Obserwatorzy

piątek, 11 września 2015

Ujędrniające masło do ciała, Avon Planet Spa

Seria Planet Spa to chyba to co najlepsze od firmy Avon, lubię od czasu do czasu coś sobie z niej zamówić. Dzisiaj będzie jednak o masełku, które jakoś w marcu wygrałam u Agnieszki, dość długo czekało na swoją kolej, aż w końcu trafiło do łazienki, a teraz pora o nim napisać.


Co mówi producent ?


Skład :


Moja opinia :
Masło otrzymujemy w plastikowym słoiczku, dzięki czemu możemy wydobyć je do samego końca. Opakowanie utrzymane jest w kolorystyce brązowo białej, przyciąga oko. Przed pierwszym użyciem zabezpieczone jest folią, dzięki czemu mamy pewność że nikt przed nami nie grzebał w środku. Pojemność 200 ml. 
Zapach lekko kawowy, ale taki kwaśny, nie przeszkadza mi, tym bardziej że nie utrzymuje się długo. Konsystencja gęsta, typowo jak na masło przystała o kolorze białym.
Masło łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Skóra pozostaje dobrze nawilżona, zauważyłam że przy regularnym stosowaniu jej stan się poprawia, szczególnie na nogach, z którymi od jakiegoś czasu mam problem i które bardzo szybko się wysuszają. Dobrze wygładza i skóra faktycznie staje się promienna. Jeśli chodzi o ujędrnienie, o którym mówi producent to w takie rzeczy nie wierzę i w przypadku tego produkt też go nie zauważyłam.
Wydajność całkiem dobra, starczyło mi na jakieś 3 tygodnie używania, ale zaznaczam że podbierała mi też je mama, więc wynik na dla mnie zadowalający.
Cena to około 20 zł, ale często bywa w promocji i możemy kupić już je za około 15 zł, czasem nawet taniej.


Podsumowując : Dobrze nawilżające masełko do którego chętnie wrócę.


Pozdrawiam, Ala.

19 komentarzy:

  1. Prawie nie korzystam z Avon więc nie wiem czy poznam kiedy to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię maseł ani balsamów, denerwuje mnie smarowanie się nimi. Ale fajnie, że u Ciebie to masełko się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym przetestowała:) Lubię PlanetSpa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także lubię kosmetyki z tej serii, stosowałam zarówno te do twarzy jak i do ciała, ale akurat tego masełka jeszcze nie miałam. Ale skoro pachnie kawą to już je lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą serię kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go. Wogóle ostatnio nie używałam nic z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaaaardzo dawno temu używałam kosmetyków z serii Planet Spa. Ale niestety potem akurat tą konkretną linię wycofaną i zaprzestałam zamawiania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maselka z serii Planet Spa to bardzo fajne produkty. Miałam kilka wersji zapachowych, chętnie kupuję następne

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i lubię :) akurat mi się kończy i pewnie za niedługo zamówię kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i zapraszam do siebie :)może Ci się spodoba :)

      Usuń
  10. Dawno nie miałam nic z tej firmy, chętnie wypróbowałabym to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno nic nie miałam z Avonu poza płynami do kąpieli, które uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za kosmetykami z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiłam ostatnio to masło, myślę, że się sprawdzi ;) Też uważam, że planet spa to najlepsza seria pielęgnacyjna Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam z tej serii peeling i bardzo rozczarował mnie zapach :( Co do maseł to chyba wszystkie serie Planet Spa są pod względem działania podobne, ja miałam Caribbean Escape i też było fajne :)

    OdpowiedzUsuń