Obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2016

Żele pod prysznicem #3 : Avon, Dove

Dawno nie było tego typu wpisu, ale albo to zapomniałam zrobić zdjęć, albo zginęły one w niewyjaśnionych okolicznościach. Dzisiaj jednak przychodzę z recenzjami dwóch żeli, jeden z nich wylądował już w kartonie z denkiem, a drugiego jest jeszcze całkiem sporo, ale mam już o nim wyrobione zdanie.


Co mówi producent ?

Avon :

Dove :

Skład :

Avon :

Dove :

Opakowanie :
A : Żel z Avonu znajduje się w przeźroczystej buteleczce, dzięki czemu widzimy ile produktu nam jeszcze zostało. Zamknięcie typu flip-top, nie ma problemu z otwarciej nawet mokrymi dłońmi. Opakowanie możemy położyć na korku opierając o coś, dzięki czemu łatwiej będzie wydobyć resztki żelu. Pojemność 200 ml.
D : Żel z Dove ma większą butelkę z białego plastiku. Zamknięcie również flip-top, otwiera się jeszcze łatwiej przez wgłębienie przy korku. Obawiałam się, że butelka będzie mało wygodna, ponieważ pojemność aż 500 ml, ale na szczęście nic takiego nie ma miejsca. 

Zapach, konsystencja :
A : Jak wiecie, albo i nie za zapachem róży w kosmetykach nie przepadam, ale ten żel to wyjątek. Mieszanka róży i brzoskwini jest naprawdę przyjemna, na skórze jednak nie utrzymuje się zbyt długo. Konsystencja żelowa, dość rzadka ale nie spływa z dłoni.
D : Zapach żelu z Dove jest bardziej zmysłowy, połączenie kremu pistacjowego z magnolią jest jak dla mnie strzałem w dziesiątkę. Na skórze jest jeszcze długo wyczuwalny. Konsystencja bardzo kremowa, prysznic z nim to naprawdę przyjemność.

Działanie :
A : Żel Róża i Brzoskwinia dobrze się pieni oraz robi to co powinien czyli myje i odświeża. Nie zauważyłam, żeby wysuszał skórę, jednak po kąpieli użycie jakiegoś nawilżacza jest konieczne. Stosowałam go zwykle na myjkę, dzięki czemu piana była całkiem pokaźna jednak produkt dość szybko ubywa. 
D : Dzięki kremowej konsystencji pod prysznicem czuję się jakbym smarowała się balsamem, zwykle rozprowadzam go dłońmi, jednak jeśli chcemy pianę trzeba użyć myjki. Żel świetnie oczyszcza skórę nie wysuszając jej przy tym, zdarzało mi się nawet po nim nie użyć balsamu i nie czułam żadnego dyskomfortu.

Wydajność :
A: Żel szybko się skończył, mimo że starałam się nie wylewać go za dużo i tak szybko znikał. Nie powiem dokładnie na ile wystarczył, bo używam żele naprzemiennie, ale więcej niż na 10 użyć to na pewno nie.
D : Mimo tego, że Dove używam bez myjki żel jest mega wydajny, wystarczy mała ilość aby umyć całe ciało. Zostało mi go jeszcze trochę i na jakiś czas pewnie wystarczy.

Cena :
A : Żele Avon Naturals dostępne są po 9,99 zł, ale często są w promocji, więc możemy kupić za około 5 zł.
D : Za 500 ml zapłacimy około 18-20 zł, chociaż również w Rossmannie pojawiają się na niego promocje.


Podsumowując :
Oba żele polubiłam, jednak na cieplejsze dni wybrałabym żel z Avonu, a na chłodniejsze z Dove.


Pozdrawiam, Ala.

20 komentarzy:

  1. lubie żele pod prysznic z dove :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zapachy żelów z Dove.. ale mnie przesuszają.. :-( Stawiam tylko na naturalne mydełka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego nie znam, ale zapachowo żaden mnie nie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę dni temu zużyłam ten żel z Dove. Faktycznie, idealnie nadaje się na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam żele pod prysznic z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zapach żelu Dove

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam zarówno żeli od Avon jak i Dove i obie firmy chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również używam żeli z Avon ale raczej z serii Senses :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te żele z Avonu, jednak tej wersji zapachowej jeszcze nie używałam. Przypomniałaś mi, że dawno nie miałam nic z Dove. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele Dove :) Z Avonu jeszcze nie miałam żadnego żelu pod prysznic :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten żel z Dove i będę do niego powracać, bo bardzo spodobał mi się jego zapach i to, że nie przesusza skóry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Różany zapach albo się lubi, albo i nie:) u mnie bywa różnie, jeżeli producentowi uda się go dobrze odwzorować to z przyjemnością korzystam z produktu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam z tej serii Avon mgiełkę zapachową wanilia i śliwka i uwielbiam ten zapach, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do żeli Dove regularnie wracam, lubię ich delikatne zapachy i kremową konsystencję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nie przypadł do gustu żel z Avonu :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię żele z Dove, Avon mnie troszkę wysusza ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń