Obserwatorzy

środa, 2 marca 2016

Nowości Luty 2016

Dawno mnie tu nie było, ale moje życie obróciło się o sto osiemdziesiąt stopni i musiałam sobie to wszystko poukładać. Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie to już kilka dni temu mogłyście zobaczyć o co chodzi, jednak jeśli nie widziałyście to powiem tylko tyle, że spodziewam się maleństwa, na razie nie będę się wgłębiała w ten temat, ale może kiedyś powiem Wam coś więcej.

Przejdźmy jednak do tematu posta, nowości w lutym w porównaniu ze styczniem są skromne, ale nawet nie chciało mi się iść do Rossmanna, tak wiem jak na mnie to nowość .

Pierwszymi nowościami jakie pojawiły się w mojej kosmetyczce to rosyjskie kosmetyki ze strony Triny.pl, tyle dobrego czytałam o tych kosmetykach, a że akurat trwała promocja na darmową wysyłkę, to postanowiłam skusić się na kilka sztuk. 


Najbardziej ciekawa byłam ich kosmetyków do włosów, więc skusiłam się na Balsam Aktywator wzrostu włosów, Kąpiel Agafii (5,33 zł) Maskę do włosów Regenerująca, Kąpiel Agafii (5,26 zł) oraz Maskę do włosów Siedmiu Sił, Kąpiel Agafii (5,26 zł) przed wrzuceniem ich do koszyka poczytałam trochę na ich temat, więc myślę że się polubimy.


Do zamówienia dołączyły również Dziegciowa maska do twarzy oczyszczająca, Kąpiel Agafii (6,22 zł) oraz Termalno-iłowa maska do ciała, Kąpiel Agafii (5,48 zł) w tym wypadku produkty wybrałam w ciemno, ale mam nadzieję, że również się nie zawiodę.


Skusiłam się również na trzy większe produkty : Amarantowe gęste masło do ciała, Kąpiel Agafii (11,04 zł), Maskę-balsam do włosów Staroałtajska, Kąpiel Agafii (12,96 zł) oraz kosmetyk o którym marzyłam od dawna czyli Cedrowe mydło do włosów i ciała, Kąpiel Agafii (12,18 zł).


Któregoś razu będąc w Rossmannie natknęłam się na Płyn micelarny, Garnier (10,99 zł) w takiej promocji aż żal było nie wziąć.


Przy drugiej wizycie w Rossmannie i ostatniej (tak wiem, to u mnie rzadkość) skusiłam się na Żel pod prysznic Purely Pampering, Dove ( 7,99 zł) oraz Fluid kryjący, Bielenda (9,99 zł). Przy zakupie podkładu gratisem był Nawilżający płyn micelarny, Bielenda, lubię takie promocje.


W lutym podjęłam również dwie współprace. Pierwsza z nich z firmą Kosmed, do testów otrzymałam Płyn odżywczo-wzmacniający Aleovit do włosów i skóry głowy. Płyn już intensywnie testuję, jeszcze trochę i podzielę się z Wami opinią o nim.


Drugą współpracę podjęłam z firmą Be Organic w ramach której otrzymałam Masło do ciała Szałwią i Miłorząb Japoński, otrzymałam je dopiero w poniedziałek, a w łazience akurat mój balsam dobija dna. więc chętnie zabiorę się za testy.

Podsumowując :
W lutym przybyło mi 14 kosmetyków, na zakupy wydałam 92,70 zł, to i tak lepiej niż w styczniu.

Pozdrawiam, Ala.

27 komentarzy:

  1. Fajne nowości. Bardzo lubię kosmetyki Babuszki Agaffi. Ciekawi mnie mydło cedrowe, obecnie mam to miodowe i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości <3
    No i micel Garniera mój ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna mam ochotę na kosmetyki Babuszki Agafi :)

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę Agafi dzieciągową i ja ostatnio zakupiłam ;) po pierwszym użyciu nie wiele mogę powiedzieć ale myślę że się z nią zaprzyjaźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości :) też skusiłam się na darmową dostawę w Triny i kupiłam mydło cedrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowosci, bardzo lubię rosyjskie kosmetyki oby i u Ciebie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Agafii miałam maskę zieloną do włosów, dobra była jak ją tylko spotkam to kupię kilka saszetek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tych nowości. Życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony płyn micelarny :) ciekawa jestem tych rosyjskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile rosyjskich wspaniałości <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten cover Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego i same wspaniałości. Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. same cudowności! no i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :)
    Znam tylko maskę Siedmiu Sił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. micel z garniera jest jednym z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne nowości :). Kilka rzeczy znam, ale np. ten aktywator wzrostu u mnie się nie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam różowego Garnierka :D Z Bania Agafii mam ochotę na maskę witaminową :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z Aloevitu byłam bardzo zadowolona, parę dni temu zamieściłam jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spokojnej ciąży :)
    Nowości świetne, zwłaszcza Agafia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten żel pod prysznic z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo zainteresowało mnie to cedrowe mydło do włosów i ciała *.* co to za cudo ? Daj koniecznie znać jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń