Obserwatorzy

piątek, 6 listopada 2015

Serum regenerujące do ust, Ekstra Soft Bio Eveline

Po pomadkę sięgnęłam w zeszłym miesiącu, kiedy stan moich ust po chorobie strasznie się pogorszył, dzisiaj chcę Wam powiedzieć o niej kilka słów, jak się sprawdziła i czy ją polecam.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
Pomadkę otrzymujemy w typowym do tego typu produktów opakowaniu w kolorze niebiesko białym. Dodatkowo zapakowana jest w kartonowe opakowanie, na którym znajdują się wszystkie potrzebne informacje. Opakowanie jest dość mocne, już kilka razy mi spadło, ale nadal jest w całości. Pojemność 4g.
Zapach delikatny, słodkawy, na ustach nie utrzymuje się jakoś szczególnie długo, więc nie przeszkadza. Pomadka jest dość miękka, łatwo sunie po ustach, ale się nie łamie. Kolor kremowy.
Serum łatwo rozprowadza się na ustach, pozostawia delikatnie błyszczącą warstwę, która utrzymuje się jakiś czas. Po chorobie moje usta były strasznie wysuszona, popękane, starałam się używać ją regularnie i już po trzech dniach zauważyłam poprawę. Usta zrobiły się mięciutkie, dobrze nawilżone i zregenerowane. Obawiałam się trochę tego, że w składzie znajduje się aloes, ale na szczęście nie wywołał u mnie uczulenia. Producent zapewnia, że po 7 dniach usta są wyjątkowo gładkie, miękkie i pełne młodzieńczego blasku, mogę się w tym w 100 % zgodzić, dodatkowo serum zawiera filtr SPF 20.
U mnie pomadka wystarczyła na coś ponad 2 tygodnie, ale muszę zaznaczyć, że używałam ją namiętnie, jak bym była uzależniona. 
Cena około 7-8 zł, czasami można ją dorwać nawet za 5 zł w promocji.


Podsumowując : Dobra pomadka za niską cenę.


Pozdrawiam, Ala.

24 komentarze:

  1. Ja z kolei w zimnych miesiącach mam problem z pielęgnacją ust, szybko się przesuszają i ogólnie źle znoszą zimno, także chętnie wypróbuję to serum :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przeraża mnie długi skład. Ale skoro fajnie działa to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam pomadki z Eveline - chyba trzeba będzie przyjrzeć się im bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam pomadek ochronnych z tej firmy, chętnie ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jej jeszcze, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak skończę peelingującą pomadkę z Sylveco na pewno będę potrzebowała jakiegoś serum nawilżającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy pomadek z Eveline, super, że tak świetnie działa, kiedyś się na jakąś skuszę. :)
    Obecnie używam Isana Intensiv oraz od Yves Rocher - kokosową ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie mam balsam z YR i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze pomadek Eveline ;)
    Ostatnio zaopatrzyłam się w dwie Alterry i masełko Nivea w Rossmannie, szkoda że o tej nie wiedziałam wcześniej że super się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej nie używałam. Obecnie pozostaję wierna mojej ulubionej wazelinie czekoladowej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam żadnej pomadki/serum z Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym nie miała zapasów "ochraniaczy" do ust, pewnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat jej nie miałam, ale mam spory zapas ochronnych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam spore zapasy także na razie nic nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, ale tej pomadki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko stosuję pomadki do ust, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam za dużo pomadek dlatego w tym roku nie skuszę się na nie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam tą pomadkę ale dla moich bardzo przesuszających ust się nie sprawdzała, ja wolę masło do ust z nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadka jest do wypróbowania, używam sporo mazidełek do ust, ale z Eveline jeszcze nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń