Obserwatorzy

czwartek, 28 stycznia 2016

Nowości Styczeń 2016

Przyszła pora na pierwsze nowości tego roku, od razu widziałam, że w tym miesiącu trochę  tego przybędzie, z racji tego że miałam urodziny sprawiłam sobie kilka drobiazgów z tej okazji. Dostałam również prezent kosmetyczny, który pokazywałam już TUTAJ więc nie będę się powtarzać.


W Biedronce skusiłam się na kolejną butelkę Płynu micelarnego BeBeauty, tym razem wersja 400 ml, ponieważ bardziej się opłaca, kosztował 6,99 zł. Do kompletu wzięłam Żel micelarny BeBeauty, tyle o nim słyszałam dobrego, więc w końcu i ja postanowiłam przetestować, cena około 4,99 zł.



Z racji tego, że skończyły mi się płatki kosmetyczne, a akurat byłam w Biedronce skusiłam się na Trójpak płatków kosmetycznych Carea za cenę 5,99 zł, aż żal było nie brać, tym bardziej, że dawno nie miałam tych płatków.


Nie byłabym sobą, gdybym nie zamówiła nic z Avonu, wybór tym razem padł na Mgiełkę do ciała Jagoda i Orchidea 7,99 zł, którą miałam już jakiś czas temu i byłam zadowolona oraz Maseczkę do twarzy Oriental Radiance 4,99 zł, była w promocji więc postanowiłam przetestować.


Jak zwykle kilka razy odwiedziłam Rossmanna, zdecydowanie mam za blisko tą drogerię. Przy pierwszej wizycie do koszyka wpadł Olejek do ciała Migdał i Papaja, Alterra akurat był w promocji 13,99 zł więc długo się nie zastanawiałam, postanowiłam nakładać go na włosy i już wam mogę powiedzieć, że go polubiły. Kupiłam również Płyn do soczewek B-Lens za 28,99 zł, czyli stały punkt na liście zakupów,


Przy kolejnej wizycie w Rossmannie trwała akurat promocja 2+1 na produkty Gliss kur oraz Taft, wzięłam dla siebie dwie Ekspresowe odżywki Ultimate Resist oraz Ultimate Repair. Dla mamy wzięłam Lakier do włosów Invisible Power Mega Strong, ja rzadko sięgam po lakier, ale ona używa regularnie. Za ten zestaw zapłaciłam 19,98 zł.


Przed osiemnastką miałam iść na manicure do kosmetyczki, ale stwierdziłam że już mam tak długie paznokcie i pomaluje je sama. Plan był taki, że na paznokciach wyląduje róż i złoto, dlatego kupiłam Lakier do paznokci Gloss Like Gel nr 151, Lovely 5,69 zł oraz Lakier do paznokci Royal Manicure nr 2, Wibo 7,69 zł.


Odżywkę do włosów Morela i Olejek migdałowy, Ultra Doux Garnier miałam dawno temu, ale miło ją wspominałam, a dodatkowo czytałam ostatnio jeszcze o niej u Alex, więc długo się nie zastanawiałam, tym bardziej że cena 5,99 zł a tego typu produkty schodzą u mnie bardzo szybko. Do koszyka wpadło również Kokosowe masełko do ust, Nivea 7,99 zł, początkowo myślałam nad jagodowym, ale jednak wybór padł na to.


Któregoś dnia poszłam na zakupy, aby uzupełnić swoje zapasy miałam kupić tylko Szampon do włosów ułatwiający rozczesywanie, Babydream 5,99 zł oraz mój ulubiony Zmywacz do paznokci, Isana 2,99 zł, jednak do koszyka wpadły jeszcze Bibułki matujące, Wibo 6,49 zł, ponieważ ostatnio moja strefa T mocno się przetłuszcza, więc chcę zobaczyć jak się sprawdzą.


Od dawna miałam ochotę na Peeling Wellness&Beauty, niestety w moim Rossmannie ich nie ma, jednak z racji tego że jestem w trakcie robienia prawa jazdy odwiedziłam inne miasto i miałam chwilę czasu, więc odwiedziłam tą drogerie w Kaliszu i tam był. Skusiłam się na wersję Olejek z mango i kokosu 12,99 zł, dodatkowo do koszyka wpadł również Solny peeling pod prysznic Isana 3,99 zł.



W styczniu zrobiłam swoje pierwsze zamówienie na stronie ezebra.pl, plan był taki że zamawiam paletkę cieni Makeup Revolution, której ostatecznie nie kupiłam oraz maskę Kallos, ale nie byłabym sobą, gdyby jeszcze coś mi nie wpadło. Tak więc skusiłam się na Maskę do włosów Banana Kallos 9,86 zł miałam na nią chrapkę od dawna, ale najpierw musiałam chociaż częściowo wykończyć zapasy. Przy okazji produktów włosowych wybór padł również na Maskę do włosów masło Shea i pięć alg, Bingo Spa 9,89 zł. Jak wiecie, lubię maseczki w saszetkach, tak więc moje zapasy powiększyły się o Mezoteriapie Hydrobalans, Marion 2,27 zł oraz Maseczkę oczyszczającą z zieloną glinką, Marion 2,38 zł. Zamiast palety cieni o której początkowo wspominałam zamówiłam Paletę róży Sugar and Spice, Makeup Revolution 28,21 zł, kolory są cudowne. Z kolorówki trafiły do mnie jeszcze Fixing compact powder all about matt! Essence 11,27 zł, dwa Pigmenty Makeup Revolution o kolorach : Indirect oraz Disguise, 4,82 zł za sztukę, Pomadka do ust Makeup Revolution Flashing, 4,84 zł, Pomadka do ust Maybelline 475 Coral Diamonds, 9,69 zł oraz Matowa pomadka w płynie W7 Hasta La Vista 7,91 zł. Z zamówienia jestem zadowolona, paczka dotarła w ciągu dwóch dni, a kosmetyki były odpowiednio zabezpieczone.


W stycznie skusiłam się wreszcie na swoje pierwsze woski Yankee Candle, które zamówiłam ze strony Goodies.pl, wybrałam zapachy : Mango Peach Salsa, Cappuccino Truffle, Sweet Apple, Garden Sweet Pea, Sweet Strawberry oraz Pink Grapefruit za sztukę zapłaciłam 8 zł.

Podsumowując :
Razem z prezentem od chłopaka o którym pisałam w zeszłym tygodniu moja kolekcja powiększyła się o 58 kosmetyków. 
W styczniu na kosmetyki wydałam 249,68 zł (pora iść na odwyk).

Pozdrawiam, Ala.

42 komentarze:

  1. płatki kosmetyczne muszę dorwać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że ten żel do mycia twarzy z bebeauty jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości, płyn BeBeauty znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo nowości :) miłego testowania :) lubię płatki Carea,kokosowe masełko,szampon BD i olejek Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam trochę z tych rzeczy. Zwłaszcza peeling W&B:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn micelarny od BeBeauty i czarna ekspresowa odżywka należą do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn z Biedry uwielbiam, olejki z Alterry oraz ekspresowe odżywki to podstawa ;) Również niedawno zakupiłam solny peeling z Issana i strasznie jestem ciekawa działania ale puki co trzymam się denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez kupiłam nie dawno płatki Carea:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super zakupy :) kilka z tych rzeczy miałam m.in peeling z mango i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, fajne zakupy :)
    też mam te płatki i planuję pierwsze zakupy na ezebra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy, również kupiłam ten szampon babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten peeling do ciała z mango uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam z tej serii Avon naturals mgiełkę wanilia i śliwka. Rewelacyjny zapach. Lubię też serię Planet Spa, zwłaszcza maseczki do twarzy, ale tej akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tą mgiełkę z Avonu i nie byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. płyn micelarny i żel BeBeauty mam i bardzo lubię ;) kokosowe masełko do ust Nivea uwielbiam i się z nim nie rozstaję :)
    ciekawi mnie też ta mgiełka z Avonu, pamiętam, że kiedyś się zastanawiałam nad jej kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tez lubię kupować te pakiety płatków

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam to kokosowe masełko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam kokosowe masełko do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten peeling z Rossmana - WELLNES & BEAUTY!
    Oczywiście zakupiłam płatki w biedronce , to już tradycja jak się pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa peelingu z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. w planach mam zakupić żel z peelingiem w biedronce. mgiełka avonowska jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. złoty lakier z Wibo piękny, ale u mnie bardzo nietrwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. płatki kosmetyczne i YC to mój must have każdego miesiąca :)

    __________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion,Makeup,Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  24. Maska bananowa mnie ciekawi i miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Duzo świetnych kosmetyków miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też w styczniu zakupiłam micel BeBeauty ale jeszcze nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę parę fajnych kosmetyków jak. np. zmywacz z Isany czy lakier Wibo. Płatki Carea też lubię. Jednak kosmetyki BeBeauty omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sporo dobrego, daj znać jak się sprawuje ten peeling Isany.

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie chyba masz za blisko do tego Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam zamawiać kosmetyki z avonu :)
    Mgielka musi miec cudowny zapach !

    OdpowiedzUsuń
  31. łał ile nowości :) Szampon dla dzieci z Rossmanna miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To może i ja się skuszę na ten żel miceralny, jak przyjadę do rodziców i skoczę do Biedronki :D
    Słyszałam, że szampony i odżywki z Garniera Ultra Doux są bardzo dobre, ale jeszcze jakoś nie miałam okazji ich przetestować, bo zawsze niespecjalnie wybiorę coś innego.
    Solny peeling do ciała? DO tej pory miałam tylko cukrowe, ale może czas spróbować czegoś innego?

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz widzę ten peeling solny z Isany, chyba się na niego skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo fajnych rzeczy widzę. Niektóre są i w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super nowosci! kilka rzeczy mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To rzeczywiście troszkę się nazbierało tych nowości,ja uwielbiam mgiełki z Avon,są świetne na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że i Ty jesteś soczewkową dziewczyną :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo Ci tego przybyło :)
    Znam sporo z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń