Obserwatorzy

środa, 14 października 2015

Odżywka do włosów Brzoskwinia i Kokos, Balea

Pogoda mnie za oknem dobija, w poniedziałek padał śnieg, wczoraj nawet było ładnie a dzisiaj znów deszcz, chcę żeby znów wróciło ciepełko, a do wiosny niestety jeszcze daleko. 
Z racji tego, że polubiłam szampony z tej firmy postanowiłam też wypróbować odżywki, ale niestety w niemieckim sklepiku nie ma ich w ofercie, na szczęście pan był tak miły że sprowadził mnie dwie sztuki i właśnie dzisiaj napiszę o jednej z nich.


Co mówi producent ?
Dla tych co znają niemiecki.


Skład :


Moja opinia:
Odżywkę otrzymujemy w plastikowej butelce, którą stawiamy 'na głowie' dzięki czemu bez problemu można wydobyć odżywkę do samego końca. Szata graficzna utrzymana w kolorystyce biało-niebieskiej jest przyjemna dla oka. Na opakowaniu znajdziemy napisy tylko w języku niemieckim. Pojemność 300 ml.
Zapach słodki, przypomina mi budyń śmietankowy z delikatną nutą kokosu, nawet jeśli ktoś nie przepada za kokosem, zapach powinien polubić. Zapach na włosach utrzymuje się długo jeszcze po wysuszeniu włosów. Konsystencja średnio gęsta, nie spływa z włosów, łatwo się rozprowadza, kolor biały.
Nakładając odżywkę na włosy nie żałowałam jej sobie, włosy piły ją momentalnie, spłukiwałam po około 5-10 minutach w zależności ile nie miałam czasu, chociaż działanie było takie samo, niezależnie od czasu trzymania. Włosy po wyschnięciu są wygładzone, miękkie i nie elektryzują się, mimo że przy takiej pogodzie zawsze miałam z tym problem. Delikatnie nawilża, nie jest to jakieś duże nawilżenie, bo od tego są maski, ale jak na odżywkę i to za taką cenę radzi sobie dobrze. Włosy nie są splątane, szczotka sunie po nich bez problemu. Mimo tego, że czasami naprawdę nałożyłam jej sporo nie obciążyła włosów. 
Wydajność dobra, starczyła na około 1,5 miesiąca, czyli u mnie to dobry wynik, u mnie zwykle odżywka wystarcza na miesiąc, czasem nawet niecały. 
W moim mieście cena wynosi 4,50 zł, ale wiadomo ceny się różnią w zależności od miejsca, w internecie widziałam że są dostępne po 5,50 zł.


Podsumowując : Świetna odżywka w niskiej cenie, niestety nie wszędzie dostępna jest stacjonarnie. 


Pozdrawiam, Ala. 






30 komentarzy:

  1. Ciekawa ale niestety chyba ciężko dostępna :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i bardzo lubiłam, szczególnie za zapach. Działanie bez rewelacji, ot prosta i zwykła odżywka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy, ale jak bede w Dm to zamierzam wypróbować kilka ich odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodam ją do mojej listy zakupowej z DM ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kokosowe odżywki, więc pewnie się na nią skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię odżywki Balea i to jak intensywnie pachną włosy po ich użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię odżywki Balea, tej jeszcze nie miałam. Kokos uwielbiam, więc to z pewnością kosmetyk dla mnie. Jak tylko będę miała okazję to wypróbuję ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że ładnie się sprawdziła :) Może kiedyś jeszcze skuszę się na coś z Balea, jednak jak do tej pory nie powaliła mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją, kompletnie się u mnie nie sprawdziła. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurdę chętnie bym wypróbowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że polubiłabym jej zapach, musi być cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie jestem ciekawa zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze możliwości testowania tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że te produkty nie są dostępne w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam odżywkę Balea o zapachu mango, dobrze wpłynęła na moje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam kosmetyków balea, może kiedyś coś znajdę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w szafce szampon , odżywkę i odżywkę bez spłukiwania :)
    Dzięki Twojej opinii wiem , że dobrze zrobiłam kupując na zapas !
    Mam nadzieję , że dobrze sprawdzi się na moich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy ich kosmetyków, nigdzie stacjonarnie się z nimi nie spotkałam ;) Chętnie bym wypróbowała, bo uwielbiam kokos!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm, ja uwielwiam takiego rodzaju odżywki :) Może warto przetestować :) Fajny post, miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo żałuj,że kosmetyki tej marki są tak słabo dostępne. Osobiście znam tylko żele pod prysznic, które notabene uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować, mam nadzieje, że zapach mi się spodoba mimo tego, że nie lubię kokosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już ją wpisałam na listę :):) zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią bym ją wypróbowała. Miałam maskę do włosów, który podobnie pachniała, i strasznie podobał mi się wtedy zapach moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z dostępnością jest problem największy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam inną wersję i była po prostu ok, jak wiele innych niemieckich odżywek;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli Tylko gdzieś ja zaobacze, to zakupie i wypróbuje, lecz z chęcią inny wariant zapachowy iz kokos nie przejdzie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli Tylko gdzieś ja zaobacze, to zakupie i wypróbuje, lecz z chęcią inny wariant zapachowy iz kokos nie przejdzie :*

    OdpowiedzUsuń