Obserwatorzy

niedziela, 1 listopada 2015

Nowości Październik 2015

Mamy już 1 listopada, dzień Wszystkich Świętych. Zanim jednak udam się na cmentarz przedstawiam Wam nowości poprzedniego już miesiąca.
Plan był taki, że w październiku miałam ograniczać zakupy do minimum, nie do końca mi się to udało, ale no cóż to już ze mną jest. Patrząc na to, że w listopadzie są kolejne promocje w Rossmannie muszę, więc na ten czas muszę się chyba zamknąć w piwnicy i nie wychodzić :D
Ale przejdźmy do tematu..


Na początku miesiąca otrzymałam paczuszkę z internetowego sklepu kosmetykstyl.pl . Dzięki uprzejmości Pani Izy otrzymałam w ramach współpracy Vitamin Skin Cream, czyli krem który zapewnia ochronę przed utratą wilgoci. O kremie na pewno będziecie mogli poczytać więcej za jakiś czas.


Zanim jeszcze przejdę do tego co sama kupiłam pokaże Wam prezent od taty, czyli Puder Stay Matte, Rimmel, przez jakiś czas narzekałam, że chcę go wypróbować, ale w tym miesiącu nie mogę sobie na niego pozwolić, no i chyba nie mógł już tego słuchać, na prawdę czasami mu współczuję.


Niemiecki sklep omijałam z daleka, ale jednak będąc na zakupach weszłyśmy tam z mamą po żel do prania no i nie mogłam się oprzeć żelom Balea z limitowanej edycji, skusiłam się na dwa Frozen Breeze i Frost Flower, cena za sztukę 4,50 zł. Zapachy tych żeli są uzależniające.


Do Rossmanna poszłam właściwie tylko po coś do golenia, skusiłam się na Pianka do golenia Melon i Pistacja, Venus 6,19 zł, do kompletu wzięłam Maszynki do golenia Extra 3 Beauty, Wilkinson 8,99 zł, ten różowy kolor przyciąga oko. Postanowiłam też wypróbować zachwalają przez wiele osób Pastę do głębokiego oczyszczania twarzy, Ziaja 7,49 zł, chciałam już dawno ją kupić, ale zawsze ostatecznie odkładałam na półkę. Paletka korektorów, Wibo 9,99 zł kupiłam ponieważ zależało mi chyba najbardziej na tym różowym i powiem Wam, że jestem zadowolona, ale opowiem o tym innym razem.


W kolejnej wizycie w Rossmannie skusiłam się na Serum regenerujące do ust, Eveline 4,99 zł, stan moich ust po chorobie był fatalny, więc wybór padł na tą pomadkę. Akurat w promocji był Nawilżająco-rozświetlający płyn micelarny, Lirene 7,99 zł, a mój płyn akurat dobijał dna, dlatego długo się nie zastanawiałam, Odżywka do włosów wzmacniająca Gęste i Zachwycające, Garnier Fructis 5,99 zł wpadła w moje łapki, dlatego że cena zachęcająca no i kolor opakowania przyciągnął moje oczka, lubię wszelkiego rodzaju odcienie różu i fioletu.


Zaczynam żałować, że Rossmann mam tak blisko domu. Chciałam tam tylko zajrzeć, co mają nowego w promocji a kupiłam SOS Multifunkcyjna maseczka 5w1 poprawa gęstości skóry, Eveline 1,99 zł, lubię te maseczki SOS, a tej jeszcze nie miałam. Z racji, że skończył mi się tonik zdecydowałam się na Tonik do twarzy do cery wrażliwej Soft Touch, Synergen 4,99 zł, akurat był w promocji, więc pomyślałam że przetestuje. Skusiłam się również na Mydło zimowe do rąk, Isana 2,49 zł, szczerze mówiąc to chciałam zimowy żel pod prysznic, ale jak na razie jest  mnie nie dostępny, więc zdecydowałam się na mydełko, bo zapach mnie strasznie ciekawił. 


W Biedronce akurat trwała wyprzedaż, również wśród kosmetyków dlatego skusiłam się na Cukrowy peeling do ciała oraz Mus do ciała Brzoskwinia i Mango w cenie 7 zł za sztukę, oraz dwa Lakiery do paznokci, BeBeauty w cenie 1 zł za sztukę. Mimo, że nie chciałam nic kupować nie mogłam się powstrzymać, chyba muszę iść na jakiś odwyk.


W Avonie skusiłam się na nowy zestaw z serii naturals w skład którego wchodzi Żel pod prysznic, Balsam do ciała oraz Mgiełka do ciała o zapachu Vanilla i Sandalwood za całość zapłaciłam 15 zł. Jeśli śledzicie mojego bloga wiecie, że gdy tylko pojawi się jakiś nowy zapach w tej serii zamawiam cały zestaw, takie przyzwyczajenie.

To by było na tyle. 
Pozdrawiam Ala.

35 komentarzy:

  1. Ta odżywka z Garniera jest jedną z moich ulubionych. Właśnie używam jej w duecie z szamponem. Muszę się w końcu wybrać do Rossmana, dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Biedronce nie było takich wyprzedaży, bo na pewno bym coś Kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko Isany jest fajne, kupiłam je niedawno :) Rimmel Stay Matte gości w mojej kosmetyczce od czasu do czasu, bo sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełko Isany jest fajne, kupiłam je niedawno :) Rimmel Stay Matte gości w mojej kosmetyczce od czasu do czasu, bo sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej maseczki z peelingiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mydełko z limitowanej edycji bardzo mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam o tej mgiełce z Avon. Chyba będzie fajna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Vitamin Skin Cream mnie zaciekawił ;0 zaraz przejrzę ofertę sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo nowości, też kupiłam to limitowane mydełko Isana, a zapachy Farmony uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Produkty z Farmony zawsze super pachną (w każdym przypadku), a jeśli chodzi o Avon Naturals to też tak mam. Ta nowa seria jest ciepła i otulająca, w sam raz na jesień i zimę. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem cieszę się, że mam daleko do Rossmanna ;) To jakaś uzależniająca drogeria :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę obkupiłaś się ale jak tanio czasem mają kosmetyki to żal nie skorzystać....

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś płyn micelarny z Lirene i byłam z niego zadowolona. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam belae i tutti frutti ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skusiłam się w minionym miesiącu na te same żele Balea co Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne nowości, jestem ciekawa zapachu nowej serii z Avonu i z Isany też :)
    Zazdroszczę takiego taty - przynajmniej widać, że słucha o czym mówisz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore nowości :) Ja niestety nie ma dostępu do Balei stacjonarnie :( Co do korektorów z Wibo moja siostra była zadowolona z tego jasnego beżowego, tylko ten zużyła, a reszta leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego ;d nie polubiłam tej pianki Venus...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem tego zimowego zapachu mydła z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe nowości .

    Lubię Kosmetyki z Isany , dobre jakościowo i w niskiej cenie to coś czego szukamy :*

    Chętnie zakupię mus do Ciała Tuti Fruti , zapach mnie ciekawi :*

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zawsze wchodzę do Rossmanna po jedną rzecz, a wychodzę z całą siatką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię peelingi do ciała Tuti Fruti :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serum do ust Eveline mnie zainteresowało :) Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy, maam to samo mydło z isany :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakupy! Podobno mydełko do rąk Isany pachnie bosko, więc koniecznie muszę się zaopatrzyć w buteleczkę, mam nadzieję, że mnie zauroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również chciałabym wypróbować ten puder z Rimmela, a z serii Liście Manuka skuszę się na żel do mycia twarzy, bo miałam próbkę i bardzo mi spasował :)
    PS: Dziękuję za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dużo fajnych kosmetyków,ten kamuflaż od wibo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super nowości, ja mam wrażenie że ciągle mi się coś kończy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Żele Balea mnie bardzo kuszą, ale jakoś nam nie po drodze.
    Nowe seria z Avonu pachnie cudnie, jak budyń śmietankowy, słodki, otulający zapach

    OdpowiedzUsuń
  30. ten zestaw z avonu ciekawi mnie :D

    OdpowiedzUsuń