Obserwatorzy

sobota, 5 września 2015

Pastelowy lakier do paznokci z nutą pieprzu nr 2, Lovely

Ta pogoda mnie wykończy i doprowadzi do jakiegoś grypska, jeden dzień gorąco, a na drugi już pada i strasznie zimno, u Was też taka aura pogodowa ? Jakoś trzeba sobie z tym radzić, tym bardziej że lato dobiega już ku końcowi.



Odcień : nr 2, czyli błękit z dodatkiem czarnego pieprzu
Wykończenie : perłowe
Pojemność : 8 ml
Cena : około 8 zł 
Krycie : 2 warstwy


Lakier dobrze rozprowadza się na paznokciach, chociaż szczerze mówiąc wolałabym troszkę szerszy pędzelek. Buteleczka dobrze się odkręca.
Szybko schnie, obawiałam się że z tymi drobinkami czas schnięcia będzie dłuższy, a tu miłe zaskoczenie, już po kilku minutach warstwa jest sucha.
Lakier ma w sobie mnóstwo tych czarnych drobinek pieprzu, także dość równomiernie pojawia się na paznokciach, dwie warstwy spokojnie wystarczą aby nie było prześwitów.
Na paznokciach utrzymuje się 4-5 dni, po tym czasie końcówki są już dość mocno starte, największy problem jest jednak ze zmywaniem, ciężko się pozbyć z paznokcia tego pieprzu.
Lakier dostępny jest w Rossmannie.



Lakier ten zauroczył mnie od samego początku, te czarne drobinki ślicznie wyglądają na paznokciach, mogę mu nawet wybaczyć ciężkie zmywanie.



Pozdrawiam, Ala.

20 komentarzy:

  1. Sam błękit jest piękny, lecz nie podobają mi się te czarne drobinki, wyglądają, jakby lakier zbąbelkował...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor. Nigdy nie widziałam tego lakieru w szafie Lovely, chyba za mało uwago jej poświęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie - taki pastel i wyraziste drobinki :)
    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie ładny kolor :). Fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Ty masz sliczne paznokcie :-) a lakier fajny, bardzo lubie te strukturalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten lakier, takiego jeszcze nie mam w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z pogoda niestety tak samo jest. A co do mani to bardzo fajny ale ja wlasnie takich nie stosuje przez to ze ciezko sie je zmywa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie dodatki w lakierze jak drobne ziarenka, lubię:) kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
  10. sam kolorek fantastyczny a i cały efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Często go widziałam w Rossmannie, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda. Niestety, wszystkie lakiery z takimi dodatkami są mega upierdliwe przy zmywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły efekt. Czuję, że wkurzałabym się zmywając go.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny błękit. Zastanawiałam się nawet nad jakimś z tej serii. Nie wiem jednak czy miałabym cierpliwość przy zmywaniu:P

    OdpowiedzUsuń