Obserwatorzy

środa, 6 stycznia 2016

Żel do mycia twarzy Anew Vitale, Avon

Za oknem częściowo zrobiło się biało, w końcu czuć, że jest zima, szkoda tylko że śnieg nie poprószył na święta, czy chociaż Nowy Rok. Nad pogodą nie zapanujemy, więc narzekać już nie będę. 
Dzisiaj słów kilka o żelu do mycia twarzy za którego początkowo nie mogłam się zabrać, ale teraz gdy dobija dna mogę napisać o nim kilka słów.


Co mówi producent ?


Skład :


Opakowanie, pojmność :
Żel umieszczony jest w tubce wykonanej z miękkiego plastiku, dzięki temu, że stoi 'na głowie' nie ma problemu z wydobyciem nawet przy małej już ilości. Zamknięcie na zatrzask ciężko się otwiera oraz zamyka, obawiałam się o moje paznokcie, ale na szczęście nie ucierpiały. Kolorystyka opakowania różowa, mam słabość do tego koloru. Pojemność 125 ml.

Zapach, konsystencja :
Zapach w opakowaniu jest przyjemny, lekko owocowy, ale niestety w kontakcie z wodą zamienia się w taki mydlany, nie zbyt przyjemny. Konsystencja bardzo gęsta, żelowa.

Działanie :
Żel dobrze się pieni, już mała ilość wystarczy do dokładnego oczyszczenia buźki z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń. Zwykle używałam go wieczorem, po demakijażu oczu płynem micelarnym używałam jego do usunięcia pudru, podkładu, różu, itp. Twarz była dobrze oczyszczona, wszystko dokładnie zmyte, gotowa na kolejne kroki pielęgnacyjne. Po umyciu skóra jest lekko ściągnięta, przy częstszym stosowaniu, mam na myśli rano i wieczorem, mogła by wysuszyć, ale kiedy używa się go raz dziennie nie ma tego problemu. Niestety kiedy piana dostanie się do oczu strasznie szczypie, nie lubię tego uczucia, zresztą jak chyba każdy. 

Wydajność :
Bardzo wydajny, przez gęstą konsystencje wystarczy naprawdę odrobina, aby dobrze oczyścić skórę

Cena :
Regularna cena to 25 zł, ale zwykle można go zakupić za 10-15 zł.


Podsumowując : 
Dobry żel, jednak przeszkadza mi ten mydlany zapach oraz szczypanie w oczy.


Pozdrawiam, Ala.

14 komentarzy:

  1. ja jakoś nie przepadam za kosmetykami z Avon, lubie jedynie ich perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio miałam okazję zamówić właśnie parę rzeczy z avonu i nie mogę sie już doczekać aż przyjdą, żeby wyrobić sobie własną opinie o tego typu kosmetykach z katalogów :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbytnio nie przepadam za żelami od Avon strasznie mnie wysypują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten żel i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten żel i oceniam na średni :) żadna rewelacja ale oczyszczenie jako takie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go. Szkoda, że szczypie w oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Avon lubiłam kiedyś ich mgiełki, ale na tym się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystam z produktów tej firmy, nawet jeśli byłyby genialne, to mam złe doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nie lubię żeli z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za Avonem, jakoś tak nie mam styczności, może dlatego

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że szczypie i nie pachnie lepiej. Dawno nie używałam niczego z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało kiedy korzystam z Avon, w ostatnich latach wcale.

    OdpowiedzUsuń