Obserwatorzy

sobota, 12 grudnia 2015

Zimowe mydło od Isany

W zeszłym roku wersja zimowa pojawiła się w uroczych opakowaniach z pingwinkiem, w tym roku jednak postawili na czerwone opakowanie w stylu świątecznym. Z tej serii wyszło mydło o którym dzisiaj mowa i żel pod prysznic, którego niestety nie mogę nigdzie znaleźć, mam nadzieję że wreszcie pojawi się w moim Rossmannie. 


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
Mydło otrzymujemy w plastikowym opakowaniu z dołączoną pompką, która działa bez zarzutu, nic się nie zacina, wydobywa odpowiednią ilość produktu. Szata graficzna zimowa, świąteczna, mi się bardzo podoba, rzuca się w oczy z Rossmannowskiej półki. Pojemność 500 ml.
Zapach śliczny, słodki karmel w połączeniu z wanilią, przy dłuższym wąchaniu można wyczuć delikatnie sztuczne nuty, ale mi one nie przeszkadzają. Zapach utrzymuje się jeszcze jakiś czas na dłoniach. Konsystencja typowa do tego typu produktów, nie za gęsta, ani nie za rzadka, kolor kremowy.
Odkąd zobaczyłam tą serie na Instagramie wiedziałam, że muszę ją mieć, uwielbiam takie słodkie zapachy, szczególnie zimą. Mydło polubiłam od pierwszego użycia, dobrze oczyszcza dłonie z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń. Nie zauważyłam, aby wysuszał dłonie, spokojnie mogę się obyć bez użycia kremu do rąk. Działań pielęgnacyjnych to ono nie ma, ale nie wymagam tego od mydła. Polubiłam się z nim nie tylko ja, ale wszyscy domownicy.
Mydło wystarczyło na prawie miesiąc używania przez trzy osoby, więc wynik jak dla mnie jest dobry.
Cena to około 2,50-3 zł, aktualnie jest w promocji.

Podsumowując : Jeśli lubicie słodkie zapachy to jest ono idealne dla Was .


Pozdrawiam, Ala.

25 komentarzy:

  1. Pingwinki były urocze- miałam całą serię. To mydło też mam, ale zapach jest nie do końca mój. U mnie w R chyba były te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię je :) ostatnio zapas do niego kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je używam aktualnie, tamie i bardzo przyjemne:) mnie ten zapach kojarzy sie z masa do ciasta taką budyniową, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że nie jestem fanką Isany, a w sumie nawet przeciwniczką, to chyba się skuszę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam slkodkie zapachy i pewnie byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana do takich słodkich, karmelowych, waniliowych zapachów, ale mydełko wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam ostatnio to mydełko, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie karmelu i wanilii musi być rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam je, ale zapach nie do końca mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie zapach tego mydełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tylko zobaczę w rossmannie to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam je , myslałam że zapach będzie intensywniejszy ale jest jeszcze inna sprawa, ręce moje po nim są tak suche że masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja uwielbiam to mydełko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wanilię,więc na pewno by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne ,chyba będę musiała je mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie fajne ,chyba będę musiała je mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię świąteczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam wersję saszetkową do dozownika, ale mi ten zapach coś nie odpowiada:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam żel z pingwinem, ale okropnie wysuszał :/

    OdpowiedzUsuń