Obserwatorzy

czwartek, 21 stycznia 2016

Najlepszy prezent urodzinowy w życiu.

Jak wiecie, albo i nie... wczoraj obchodziłam swoje 18 urodziny, właściwie nie liczyłam na żadne prezenty, ponieważ wyprawiam je w sobotę. Miłą niespodziankę zrobił mi jednak mój chłopak, stwierdził, że woli dać mi prezent w dzień urodzin. Jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłam duży różowy kuferek na kosmetyki, a kiedy go otworzyłam aż zaniemówiłam, tyle tam było dobroci. Początkowo chciałam pokazać to co dostałam w nowościach stycznia, ale tak się tym jaram, że nie wytrzymam do końca miesiąca i muszę się z tym z Wami podzielić.



Jak widzicie trochę tego jest. z większości rzeczy jestem bardzo zadowolona i myślę że będę ich używać regularnie. Poniżej możecie zobaczyć co dokładnie znalazło się w kuferku i przeczytać kilka słów moje pierwsze wrażenia na temat kosmetyku po jego otrzymaniu.


Do makijażu oczu otrzymałam Tusz do rzęs Wonder'full Rimmel, Tusz do rzęs SuperCurler Rimmel, Tusz do rzęs Curling Pump Up Lovely, Super Liner Perfect Slim Grey Loreal Paris oraz Kobaltowy matowy eye liner do oczu Wibo. Tuszy z Rimmela jeszcze nigdy nie miałam, więc będą miłą odmianą dla tych, które używam, tusz z Lovely znam i bardzo lubię, a jeśli chodzi o eyelinery to na pewno się nie zmarnują.


Paleta cieni Classic Nude Make Up Kit Lovely, Perłowe cienie do powiek długotrwały efekt  Purple Line 105 Golden Rose, Paletka cieni Diamond Glow 04 Grey Pink Drama Maybelline . Paletkę Lovely już posiadam w swoich zbiorach, ale jeśli chodzi o te dwie pozostałe to jestem ich bardzo ciekawa, cienie z Maybelline są bardzo błyszczące, mam ochotę zmalować nimi jakiś makijaż.


 Jeśli chodzi o makijaż twarzy moje zbiory powiększyły się o Rozświetlacz prasowanym Royal Shimmer Wibo,  Puder brązujący Bronzing Terra Powder 103 Golden Rose, Baza pod makijaż Primer Lasting Finish Rimmel,  Mineralny róż do policzków 01 Lovely . W swojej kosmetyczce nie miałam bazy pod makijaż, więc chętnie przetestuję, miło prezentuje się również bronzer. Jeśli chodzi o róż i rozświetlacz to miałam zamiar je kiedyś kupić, ale nie wiem czemu tego nie zrobiłam.


Produktów do ust dostałam cztery : Rozświetlający błyszczyk do ust AA, Balsam do ust Baby Lips Electro Pink Shock Maybelline, Szminka Velvet Matte 09 Golden Rose, Matowa pomadka w kredce 17, Golden Rose. Najbardziej zaciekawiły mnie pomadki z Goldem Rose a błyszczyk z AA już chyba kiedyś miałam.


Do mojego pudełeczka z lakierami przybyło aż 8 sztuk i jeden Top Coat. Golden Rose Fantastic nr 163, Golden Rose Matte nr 32, Golden Rose Holiday nr 51, Astor Quick&Shine nr 204 Life in Pink, Inglot Diamond Top Coat, Golden Rose Care+Strong nr 197, 193, 187, Miss Sporty nr 190 . Wszystkie kolory są piękne, sama nie wiem który pójdzie na pierwszy ogień.


Dodatkowo otrzymałam również Zalotkę do rzęs For Your Beauty, Pędzel do różu For Your Beauty, Zmywacz do paznokci w gąbce P2. Pędzel jest fajnie ścięty, płaski wezmę go chyba do bronzera. Spodobał mi się ten zmywacz, wkłada się palec do środka i się zmywa, nie trzeba używać wacików i bać się żeby nie rozlać zmywacza.

To by było na tyle, z prezentu jestem bardzo zadowolona, na pewno jest on praktyczny, a to chyba najważniejsze.

Pozdrawiam, Ala.

35 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Kochana :) Świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego prezentu. Sama chciałabym taki dostać. :) Dzisiaj na swoim blogu zamieściłam recenzję tuszu, który dostałaś Wonder'full od Rimmel. ; ) Mam również szminkę Golden Rose 09, ma bardzo ładny kolorek, do tego trzyma się bardzo długo na ustach. ;D
    Miłego testowania! Pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety genialny prezent <3 Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego!!! :)
    Chłopak się postarał ! widać , że bardzo kocha!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! Prezent fenomenalny!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. zwariowałabym z radości :D sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to miałaś niezłą niespodziankę :) świetne kosmetyki :) miłego testowania :) matowa pomadka w kredce w kolorze 17 z GR mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się chłopak postarał :) Sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, chłopak się naprawdę wykazał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :)
    Idealny prezent dla maniaczki kosmetycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent :) Udanej imprezy w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent fantastyczny :D Wszystkiego najlepszego, sto lat i spełnienia marzeń! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezent :)
    wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezencik. Wszystkiego dobrego hot 18 :-) . Ja dopiero we wrześniu będę pełnoletnia i czekam na pierścionek zaręczynowy od swojego chłopaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma wyczucie Twój chłopak i najważniejsze, że sprawił Ci mega miłą niespodziankę:)) A kuferek śliczny:) Niech Ci służy:) I sam w sobie i jego zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione wszystkiego najlepszego :) a kuferek i zawartość super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile dobroci ;) Mnie też się marzy taki kuferek, ale muszę zebrać sobie fundusze, bo niestety nie mam chłopaka :P który spełniałby marzenia tak jak Twój, ale macie szczęście, że na siebie trafiliście. Dużo miłości! I najlepsze życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego :) A prezent bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetny pomysł na prezent!! Naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego naj naj najlepszego :) Super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj naj najlepszego :) Super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! ale prezent :D pozazdrościć ! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile tego jest :D Chłopak wie co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały chłopak :) widać, że zna Cię dobrze i wie jak pozytywnie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takiego prezentu nie jedna dziewczyna może pozazdrościć:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Spełnienia marzeń :) a prezentu zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Świetny prezent :) widać, że twój chłopak bardzo się postarał ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja ukochana baza. <3 Świetny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny prezent, postarał się chłopak :)
    Wszystkiego najlepszego moja droga, dużo, dużo uśmiechu, miłości i zdrowia !

    OdpowiedzUsuń