Obserwatorzy

sobota, 5 grudnia 2015

Tanie, godne polecenia kosmetyki do makijażu.

Jak możecie zauważyć kosmetyków kupuję dość sporo, ale staram się sięgać po takie z niższej półki, a dlaczego ? Ponieważ po pierwsze nie zawsze tanie oznacza złe, a po drugie jak na razie moje fundusze są mocno ograniczona, więc muszę sobie jakoś radzić. Dzisiaj postanowiłam przygotować post o kosmetykach do makijażu których cena nie przekracza 20 zł, a są naprawdę dobre. Jeśli post się spodoba będę mogła pisać je częściej ponieważ znajdzie się sporo takich kosmetyków.


Na początek wybrałam 5 kosmetyków, którymi wykonamy właściwie cały makijaż na co dzień z mocno podkreślonymi ustami. Kosmetyki są większości znane, ale i tak postanowiłam o nich napisać.


Podkład So Matte Perfect Stay, Miss Sporty kupimy już za około 15 zł. Pierwsze jego opakowanie kupiłam jakoś rok temu, wtedy jednak po kilku użyciach wrzuciłam go do szuflady, ponieważ stan mojej cery był w złym stanie i potrzebowałam czegoś mocno kryjącego, ostatnio jednak jej stan się poprawił i go odnalazłam, polubiliśmy się i skończyło się na tym, że obecnie posiadam już drugie opakowanie. Podkład kryje dość dobrze, określiłabym je jako średnie, jeśli mam dość większego do ukrycia używam pod spód korektora o którym przeczytacie niżej. Jestem zadowolona z matowienia, ponieważ nie jest to taki płaski mat, ale buźka się też nie świeci, zaczyna dopiero po kilku godzinach. Podkład nałożony rano, wieczorem jest jeszcze na twarzy, chociaż wiadomo wymagałby trochę poprawek, mimo wszystko trwałość zadowalająca. Posiadam odcień nr 3 czyli najciemniejszy, dla mnie idealny, jednak niestety nie każdy znajdzie odpowiedni odcień dla siebie.


Paleta korektorów, Wibo której koszt nie przekracza 13-14 zł. Jak widzicie paleta zawiera korektory w czterech kolorach. U mnie największe zużycia jest w różowym, ponieważ nakładam go codziennie pod oczy aby zamaskować cienie, radzi sobie z tym naprawdę dobrze, czasami aż zapominam, że mam z nimi problem, aż do wieczornego demakijażu. Kolor ciemnobrązowy używam na wypryski, jeśli takowy wystąpi, a zdarza się to na szczęście coraz rzadziej. Na policzku mam jedno pęknięte naczynko i w tym wypadku z pomocą przychodzi mi zielony korektor, który naprawdę bardzo ładnie je maskuje. Największy problem jednak mam z zużyciem tego jasnego, ponieważ z natury mam ciemną karnację, jednak czasami używam go na ciemniejsze przebarwienia do ich rozjaśnienia. Jak dla mnie korektory najlepiej aplikuje się palcem, ale można użyć do tego też pędzla, jak kto woli.


Mascara Curling Pump Up, Lovely tusz do rzęs za około 10 zł. Tusz ma wygodną, lekko łukowatą, sylikonową szczoteczkę, która nabiera odpowiednią ilość tuszu i dobrze rozczesuje rzęsy. Ładnie podkręca oraz pogrubia, jest odpowiednio czarny jak dla mnie, nie lubię tuszy które są czarno-brązowe. Co najważniejsze nie kruszy się, ani nie osypuje. Jak za 10 zł jest to naprawdę świetny tusz. Efekty na oczku możecie zobaczyć w TYM poście.


Korektor do brwi Art Scenic, Eveline jego koszt to około 15 zł, często na promocji za 10,99 zł w Rossmannie. Przez dłuższy czas nie podkreślałam niczym brwi, uważałam to za zbędne (wiem, wiem to dziwne) ale pewnego dnia postanowiłam kupić ten korektor, skusiłam się na kolor Black, ponieważ mam ciemne włosy, więc stwierdziłam, że będzie lepszy, od tego czasu się z nim nie rozstaję. Korektor jest naprawdę prosty w użyciu, każdy sobie z nim bez problemu poradzi, efekt na brwiach można sobie stopniować, jak dla mnie jest świetny i jak na razie chyba nie zamienię go na nic innego. Korektor występuje w dwóch odcieniach.


Matowa pomadka Million Dollar Lips, Wibo kosztuje około 11 zł. W swoich zbiorach posiadam odcień nr 2 czyli taki fuksjowy kolorek. Pomadka zauroczyła mnie od pierwszego użycia, efekt na ustach matowy, czyli tak jak zapewnia producent. Na ustach utrzymuje się około 5-6 godzin bez względu na to czy jemy i pijemy, byłam naprawdę zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się takiej trwałości. Niestety jeśli mamy suche skórki na ustach pomadka je podkreśli, dodatkowo lekko wysusza usta, ale mogę jej to wybaczyć. Pomadka występuje w czterech odcieniach, chętnie skuszę się na pozostałe.


Przypominam o rozdaniu, które trwa już tylko dzisiaj do północy.


Pozdrawiam, Ala.

36 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pomadke Wibo i korektor do brwi Eveline którego używam już z 4 opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tanich kosmetyków bardzo lubię tusz do rzęs Essence, I Love Extreme. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matową pomadkę z Wibo mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na post bardzo fajny :) Zainteresowałaś mnie tą paletą korektorów, muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę szukac tych kosmetyków, bo skusiłas mnie do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się skusić na tą pomadkę i fluid :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo dobrych recenzji czytałam o tym tuszu do rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten tusz z lovely i mam ochotę wypróbować te korektory z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam fluid i u mnie nie do końca się sprawdza, za to tusz baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam maskarę Lovely, jednak szału u mnie nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten korektor do brwi :) moim ulubieńcem do brwi jest ostatnio pomada z inglota, jednak gdy się bardzo śpieszę sięgam po ten korektor :) dobry produkt !

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra zawsze poleca mi ten tusz ale nigdy nie wypróbowałam i muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poznałam korektor do brwi Art Scenic - Eveline, ale trafiłam na jakieś ubogie opakowanie, ponieważ aplikator prawie nic nie wydobywał korektoru:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Tusz z Lovely oczywiście znam, ale zaciekawił mnie ten korektor do brwi z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać tanie kosmetyki potrafią być dobre. Sama staram się znajdować takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tusz Lovely jest lepszy od większości tuszów z wyższej półki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tusz i paletkę korektorów również polecam jednak co do podkładu to mam mieszane uczucia ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale zgadzam się, że czasem te tanie potrafią być świetne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie ciekawi pomadka Milion Dollar Lips :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam korektor i jest dojsc fajny

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten tusz i jest moim ulubieńcem na równi z tuszem z Bourjois :) korektor mnje kusi, ale nje wiem czy użyje zielonego i ciemnego więc sie zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tusz z Lovely. Chciałabym też wypróbować tą matową pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze trzy kosmetyki znam i lubię :) Też myślałam o tym żeby napisać takie post... Dokładnie tanie nie znaczy złe :) pomadka z Wibo i korektor z Eveline mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze trzy kosmetyki znam i lubię :) Też myślałam o tym żeby napisać takie post... Dokładnie tanie nie znaczy złe :) pomadka z Wibo i korektor z Eveline mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten żółty tusz miałam i na mnie piorunującego wrażenia nie zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale pomadka z Wibo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żółty tusz Lovely bardzo lubię, pozostałych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. paleta korektorów bardzo mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  29. korektor do brwi to moj niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię tą maskarę z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najczęściej kupuje ten właśnie tusz :) jak na swoją cenę jest naprawdę bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  32. mam paletkę korektorów WIBO i sprawdza mi się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny blog. zapraszam do mnie http://ideaforbears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń