma sensu się przemęczać, więc położyłam się z herbatką i laptopem. Żeby nie siedzieć bezczynnie w internecie postanowiłam naskrobać nowy post, jeśli jesteście ciekawe jak sprawdziła się u mnie Kąpiel do stóp to zapraszam do dalszego czytania.


Co mówi producent ?

Najnowsza propozycja Avon w serii Foot Works o zapachu granatu i czekolady to niemalże wymarzone połączenie dla każdego, kto kocha kojące, jesienne wieczory w słodkiej atmosferze. 
Kojąca kąpiel odświeża stopy nadając im przyjemnego, słodkiego zapachu.

Skład :


Opakowanie :
Kąpiel otrzymujemy w plastikowej buteleczce z zamknięciem typu flip-top, bez problemu można otworzyć nie obawiając się o swoje paznokcie. Plastik z którego wykonane jest opakowanie jest dość twardy, co może utrudniać wydobywanie produktu przy końcu, ale można to sobie ułatwić stawiając buteleczkę na korku i opierając o coś, aby zawartość mogła spokojnie spłynąć. Szata graficzna przyjemna dla oka, lubię owoc granatu jak i czekoladę, więc tym bardziej musiałam ją mieć. Pojemność 100 ml.

Zapach, konsystencja :
Odkąd tylko zobaczyłam tą serię w katalogu byłam bardzo ciekawa zapachu, gdy otrzymałam kąpiel od razu musiałam ją powąchać. Produkt pachnie przyjemnie, jest to połączenie gorzkiej, ciemnej czekolady z słodkim owocem granatu. Po kontakcie z wodą zapach jest troszkę mniej intensywny, ale mimo wszytko łazienkę wypełnia przyjemny aromat. Konsystencja żelowa, ale bardzo gęsta o ślicznym różowym kolorze.

Działanie :
Kąpiel kupiłam w ciemno, szczerze mówiąc chyba tylko dlatego, że byłam ciekawa zapachu no i promocyjna cena również zachęcała. Któregoś wieczoru przypomniało mi się, że gdzieś w zapasach powinnam ją mieć i postanowiłam spróbować. Wlałam dość sporo produktu do miski po czym dolałam wody, otrzymałam dużą ilość piany. Stopy w kąpieli moczyłam zwykle około 10-15 minutach przy okazji relaksując się tym przyjemnym aromatem unoszącym się z wody. Po użyciu zauważyłam, że naskórek na stopach był zmiękczony, przez co łatwiej było go usunąć szczególnie z pięt, z którymi od zawsze mam problem. Kąpiel lubiłam używać szczególnie po ciężkim dniu, gdzie większość czasu byłam na nogach, dzięki czemu były odprężone i zmęczenie znikało. Produkt jednak polecam na jesienne czy zimowe wieczory, ja zużyłam resztę kilka dni temu, kiedy jednak jest już cieplej i lepsze są owocowe, rześkie zapachy.

Wydajność :
Producent mówi, aby na jedno użycie wlewać 1,5 łyżki produktu, ja dawkowałam ją 'na oko' przez co wystarczyła mi na jakieś 6-7 użyć. Uważam, że jest to dobry wynik, tym bardziej że tego typu produktów raczej nie używamy codziennie.

Cena :
Seria Granat i Czekolada aktualnie jest niedostępna, ale pewnie pojawi się w okresie jesienno-zimowym. Kąpiel kupić można za około 6-10 zł. 
W aktualnym katalogu zamówić możecie Mleczną kąpiel do stóp z solą z Epsom, myślę że będzie miała podobne właściwości.


Podsumowując :
Świetny umilacz do kąpieli stóp, który dzięki zapachowi pomaga się zrelaksować.


Pozdrawiam, Ala.

34 komentarze:

  1. Zapach musi być niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuję już rzeczy z avonu, wszystko mnie uczulało niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię avonu, ale zapach musi być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa :) Ja lubię ich peelingi do stóp

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak średnio lubię avon o ile perfumy sie sprawdzaja to kosmetyki pielęgnacyjne nie bardzo. Miałam coś z tej seri do stóp ale o zapachu wiśni nie był zły, fajnie pachniało ale tylko tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak pachnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te kąpiele do stóp, nie miałam jednak tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jesienią zagości w mojej łazience. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te kąpiele do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  11. musi ładnie pachnieć :) od czasu do czasu lubię zafundować swoim stopom miły zabieg dla relaksu

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy, dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno nie miałam żadnego produktu z avon :)
    PS.Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenie czekolady i granatu musi pachnieć ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To musi być fajny produkt:) Dawno temu miałam coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kremik do stóp o tym zapachu. Koniecznie skuszę się na tą kąpiel, ale obecnie nie widziałam jej chyba w katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam tego typu produktów.. muszę się poprawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. raczej się nie skuszę, kosmetyki z Avonu zazwyczaj mnie rozczarowują, lubię jedynie ich perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawił mnie zapach, brzmi oszałamiająco

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czemu, ale jak widzę kosmetyki avon to jakoś nie mam do nich zaufania :P

    OdpowiedzUsuń
  21. A miałam dzisiaj robić maseczkę na stópki :D One też potrzebują pielęgnacji i to więcej niż nam się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o chętnie bym się stopami moczyła w takim czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kąpiel do stóp... Jeju, pierwszy raz słyszę! Ale zapach musi być cudowny :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czuję potrzeby kupowania takich produktów :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Od czasu do czasu lubię dać stopom taki relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak by wlać do miski zwykłego żelu pod prysznic, też byłby taki efekt, jakoś nie mam przekonania do takich umilaczy, to są tylko zbędne bajery.

    OdpowiedzUsuń