Obserwatorzy

sobota, 10 października 2015

Żel micelarny do demakijażu, AA

Ostatnio jest tak zimno, że najchętniej całe dnie przeleżałabym pod kocem z gorącą herbatą. Mówiłam Wam już, że jestem zmarzluchem ? Jeśli nie to tak jestem i to wielkim, zdecydowanie wolę gorączki, chociaż wtedy też narzekam, no ale tak już mam.
A co do narzekania to dzisiaj słów kilka o żelu micelarnym, który początkowo mi nawet przypasował, ale potem się coś odmieniło... o tym przeczytacie niżej.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
Żel otrzymujemy w plastikowej butelce zamykanej na zatrzask, który czasami trudno otworzyć, ale spokojnie moje paznokcie nie ucierpiały podczas otwierania. Szata graficzna minimalna, ale przyjemna dla oka, łatwo wypatrzyć go na półce. Pojemność 200 ml.
Zapach bardzo delikatny, szybko się ulatnia. Konsystencja żelowa, przeźroczysta, dość rzadka.
Żel stosowałam na wacik, nalewałam małą ilość produktu, rozprowadzałam na płatku i zmywałam makijaż oczu, początkowo sprawdzał się dobrze, ale po pewnym czasie po dostaniu do oka strasznie piekło, co wcześniej nie miało miejsca, być może moje oczy zrobiły się bardziej wrażliwe. Ostatecznie używałam go do demakijażu twarzy, omijając okolice oczu, ale używałam go jak normalnego żelu, rozprowadzałam na twarzy i po krótkim masażu zmywałam wodą. Z podkładem, pudrem, różem itp poradził sobie świetnie, pozostawiał czystą buźkę. Żel nie wysuszał skóry, ale żadnego dużego działania pielęgnacyjnego też nie zaważyłam.
Wydajność całkiem dobra, nie potrzeba go dużo aby usunąć makijaż z twarzy, gdybym stosowała tylko do demakijażu oczu, jak to w przypadku płynów micelarnych u mnie bywa, na pewno wystarczyłby na dłużej.
Cena około 12-15 zł, w promocji 9,99 zł.

Podsumowując: Bardzo dobry preparat do demakijażu, ale... no właśnie, ale podrażnia oczy i wywołuje pieczenie.


Pozdrawiam, Ala.

36 komentarzy:

  1. Oj nienawidze jak cos podraznia mi oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam bardzo ciekawa tej serii ale trochę mnie zniechęciłaś, mam wrażliwe oczy więc od tego żelu będę trzymać się daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też się nie popisał :) pisałam o nim kiedyś :)nigdy do niego nie wrócę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiał się nad jego zakupem, ale teraz na pewno tego nie zrobię. Jestem alergikiem więc pewnie i tak nie byłabym w stanie go używać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel miceralny? Ciekawe, chyba jestem zacofana, ale zawsze słyszałam i używałam tylko płynów. A może po prostu nie zwracam na takie kosmetyki uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uu szkoda że podrazniaa ;/
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie podrażniał oczu, ale i tak go nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. jak podrażnia oczy to ja nawet nie będę go próbować, bo moje oczy są bardzo wrażliwe ;/ ja ostatnio używam micela z garniera i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kusi mnie ta seria i może za jakiś czas na dużej promocji się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten żel, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naczytałam się już sporo negatywów o tym żelu ale i tak bym go nie kupiła bo nie znoszę innych konsystencji w produktach do zmywania makijażu niż najzwyczajniejsza,wodnista. A do tego mam bardzo wrażliwe oczy więc to już wogóle byłaby tragedia..

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi wszystko poza woda co dostanie sie do oczu to podraznia :) takze ja nawet bym sie nie zorientowala ze tak ma nie byc :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo delikatne oczy wiec raczej ten produkt nie jest dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno go nie kupię, mam bardzo wrażliwe oczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się nad nim, ale jeśli podrażnia oczy, to się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczy są ważnym organem w cele człowieka datę go trzeba o nie dbać i unikać preparatów które je podrażniają; ) fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam nigdy nic z AA i tego pewnie nie kupię przez to drażnienie oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten żel i mnie wcale nie szczypał w oczy. A mam je bardzo wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała seria mnie bardzo ciekawi ale wiem, że żel raczej sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie to, że podrażnia oczy całkowicie go eliminuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żelu nie używałam, ale używałam mleczka i było w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jednak jeśli chodzi o micele to najlepiej płyn. U mnie żadne żele i mleczka i nie wchodzą w rachubę. A słyszałam tyle pozytywnych opinii o tym produkcie. No szkoda, że się nie sprawdził :( Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeżeli podrażnia oczu to raczej się na niego już nie skuszę :(
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli podrażnia oczu to raczej się na niego już nie skuszę :(
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli podrażnia oczy to raczej się już na niego nie skuszę ;(
    Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi też strasznie podrażnił oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Próbowałam go, ale zupełnie się u mnie nie sprawdził. Piekł i podrażniał oczka no i makijaż nie był szybki, chwile musiałam się z nim pobawić :c

    OdpowiedzUsuń
  29. nie używałam tego żelu AA, myslałam że bedzie ciekawy ale widzę, że skoro piecze to nie ma co się za niego zabierac. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakiś czas temu miałam, i nie mam do produktu żadnych zastrzeżeń byłam zadowolona: )

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakiś czas temu miałam, i nie mam do produktu żadnych zastrzeżeń byłam zadowolona: )

    OdpowiedzUsuń