Obserwatorzy

czwartek, 28 stycznia 2016

Maska do włosów Granat i Aloes, Alterra

O masce tej naczytałam się bardzo dużo, początkowo sama nie wiedziałam czy się skusić, ponieważ szampon z tej serii się u mnie sprawdził, ale za to odżywka była porażką. Będąc jednak którego razu w Rossmannie wrzuciłam ją do koszyka, była akurat w promocji, więc stwierdziłam, że nawet gdy się nie sprawdzi to mówi się trudno. Dobra, koniec wstępu, przejdźmy do rzeczy.


Co mówi producent ?


Skład :


Opakowanie, pojemność :
Maska znajduje się w tubce wykonanej z miękkiego plastiku, dzięki zamknięciu na zatrzask nie ma problemu z jej otwarciem czy zamknięciem. Opakowanie ma odpowiedniej wielkości otwór, przez co wydobywamy tylko maski, ile chcemy. Szata graficzna typowa dla tej serii, jak na nie patrzę, to mam aż ochotę na granata. Pojemność 150 ml.

Zapach, konsystencja :
Zapach jest dziwny, nie przypomina mi ani granatu ani aloesu, ciężko jest mi go opisać, mimo wszystko jakoś bardzo mi nie przeszkadza. Na włosach utrzymuje się kilka godzin. Konsystencja gęsta, trochę jakby lepka, jednak dobrze rozprowadza się na włosach i nie ma problemu z jej spłukaniem. 

Działanie :
Szczerze mówiąc po masce cudów się nie spodziewałam, ale okazało się, że całkiem tak źle nie było. Maskę nakładam na włosy na około 15-20 minut, po rozprowadzeniu na włosach związywałam je w koczek i zajmuje się innymi sprawami o potem spłukuje. Włosy po wyschnięciu są wygładzone, mięciutkie i sypkie. Nawilżenie jako takie jest, ale jak dla mnie krótkotrwałe, jak w przypadku odżywek. Najlepiej spisuje się kiedy nałożę ją po zmyciu oleju, wtedy włosy wyglądają naprawdę ładnie. Szczerze mówiąc to od maski wymagam coś więcej, niż tylko takie krótkotrwałe działanie. Na szczęście nie wysusza włosów, ani nie robi krzywdy końcówkom, czego się zaczęłam obawiać po spojrzeniu na skład, chociaż się na nich zbytnio nie znam to alcohol na początku składu zwykle nie wróży nic dobrego. Maska nie obciąża włosów, jeśli oczywiście nałożymy jej odpowiednią ilość.

Wydajność :
Maska wystarczyła mi na ponad miesiąc, a używałam jej około 2 razy w tygodniu, więc w sumie szału nie ma.

Cena :
Około 9-10 zł, w promocji możemy kupić już za 5,99 zł.


Podsumowując :
Od maski wymagam trochę więcej, jak dla mnie to dobra odżywka.


Przy okazji chciałam zaprosić Was na moją stronkę na FB, postanowiłam ją aktywować i również tam przekazywać Wam moje przemyślenia, przesyłki itd, tak żebyście były na bieżąco.
Facebook

Pozdrawiam, Ala.

32 komentarze:

  1. Nie znam tej marki, ale cena maski bardzo kusząca, z ciekawości bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ją kiedyś miałam. Piszę chyba, bo kiedyś czegoś z tej serii używałam, ale czy to była maska czy odżywka to już nawet nie pamiętam. A skoro, nie pamiętam i do nich nie wracam, to znaczy, że szału nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, ciekawe przydatne informacje, będę zaglądać częściej !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    www.cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie za bardzo lubię ich produkty do włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo lubię :D nie używam jakoś regularnie, ale od czasu do czasu po nią sięgam :D Cudownie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta słynna już w blogosferze odżywka jakoś mnie nie kusi i jak widać słusznie, bo szału nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii żel do mycia buzi i jest boski! :)

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tej firmy, kiedyś zraziłam się okropnie pachnącym balsamem ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko szampon. Maskę może też kiedyś wypróbuję.
    * Nie robi krzywdy końcówkom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dopatrzenia błędu ;) Pewnie pisząc ten wyraz myślałam już o czymś innym.

      Usuń
  10. używałam z tej serii żel do mycia buzi i jakoś średnio mi się spodobał ale to oczywiście nie ujmuje odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planach zakupić te maskę jak będę w Polsce na urlopie i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie odżywka z tej serii jest odżywką idealną;D No ale tak już jest, każdy ma inne włosy;] A maska jakoś mnie nigdy nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maska to jednak kosmetyk, od którego oczekuję specjalnych, długotrwałych efektów. Cięzko powierzyć mi moje włosy jakiemuś "taniochowi", chociaż oczywiście zdarzają się perełki.

    Dodaję do obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra odżywka powiadasz... hmmmm... zastanowie sie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ją lubię, używałam ją na zmianę z innymi maskami także w obawie o przesuszenie ale nic takiego nie miało miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej maski, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej nie używałam produktów tej firmy i raczej się nie skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś mnie nie kusi, z resztą na punkcie masek do włosów nie mam jakiejś ogromnej obsesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ją kiedyś i całkiem dobrze radziła sobie z moimi włosami, ale znam lepsze, wiec do niej już nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tą maseczkę na włosach i u mnie niestety się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię i szampon i maskę z tej serii. Przypomniałaś mi swoją drogą, że dawno nie miałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś i nie sprawdziła mi się..

    OdpowiedzUsuń
  23. "Pozostawić na włosach na tak długo jak trzeba" - ale ten producent pomocny. Skąd laik włosowy może wiedzieć ile trzeba? ;d
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. "Pozostawić na włosach na tak długo jak trzeba" - ale ten producent pomocny. Skąd laik włosowy może wiedzieć ile trzeba? ;d
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam chyba nic Alterry do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Włosy reagują różnie na maski, mam ochotę ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba nie kupiłabym maski, która na drugim miejscu składu ma alkohol, nawet jeśli pochodzi z certyfikowanych upraw ekologicznych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Maski nie miałam ale skuszę się na nią, bo lubię kosmetyki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W takiej cenie to chyba nie jest taka zła.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam odżywkę z tej serii i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń