Obserwatorzy

wtorek, 19 stycznia 2016

Pasta oczyszczająca, Ziaja Liście Manuka

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją sławnej już w blogsferze paście oczyszczającej z Ziaji. Za jej kupno zabierałam się od bardzo dawna, ale w końcu przy jakiś zakupach w Rossmannie wpadła do mojego koszyka i dzisiaj mogę się z wami podzielić co o niej sądzę.


Co mówi producent?


Skład:


Opakowanie, pojemność :
Pastę otrzymujemy w białej tubce wykonanej z miękkiego plastiku, dzięki zamknięciu na zatrzask otworzymy ją bez problemu nawet mokrymi dłońmi. Na opakowaniu wszystko jest przejrzyste, wszystkie potrzebne informacje są napisane zielonym drukiem. Szata graficzna skromna, ale przyjemna dla oka. Pojemność 75 ml.

Zapach, konsystencja :
Zapach typowy do tej serii, taki lekko ziołowy, trochę sztuczny, jednak mi nie przeszkadza, po spłukaniu peelingu nie ma już po nim śladu. Konsystencja gęsta, kremowa, przypomina pastę do zębów, zawiera w sobie drobinki, które mają za zadanie oczyszczać i usuwać martwy naskórek.

Działanie :
Peeling używam na suchą skórę, którą wcześniej poddam demakijażowi. Pasta przyjemnie drapie w buźkę (lubię mocne peelingi), już w czasie jej używania czujemy, że nasza skóra się oczyszcza. Po spłukaniu twarz jest idealnie oczyszczona, aż skrzypiąca. Z martwym naskórkiem oraz suchymi skórkami radzi sobie idealnie. Zauważyłam, że większość zaskórników stają się mniej widoczne, a te mniejsze całkowicie znikają. Próbowałam pasty również na zwilżoną buźkę, jednak drobinki jakby się ślizgały i efekt jest znikomy. Skóra po peelingu jest ściągnięta i woła o dawkę nawilżenia. Używam jej dwa razy w tygodniu i to mi zupełnie wystarcza.

Wydajność : 
Na jedno użycie wystarczy naprawdę mała ilość pasty, dzięki czemu jest bardzo wydajna. Ja swoją mam od października i jeszcze zostało w tubce na 3-4 użycia.

Cena : 
Około 8 zł.


Podsumowując :
Jeden z lepszych peelingów jaki miałam .


Pozdrawiam, Ala.

21 komentarzy:

  1. mnie niestety nie zachwyciła ale może to moja wina bo nie mam problemu z zaskórnikami i suchą skórę, więc ona nie jest po prostu dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna jest :) długo jej używałam i było by wszystko ok, ale po prostu mi się znudziła. Niestety moje mocno rozszerzone pory się nie zmieniły podczas używania tej pasty. Zdetronizował ją u mnie peeling z Evree.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i właśnie testuję ;)
    Wolę go używać na zwilżoną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozglądam się już jakiś czas za tą pastą, ale nigdy nie ma jej tam gdzie akurat jestem. :D
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować na suchą skórę bo zawsze próbowałam na zwilżoną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą pastę i jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już jej chyba z 4 opakowanie jak nie dalej - baaaardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie polubiłam tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą pastę. Zresztą mój Mąż też jej używa i sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tą pastę ! :) już jakiś czas ją mam i mama zamiar ją kupić ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z miłą chęcią wypróbuję tę pastę :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam o niej dużo dobrego, ale jeszcze jej nie miałam. Może kiedyś się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie spotkałam się z tym produktem, ale chętnie bym go przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować, skoro tak dobrze zdziera skórki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ją i mi (tradycyjnie :D) starczyła na bardzo długi czas, ale już mi się kończy
    Na pewno kupię ją ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie ta pasta była dość średnia ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam tej pasty i jest dla mnie średnia. ; ) twarz jest delikatniej gładsza, ale z zaskórnikami sobie nie radzi. ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosowałam dwa razy i mogę potwierdzić:) Fantastyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny produkt. Trwa super promocja na paste oczyszczajaca firmy Ziaja (5,99): http://allegro.pl/ziaja-pasta-oczyszczajaca-zaskorniki-liscie-manuka-i5900038144.html

    OdpowiedzUsuń