Obserwatorzy

wtorek, 3 listopada 2015

Witaminowy szampon do włosów z Balea

Szampony z tej firmy goszczą w mojej łazience już jakiś czas. Jeszcze we wrześniu kiedy odwiedziłam sklep z niemieckimi produktami sprzedawca polecił mi ten szampon, a jak wiecie do zakupu kosmetyku nie trzeba mnie dwa razy namawiać, więc trafił w moje łapki. Dzisiaj możecie przeczytać co sądzę o tej aż 500 ml butli .


Co mówi producent ? (w języku niemieckim)


Skład :


Moja opinia :
Szampon otrzymujemy w dużej butli, która zamykana jest na zatrzask. Łatwo się otwiera, nawet mokrymi dłońmi.W kolorystyce przeważa biel z napisami w odcieniach pomarańczy oraz niebieskie, również zamknięcie ma granatowe. Opakowanie jest wygodne, butla jest smukła i dobrze leży w dłoni, mimo tego że jest dużych rozmiarów, ponieważ pojemność aż 500 ml, zwykle sięgam po mniejsze szampony.
Zapach cudowny, owocowy, dla mnie to taki sok wieloowocowy, na włosach nie utrzymuje się jakoś szczególnie długo, ale za to po myciu w łazience wyczuwalny jeszcze przez jakiś czas. Konsystencja średnio gęsta, zdarzyło mi się, że spłynął z dłoni, kolor perłowy.
Jak wiecie używam szamponów z SLS i nie zamierzam ich zmienić, mi nie szkodzą, a po tych delikatniejszych mam wrażenie niedomytych włosów. Szampon dobrze się rozprowadza na włosach i pieni, tak jak lubię. Włosy jak i skalp są dobrze oczyszczone, nie zauważyłam żadnych podrażnień, ani pojawienia się łupieżu. Świetnie radzi sobie z usuwaniem olejów z włosów. Szampon nie przyspiesza przetłuszczania się włosów, myłam je tak jak zawsze, czyli co dwa dni. Miłym zaskoczeniem dla mnie jest to, że włosy po użyciu nie są splątane, mogłoby się obyć bez odżywki, ale jednak i tak zawsze ją nakładam.
Wydajność dobra, wystarczył mi na około dwa miesiące używania, ale muszę zaznaczyć, że został kilka razy podkradziony przez innych członków rodziny.
Osobiście zapłaciłam za niego 5 zł, ale cena może się różnić w zależności od tego, gdzie go kupujemy.


Podsumowując : Dobry szampon za niską cenę .


Pozdrawiam, Ala.

26 komentarzy:

  1. Szampon z witaminami, to świetna opcja na jesień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O witaminowym szamponie jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakieś takie nie balea'owskie to opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nic z Balei nie miałam... :P jakoś tak nie mam dostępu i póki co nie kupuję na necie, ale pewnie w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam dostępu do tego typu kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Baleę. :) U mnie niestety na krótko wystarcza, ale cena zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się wcześniej z tym szamponem, ale Balea do moich włosów to niekoniecznie dobry pomysł ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mam dostępu do Balea stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę dorwać się gdzieś do tych kosmetyków ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji używać produktów Balea.

    OdpowiedzUsuń
  11. Balea pozytywnie mnie zaskoczyła ostatnio olejkiem do włosów :) Kto wie, może skuszę się też na ten szampon jak skończy mi się zapas moich obecnych wynalazków.

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz go widzę, jak gdzieś na niego natrafię to wezmę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz go widzę :) muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie się zapowiada, szkoda, że nie mam dostępu do tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam go nigdzie stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę i przyznam, że opakowanie takie jak nie ich:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że kosmetyki balea są ciężko dostępne bo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi by wystarczył na długooo :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego szamponu jeszcze nie używałam, ale napewno się skuszę :-D polecam żel pod prysznic mrożona malina z balea super zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego szamponu jeszcze nie używałam, ale napewno się skuszę :-D polecam żel pod prysznic mrożona malina z balea super zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam ten szampon, jest tani i bardzo dobry do moich włosów oraz skalpu. Nie wyrządza żadnych szkód, włosy są zadbane. Jak będzie tylko okazja dokupię kilka buteleczek tej "mojej perełki".

    OdpowiedzUsuń