Obserwatorzy

czwartek, 24 września 2015

Zatrzymajmy lato na dłużej, czyli o żelu pod prysznic z Isany.

Dawno mnie tu nie było, pamiętacie jeszcze w ogóle o mnie ? Rozkłada mnie jakieś grypsko, a z racji tego że mam dzisiaj wolne nie będę dzisiaj wychodzić z łóżka, wygrzeje się, nadrobię zaległości z związane z blogiem i może wrócę do życia.
A dzisiaj słów kilka o żelu, który dzięki zapachowi pozwoli nam zatrzymać lato na dłużej... chociaż w łazience. 


Co mówi producent?


Skład :


Moja opinia :
Żel znajduje się w w plastikowej butelce, która idealnie dopasowuje się do dłoni, łatwo go otworzyć, nie trzeba martwić się o paznokcie, ale też sam się nie otworzy. Szata graficzna taka wakacyjna, przyciąga oko. Pojemność 300 ml.
Zapach jest największym jego atutem, pachnie słodkim mango, przypomina mi lody właśnie o smaku mango z lodziarni w moim mieście. Po prysznicu wyczuwalny jest w całej łazience, szkoda że nie ma z tej serii balsamu, chętnie bym przygarnęłam. Konsystencja dość rzadka, ale idzie się przyzwyczaić, kolor delikatnie żółty.
Żel przeważnie używam go na myjkę, więc tworzy naprawdę sporą, otulającą pianę. Spełnia swoje podstawowe zadanie, czyli myje (wiem, wiem odkryłam Amerykę :D) nie wysusza skóry, zdarzyło mi się kilka razy po prysznicu nie użyć balsamu i źle nie było, nie czułam żadnego dyskomfortu. Ciało po umyciu pozostaje dobrze oczyszczone i pachnące.
Wydajność dobra, odkąd zaczęłam używać żeli na myjki zauważyłam że zużywam ich zdecydowanie mniej, a przy okazji uzyskuje większą pianę. Wystarczył mi na jakieś 3 tygodnie, także wynik dobry.
W Rossmannie możemy go kupić za 3-4 zł, myślę że się opłaca. Z tego co widziałam ostatnio jest jeszcze dostępny.


Podsumowując : Cudowny, owocowy zapach kojarzy się z wakacjami, dzięki niemu lato możemy zatrzymać na dłużej. Żel spełnia swoje zadanie ! 


Pozdrawiam, Ala.

23 komentarze:

  1. Ooo kilka dni temu sama o nim pisałam. Jest ekstra!!!! I jak będzie jeszcze w Rosie na półce to na pewno kupię :) zapach ma cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę lata jeszcze by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo się polubiłam z tym żelem - zapach typowo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele pod prysznic z Isana :)
    + dobra cena i fajnie myje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego żelu nie miałam. Miałam inne z Isany i byłam bardzo zadowolona z działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żele Isany. Napewno ten też był super.

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle razy mówiłam sobie żeby go kupić i w końcu nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele z Isany tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo, przypomniałaś mi o nim:) Mam go chyba gdzieś w zbiorach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego jeszcze nie miałam :) Chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go, ale mango kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy uda mi się go jeszcze kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żele Isany i ich zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach fajny, ale jakoś nie wiem dlaczego, ale Isana mało kiedy u mnie gości :P. Zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach musi być przyjemny, dawno nie miałam nic z Isany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś bardzo lubiłam te żele teraz w sumie już ich nie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy byłam w Rossmannie, nie było tego żelu, więc kupiłam inny. Szkoda, że na ten nie trafiłam, uwielbiam zapach mango!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Isanę, super jakość za bardzo niską cenę. Jestem wielką fanką serii IsanaMed z mocznikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żele Isany, to najlepsze i najtańsze żele jakie mogą być, zawszę robie zapasy po pare sztuk, bo są takie cudowne i te zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten żel jest świetny! Też żałuję, że to edycja limitowana :<

    OdpowiedzUsuń