Obserwatorzy

wtorek, 26 stycznia 2016

Żele pod prysznicem #2 : Avon

Drugi tydzień ferii już mi ucieka i za chwilę znów będzie trzeba wrócić do rzeczywistości, ale nic się nie zrobi. Dziś przychodzę do was z kolejnym postem z serii 'żele pod prysznicem'' ale tym razem nie będę pisać o żelach, ale o płynach do kąpieli, które również pod prysznicem dobrze się sprawdzają.


Co mówi producent?
Płyn do kąpieli Avon Zimowe Jabłuszko

Kosmetyk tworzy gęstą pianę, która pachnie jabłkami z domieszką korzennych przypraw. 

Dzięki niemu kąpiel stanie się prawdziwą przyjemnością.

Płyn do kąpieli Avon Żurawina i Pomarańcza 

Kosmetyk rozpieszcza ciało miękką pianką i relaksującym, korzennym aromatem. Idealnie sprawdzi się na długie kąpiele w chłodne, zimowe wieczory.


Skład:
Płyny skład mają prawie identyczny, wiec wstawiam tylko jeden.


Opakowanie :
Płyny znajdują się w uroczych opakowaniach, które przypominają pana bałwanka i panią bałwankową, bardzo ładnie wyglądają w łazience na półeczce. Buteleczki niestety ciężko odkręcić mokrymi dłońmi, ponieważ nakrętka jest gładka i dłoń się zsuwa, pod korkiem umieszczony jest dodatkowe zabezpieczenie (nie wiem jak to napisać, zobaczycie na zdjęciu) co zapewnia aby nie wylać od razu pół butelki płynu. Plastik jest dość twardy, przez to gdy zostaje go niewiele ciężko go już wydobyć, przez co ja i tak wyciągnęłam to zabezpieczenie. Pojemność 250 ml.

Zapach, konsystencja :
Pan Bałwanek czyli Zimowe Jabłuszko pachnie ładnie, taka mieszanka jabłka z przyprawami korzennymi, najbardziej wyczuwalny jest cynamon. Pani Bałwankowa czyli Żurawina i Pomarańcza, nie wiem czy ja mam coś nie tak z węchem, ale żurawiny to ja tam nie czuję, jak dla mnie to pomarańcza z dodatkiem korzennych przypraw. Zapach po prysznicu unoszą się w całej łazience, jednak na ciele utrzymuje się bardzo krótko. Konsystencja płynna, typowa do tego typu produktów.

Działanie :
Kiedy te płyny ukazały się w katalogu wiedziałam, że będą moje, mimo tego iż nie posiadam wanny. Płyn idealnie nadaje się również pod prysznic, jednak polecam używania go na gąbkę, dzięki czemu można uzyskać naprawdę sporą pianę, używając małą ilość produktu. Produkt świetnie radzi sobie z myciem oraz odświeżaniem ciała, a dzięki zapachowi i pianie przyjemnie relaksuje. Nie zauważyłam, żeby wysuszały. Płyny nadają się również do moczenia zmęczonych stópek, tylko trzeba uważać z ilością, ponieważ może się zdarzyć, że piana zacznie Wam wychodzić z miski, mówię z doświadczenia.

Wydajność : 
Płyny są wydajne, mi na gąbkę wystarczy naprawdę mała ilość, używałam ich na przemiennie z innym żelem od grudnia i zostało mi jeszcze na jedno użycie wersji Pani Bałwankowa.

Cena :
Płaciłam za nie około 7 zł, za sztukę, cena regularna to bodajże 13 zł.


Podsumowując :
Nie trzeba mieć wanny, aby używać płyny do kąpieli. Z czystym sumieniem mogę je polecić, jeśli lubicie nuty korzennych zapachów.


Pozdrawiam, Ala.

22 komentarze:

  1. Mi niestety żaden zapach nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety żaden zapach nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się te opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę je wyciągnąć z zapasów, bo znowu o nich zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je w katalogu, ale jakoś nie skusiły mnie szczególnie i ich nie kupiłam. Ja również używam płynów do kąpieli jako żeli pod prysznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania mają urocze i dobrze, że nie wysuszają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jabłko z cynamonem to jeden z moich ulubionych aromatow świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych płynów do kąpieli, ale buteleczki mają urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo wyglądają, opakowania przyciągają wzrok;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za firmą nie przepadam, ale muszę przyznać, że opakowania mają świetne :D. Zapach pana bałwanka dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Buteleczki wprost genialne :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne opakowania, widziałam je w katalogu, ale że miałam spory zapas żeli pod prysznic, to się na kolejne nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żele jak żele fajnie pachną i super wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania śliczne, ale Avon nie używam.

    OdpowiedzUsuń