Obserwatorzy

wtorek, 1 września 2015

Nowości Sierpień 2015

I już kolejny miesiąc za nami, mamy już wrzesień, pora wrócić do szkoły oraz na praktyki, ale mniejsza z tym. Dzisiaj przychodzę do Was, aby pokazać nowości z sierpnia, nie jest ich dużo, starałam się kupować tylko to co naprawdę potrzebuję.


2 x Farba do włosów Intensive Color Creme N1 Czerń, Palette 15 zł za 2 szt - akurat była w Rossmannie na nie promocja, a że moje włosy ją lubię i nie wysusza ich za bardzo, więc się nie zastanawiałam.
Antyperspirant Pure Protection oraz Happy Morning, Rexona 6,99 zł/szt - spreye z tej firmy sprawdzają się u mnie najlepiej, więc kiedy znajduję je w promocji to robię sobie zapas, zawsze można coś zaoszczędzić.
Płatki kosmetyczne Isana 1,99 zł - dawniej Lilible, powiem Wam że byłam zaskoczona, kiedy na miejscu moich ulubionych płatków zobaczyłam te, okazało się że tylko zmieniły firmę.
Tusz do rzęs Pump Up, Lovely 9,69 zł - tyle o niej dobrego, a że akurat skończył mi się tusz, więc postanowiłam wypróbować, ale chyba ulubieńcem nie będzie.


Odżywka do włosów Oil Repair 3, Garnier Fructis 6,99 zł - tyle o niej dobrego czytałam, że w końcu sama musiałam się zdecydować, na pewno będziecie mogły o niej poczytać na moim blogu.


Lakier do paznokci Wow Granite Summer nr 4, Wibo 3,79 zł - był akurat w cenie na do
widzenia, więc aż żal było nie wziąć.
Krem ratunek do rąk Instant Help, Evree 5,99 zł - ostatnio stan moich dłoni strasznie się pogorszył, ale tak to jest jak regularnie zapomina się o kremie do rąk, w oko wpadł mi ten i powiem Wam, że jak na razie jestem zadowolona.



Chusteczki nawilżane, Babydream 3,99 zł - dobrze mieć takie chusteczki w domu, często używam je do zmywania maseczek, przecieranie dłoni itd.


Soczewki kontaktowe B-Lens Bio, 22,99 zł - bardzo dobre soczewki w niskiej cenie, mogłyście o nich przeczytać niedawno na blogu.
Tusz do rzęs The Colossal Go Extreme Leather Black, Maybelline 19,99 zł - lubię tuszę do rzęs z tej firmy i mimo tego, że czasem testuje inne to później znów wracam do tych właśnie z tej firmy.


Próbka nowego perfumu Femme Icon
Woda toaletowa Scent Essence Blushing Rasberry, Avon 17,99 zł - perfum o ślicznym, malinowym zapachu, można się zakochać, delikatny idealny do szkoły, pracy.
Woda różana, Avon 5,99 zł - kupiłam z ciekawości, i woda różana gdzieś tam się na końcu składu znajduje. a zapach ma okropny i męczący :(


Płyn micelarny, BeBeauty, około 4 zł - lubię go, bo jest tani i dobrze zmywa makijaż, co jakiś czas do niego wracam, zmienił opakowanie, ale mam nadzieje że działania nie,

To by było na tyle.
Pozdrawiam, Ala.

20 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tu pokazanych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości, jestem ciekawa wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta woda różana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywkę z garniera bardzo lubię, a tusz z Lovely świetny, też używam płynu micelarnego z biedry. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten tusz z Lovely ale powodował wypadanie rzęs:/ Ps: dziękuję za odwiedziny i komentarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupowałam nigdy tych płatków kosmetycznych nawet jak były innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten tusz z Lovely i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam Rexone, ciekawi mnie ten krem do rąk z Evree :0 + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tusz z Lovely sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się ograniczam zakupowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram sie wykonczyc moje zapasy i wlasnie wyprobowac ta odzywke Garnier :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore denko:) Mam mydło do rąk w płynie Malina i Trawa Cytrynowa - jest obłędne! ten zapach. Chyba muszę dorwać balsam.

    OdpowiedzUsuń
  13. B-Lens Bio mi zupełnie nie podpasowały, wielkie to, że ho ho :D

    za to płyn micelarny, to jeden z moich ulubieńców, mam nadzieję, że tołpa już nigdy nie postraszy wycofaniem go ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam już kilkukrotnie odżywkę Oil Repair 3, Garnier Fructis i u mnie sprawdza się dość dobrze, pomaga rozczesać włosy, nie puszy ich.
    Kończy mi się płyn miceralny BeBeauty (stara szata graficzna) i niedługo będę musiała zainwestować w ten nowy, mam nadzieję, że nie popsuli jego składu, bo z tym polubiłam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfumy Avon Femme Icon przypadly mi do gustu. Przypominaja na poczatku oryginalne Femme, jednak ptem zapach sie rozwija i jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości, też lubię :) zaciekawiły mnie te lakiery z efektem. Jeśli chodzi o chusteczki nawilżane, ja podbieram dzieciom Kindii do codziennej pielęgnacji, Skin Balance, pięknie pachną olejkiem migdałowym i nawilżają (wit. E). Przydatne również dla mamy ;)

    OdpowiedzUsuń